رودی جولیانی می‌گوید اگر رئیس‌جمهور سابق در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ پیروز شود، ترامپ به همه خانه‌های بایدن حمله خواهد کرد.

“اگر نگوییم بردیم، آن را از ما می‌دزدند. ببین، ما میشیگان را برده‌ایم!” جولیانی افزود. (ترامپ با اختلاف سه درصدی میشیگان را از دست داد و با کمی بیش از 150000 رای کمتر شد.)

جولیانی به ویژه در جستجوی اطلاعات در مورد معاملات تجاری هانتر بایدن از طریق لپ‌تاپی بود که ظاهراً متعلق به وکیل و عضو سابق هیئت مدیره آمتراک بود.

وی افزود: «اگر ترامپ انتخاب شود، اولین کاری که او انجام می‌دهد این است که به همه خانه‌های بایدن حمله کند».

ترامپ همچنین به دلیل ممانعت احتمالی در نقض عدالت تحت بازجویی قرار دارد.

با این حال، انتشار حکم جستجوی FBI و لیست اموال در روز جمعه نشان داد که ماموران به دنبال اسناد مرتبط با نقض احتمالی قانون جاسوسی بودند، قانونی که حذف غیرمجاز اطلاعات مربوط به دفاع را که می‌تواند به یک دولت خارجی کمک کند، ممنوع می‌کند.

رودی جولیانی

زمانی که جولیانی با روزنامه صحبت کرد، در آن زمان استدلال کرد که جستجو برای کمک به کمیته مجلس نمایندگان در بررسی شورش کنگره در 6 ژانویه 2021 انجام شده است.

“دختن به خانه یک رئیس جمهور سابق یک اقدام سیاسی است – به ویژه از آنجایی که شما در حال شکستن سابقه هستید. ناگهان، شما اولین رئیس جمهور ایالات متحده هستید که روند جمهوری موز را برای پیگرد قانونی سلف خود معرفی کردید. ما. او به روزنامه گفت: «۲۴۰ سال از آن اجتناب کرده‌ام. ترامپ این کار را با هیلاری انجام نداد. فورد این کار را نکرد.

“ما پیروز شدیم! ما باید پیروزی را اعلام کنیم!” جولیانی در آن زمان به گروهی که شامل مارک میدوز، رئیس دفتر کاخ سفید و بیل استپین، مدیر وقت کمپین ترامپ بود، گفت.

مجلس نمایندگان در دسامبر 2019 به اتهام سوء استفاده از قدرت و ممانعت از فعالیت کنگره در رابطه با تلاش های ادعایی وی برای درخواست دخالت اوکراین در انتخابات ریاست جمهوری 2020 رأی داد. با این حال، سنا او را در هر دو ماده استیضاح در فوریه 2020 تبرئه کرد.

جولیانی همچنین یکی از سرسخت ترین حامیان چالش های ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 بوده است.

جولیانی به نیویورک پست گفت: نفوذ به خانه یک رئیس جمهور سابق یک اقدام سیاسی است.

  • رودی جولیانی در اوایل این هفته گفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، اگر جو بایدن در سال 2024 برنده کاخ سفید شود، به خانه های جو بایدن “هجوم خواهد برد” و وکیل شخصی سابق رئیس جمهور سابق این کشور استدلال کرد که جستجوی FBI از مار-آ-ترامپ توسط FBI. باشگاه لاگو یک “عمل سیاسی” بود.

    جولیانی می گوید اگر رئیس جمهور سابق در سال 2024 نامزد شود و پیروز شود، ترامپ به همه خانه های بایدن حمله خواهد کرد.

  • رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک در یک کنفرانس خبری در نیویورک در 7 ژوئن 2022 صحبت می کند.مری آلتافر / آسوشیتدپرس

    • جمهوری خواهان به دنبال تحقیق درباره هانتر بایدن هستند، اگر یکی یا هر دو اتاق کنگره را در پاییز امسال دستگیر کنند، حتی در حالی که وزارت دادگستری به تحقیقات خود از پسر رئیس جمهور ادامه می دهد. (براساس نیویورک تایمز ممکن است با اتهاماتی از جمله تخلفات مالیاتی روبرو شود.)

      جولیانی، شهردار سابق نیویورک و وفادار دیرینه به ترامپ، به نیویورک پست گفت که اگر بایدن به دفتر بیضی شکل بازگردد، ترامپ می‌تواند از اف‌بی‌آی برای تلافی علیه بایدن استفاده کند.

      جولیانی به‌عنوان وکیل شخصی زمانی ترامپ، نقشی محوری در دولت رئیس‌جمهور سابق ایفا کرد – و پس از خروج فرمانده سابق کل قوا از دفتر بیضی در سال گذشته.

      در «لغزش زمین: روزهای پایانی ریاست جمهوری ترامپ»، نویسنده، مایکل وولف توضیح داد که چگونه جولیانی ظاهراً می‌خواست ترامپ بلافاصله پس از بسته شدن رای‌گیری در اکثر نقاط کشور در شب انتخابات نوامبر 2020 اعلام پیروزی کند.

      جولیانی سال‌ها به دنبال روشن کردن کار پسر رئیس‌جمهور، هانتر بایدن، که در مقطعی در هیئت مدیره شرکت گاز طبیعی اوکراینی Burisma Holdings بود، روشن کرد.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    اف‌بی‌آی در حال تحقیق درباره ترامپ برای نقض احتمالی قانون جاسوسی و ممانعت از اجرای عدالت است.