رقابت شهروندان تصادفی برای نقش استاد ویژه Mar-a-Lago

اینمن همچنین بودجه ای برای کارکنان، قدرت انجام “بازبینی و تحقیقات مستقل” در رابطه با حمله مار-آ-لاگو، و همچنین مجوز امنیتی اضطراری درخواست کرد.

«نیازهای من، در حالی که به سرعت جرات ارائه این پیشنهاد را به دست می‌آورم، عبارتند از: یک کاروان نظامی… یک فضای اداری خصوصی. اتاقی قابل مقایسه با اقامتگاه شخصی فعلی من در هتل بین المللی ترامپ در لاس وگاس.

وزارت دادگستری به تازگی قاضی منصوب شده از سوی ترامپ را در پرونده مار-آلاگو از بین برد.

این هفته تعداد زیادی زمین های ناخواسته صندوق پستی قاضی Aileen M. Cannon در جنوب فلوریدا را پر کرد.

آنها از شهروندان نگران با پیشینه های مختلف بودند، همه با یک هدف – منصوب شدن به عنوان استاد ویژه برای نظارت بر اسناد طبقه بندی شده توسط فدرال رزرو در اقامتگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق فلوریدا در ماه گذشته.

وظیفه استاد ویژه در این مورد، به گفته The نیویورک تایمز، مطالعه مستقل اسناد طبقه بندی شده توسط فدرال رزرو در Mar-a-Lago در ماه اوت است. سپس، این بر عهده استاد ویژه است که توصیه هایی را در دادگاه به قاضی کانن ارائه دهد، که سپس می تواند اقدام توصیه شده داور را بپذیرد یا رد کند.

روز جمعه آخرین مهلت وزارت دادگستری و تیم حقوقی رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ بود تا به طور مشترک فهرستی از نامزدهای احتمالی را برای تبدیل شدن به یک استاد ویژه و بررسی سوابق ضبط شده توسط فدرال رزرو در ماه گذشته ارائه دهند. در حالی که هر دو طرف باید در مورد یک نام به توافق برسند، این در نهایت به کانن بستگی دارد که تصمیم بگیرد که آیا آن شخص انتخاب شود یا خیر.

برخلاف یک وکیل یا قاضی، هیچ الزام قانونی وجود ندارد که تعیین کند چه کسی واجد شرایط تبدیل شدن به یک استاد خاص است یا نه. بنابراین، از نظر فنی، هر دو نفر در کنسرت، با راکیتا که تنها ارتباط محلی خود را با فلوریدا جنوبی برقرار می‌کند، یک شات دارند. واقعا خود را در اوج قرار دهد

گوپتا، فارغ التحصیل سال 1990 از دانشکده حقوق UPenn، یک رزومه کامل در نامه خود به همراه درخواستی از کانن برای دادن فرصت به او گنجاند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی

گوپتا نوشت: «رزومه من برای بررسی شما ضمیمه شده است. من می دانم که این یک شات طولانی است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با من تماس بگیرید یا ایمیل بزنید.»

او نوشت: “من کاملاً مطمئن نیستم که مشخصات شغلی برای چنین مأموریتی چیست (اگرچه مطمئن هستم که آنها از طریق درخواست FOIA در دسترس عموم هستند) اما می خواهم خدمات خود را برای این کار ارائه دهم.”

یکی از آنجلا دی. گوپتا وارد شد، که خود را میانجی و وکیل 30 ساله توصیف کرد که در گذشته از نزدیک با یک استاد ویژه در اوهایو کار کرده است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

فیلیپ راکیتا از فیلادلفیا به او ملحق شد که اعتراف کرد که در زمینه حقوق چندان متخصص نیست، اما گفت که مایل است این کار را انجام دهد.

اگر اینمن به عنوان استاد ویژه پرونده – اساساً یک داور مستقل – فینالیست شود، باید فهرست طولانی از شرایط تعیین شده توسط او را در نظر می گرفتند.

زمین هایی مانند مسابقه Inman بعد از ظهر جمعه پس از اضافه شدن به پرونده مار-آ-لاگو به رکورد عمومی تبدیل شد.

راکیتا اعتراف کرد که از آنجایی که در دانشکده حقوق شرکت نکرده است، ممکن است در ذهنش باشد. اما اگر مسئولین می‌توانستند گذشته را ببینند، راکیتا درخواست کرد که او را به‌عنوان دستیار حقوقی یا مشاور هر کسی که در نهایت استاد ویژه منصوب می‌شود، در نظر بگیرند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

اگرچه شاید هنوز کمی طولانی باشد، اما همه نامه‌های این هفته به کانن کاملاً تقلید آمیز نبودند.

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی

در حالی که اینمن تنها نامزدی بود که خواسته‌های مشخصی را مطرح می‌کرد، او تنها کسی نبود که نام خود را بر سر زبانها انداخت.

راکیتا نوشت: “من با “منطقه جنوبی فلوریدا” شما ارتباط دارم، زیرا پدر و مادرم هر دو در آنجا دفن شده اند.

جوزف ام اینمن که مدعی است در طول فعالیت خود در تحقیقات اطلاعاتی به طور منظم با اسناد طبقه بندی شده کار کرده است، نوشت: «من از 39 سالگی یک فرد بازنشسته هستم و در حال حاضر یک سرگرمی در صنعت فیلم و موسیقی هستم.

بسیاری از کانن، منصوب ترامپ، به دلیل اجابت درخواست رئیس جمهور سابق برای در دسترس قرار دادن استاد ویژه انتقاد کرده اند. این اقدام به طور موقت دادستان ها را از بررسی سوابق ضبط شده تا زمانی که یک استاد ویژه منصوب شود، یا ایده الزام به آن به کلی کنار گذاشته شود، منع کرده است.

راکیتا نوشت: “به عنوان یک شهروند (بومی متولد شده)، مالیات دهنده و رای دهنده، می خواهم کمک کنم تا کشورمان به مکانی بهتر برای همه ما تبدیل شود. “لطفاً به من بگویید چگونه می توانم کمک کنم. رزومه ام را برای این کار کجا بفرستم؟

او گفت: «من متواضعانه از خودم به عنوان استاد ویژه در پرونده شماره 9:22-cv-81294 یا پرونده ها و تحقیقات مربوط به آن درخواست می کنم.