تبلیغ ضد MAGA که برای برخاستن ترامپ از ترامپ ساخته شده است

در آگهی این سازمان آمده است: “ترامپ به شما گفت که انتخابات را دزدیدند تا شما را از بین ببرند، شما را بمکند، تا پول های به دست آمده شما را ببرند و در جیب هایش بیاندازند. او آن را برای خودش خرج کرد تا کاخ سفید را پس نگیرد.” .

نماینده زوئی لوفگرن، که در کمیته 6 ژانویه است، گفت: “نه تنها دروغ بزرگ وجود داشت.”

ترامپ

ترامپ اصرار داشت که “منحرف ها نباید اجازه “تبلیغات دروغین” داشته باشند و فاکس نیوز نباید اجازه دهد که این اتفاق بیفتد. همه شما را در دادگاه می بینیم!!!

کمیته منتخب مجلس نمایندگان که حمله 6 ژانویه را بررسی می‌کند، کمپین ترامپ را به فریب دادن کمک‌کنندگان با پیشبرد «دروغ بزرگ» متهم کرده است – توطئه‌ای که ترامپ در انتخابات 2020 پیروز شد.

پست گزارش داد که بسیاری از ایمیل‌ها مدعی ارسال کمک‌های مالی به یک “صندوق رسمی دفاع از انتخابات” هستند که وجود ندارد.

این تبلیغات احتمالاً به کمپین‌های ایمیلی تهاجمی ترامپ اشاره می‌کند که در آن او از حامیانش پول می‌خواهد. پس از یورش به خانه او در مار-آ-لاگو، تبلیغات ایمیلی ترامپ میلیون ها دلار درآمد داشت.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

رئیس‌جمهور سابق در Truth Social با تهدید به شکایت از فاکس نیوز علیرغم اینکه تبلیغ محلی بود، انتقام گرفت: “منحرفان و پست‌های پروژه لینکلن بازگشته‌اند، فاکس نیوز کجا دیگر. آخرین مبارزات انتخاباتی فاجعه بار، با اتهاماتی که علیه آنها مطرح شد، افتضاحی بزرگ بود و من در سال 2020 رای بسیار بیشتری نسبت به سال 2016 کسب کردم.”

واشنگتن پست گزارش داد، در شش ماه اول سال 2021، ترامپ بیش از 62 میلیون دلار به اضافه 23 میلیون دلار دیگر در نیمه دوم سال به دست آورد.

برخی از ایمیل های سیاسی ترامپ را می توان در یک آرشیو آنلاین مشاهده کرد.

یک آگهی تبلیغاتی در بدمینستر، نیوجرسی پخش شد و به رئیس جمهور سابق ترامپ و پیروانش اشاره کرد.

  • ریک ویلسون، یکی از بنیانگذاران پروژه لینکلن، در ویدئویی که در توییتر منتشر کرد، ترامپ را بیشتر مورد تمسخر قرار داد.

    پروژه لینکلن این تبلیغات یک دقیقه ای را در Bedminister، نیوجرسی، صبح پنجشنبه پخش کرد. این به تلاش های ترامپ برای براندازی انتخابات ریاست جمهوری 2020 اشاره کرد.

    ترامپ از اقدام قانونی تهدیدآمیز Truth Social عقب نشینی کرد.

  • این آگهی تبلیغاتی در پایان گفت: “این بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ سیاسی بود. هر دلاری که برای او می فرستادید برای حفظ امپراتوری تجاری و سبک زندگی مجلل خود پرداخت می کرد. این یک بازی مکنده بود. و می دانید مکنده کیست؟ شما.”

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، در یک گردهمایی برای حمایت از نامزدهای محلی در موهگان سان آرنا در 03 سپتامبر 2022 در Wilkes-Barre، پنسیلوانیا با هواداران صحبت می‌کند.اسپنسر پلات/گتی ایماژ

    • رید گالن، یکی دیگر از بنیانگذاران پروژه لینکلن، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که ترامپ “حامیان خود را با بی اعتنایی کامل به معنای آن برای ملت به جنون کشاند. اکنون، حامیان ترامپ تهدید به خشونت می کنند و تلاش می کنند انتخابات آزاد و منصفانه ما را زیر پا بگذارند. جالین گفت در حالی که او به جمع آوری پول و “زندگی بزرگ” ادامه می دهد.

      تبلیغی که در یک کانال کابلی محلی فاکس نیوز پخش شد، جایی که خانه تابستانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در آن قرار دارد، ترامپ و پیروانش در MAGA را ترول کرد.

      یکی از بنیانگذاران پروژه لینکلن، سازمانی که این تبلیغ را پخش کرد، گفت: “برو، عوضی!”

    ویلسون گفت: “برو! برو عوضی.” “بیا پیش من. من نمی توانم صبر کنم. ما از این فکر خوشحالیم که می خواهی از ما شکایت کنی، دونالد.”

    دفتر مطبوعاتی ترامپ و پروژه لینکلن بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.