هریس براونز به احتمال زیاد به جراحی زانو پایان فصل نیاز دارد

هریس که در دور پنجم در سال 2020 انتخاب شد، در کمپ تمرینی کلیولند با حمله تیم اول کلیولند تمام عکس‌العمل‌ها را انجام می‌داد و در راه بود تا جانشین کهنه‌کار JC Tretter شود، که در طول فصل خارج شد و بازیکن آزاد باقی ماند.

هریس در حال بازگشت به پوشش پاس بود که به نظر می رسد زانوی راست او در حالی که مدافع جگوار را مهار می کند، کمان می کند. قبل از اینکه توسط پرسنل پزشکی معاینه شود، چند ثانیه روی زمین دراز کشید.

مصدومیت هریس دومین مورد مهم برای براون ها در این هفته بود. جکیم گرانت پدر، متخصص برگشت در تمرین روز سه شنبه تاندون آشیل سمت چپ خود را پاره کرد و فصل را از دست خواهد داد. گرانت که فصل گذشته یک بازیکن حرفه ای با شیکاگو بود، قراردادی سه ساله به ارزش 13.8 میلیون دلار امضا کرد تا به اصلاح بازی برگشت متزلزل کلیولند کمک کند.

استفانسکی از پرداختن به علاقه مجدد به ترتر خودداری کرد و در عوض تاکید کرد که پوچیچ چقدر خوب بازی کرده است.

استفانسکی روز شنبه در تماس تلفنی زوم با خبرنگاران گفت: “همه این جراحات بوی بدی می دهند.” این یک فصل طولانی نیست، زیرا بچه خیلی سخت کار کرده است.

اتان پوچیچ که پس از پنج فصل حضور در سیاتل به عنوان بازیکن آزاد در خارج از فصل قرارداد امضا کرد، جایگزین هریس شد.

استفانسکی گفت: «اتان به آنجا رفت و کار بسیار خوبی انجام داد. او از آوریل با ما بوده است. ما بیرون رفتیم و او را به دلیلی گرفتیم و از کاری که او دیشب انجام داد هیجان‌زده هستیم.

ترتر برای براون ها قابل اعتماد بود و 80 بازی را در پنج فصل شروع کرد. او همچنین در دو سال گذشته رئیس انجمن بازیکنان NFL بوده است و قبل از اینکه توسط کلیولند آزاد شود، برای دور دوم رای گیری شد.

کلیولند (AP) – نیک هریس، مرکز اصلی کلیولند براونز، احتمالاً به جراحی پایان فصل روی زانوی راست خود نیاز دارد که در بازی دوم افتتاحیه نمایشگاه مقابل جکسونویل در جمعه شب آسیب دید.

___

پوشش بیشتر AP NFL: https://apnews.com/hub/NFL و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

مربی کوین استفانسکی هیچ جزئیاتی در مورد مصدومیت هریس یا نتایج تست ارائه نکرد. او گفت که جراحی “احتمال دارد” اما تیم به جمع آوری اطلاعات قبل از نهایی کردن برنامه ها ادامه می دهد.