رسانه‌های جناح راست، تیم برتر جمهوری‌خواه برای پیشبرد نظریه توطئه نژادپرستانه درباره دستیار سابق بایدن

جیمز کامر، رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا، بسیاری از مسائل را به هانتر بایدن مرتبط کرده است.

روز پنجشنبه کامر همین بیت را خواند به شان هانیتی“ما در تحقیقات خود متوجه می شویم که هانتر در تعیین اینکه چه کسی واقعاً مسئول انتقال اسناد از دفتر معاون رئیس جمهور به اولین نقطه تحویل آن اسناد است، نقش داشته است.”

هیچ یک از ایمیل‌های میان چانگ و هانتر بایدن، نشانه‌ای از این که چانگ یک مامور مخفی چین است یا بوده است، به جای یک دستیار سیاسی معمولی در سطح متوسط، وجود ندارد. و با این حال این روایتی است که در حال حاضر توسط جمهوری خواهان ارشد کمیته نظارت مورد برکت قرار گرفته است. کامر است یک استاد برجسته گره زدن همه چیز به هانتر بایدن.

و جی نیوز، یک وب‌سایت مرتبط با استیو بنن، متمرکز بر چین، در همان روز مقاله‌ای منتشر کرد که بدون مدرک عنوان کرد: «هانتر بایدن شماره تلفن کلینتون‌ها را به ح‌ک‌چ فروخت». این مقاله به شخصیت اینترنتی چینی لو دی متصل به بنن اشاره می کند که نام اصلی وی وانگ دینگگانگ است. نیویورک تایمز و ان‌بی‌سی نیوز گزارش داده‌اند که وانگ منشأ چندین شایعه هانتر بایدن است.

محافظه کاران ایمیلی از کتی چانگ به هانتر بایدن را پس از تشییع جنازه برادرش، بو که حاوی اطلاعات تماس با چهره های سرشناس بود، کشف کردند.

کامر نکات صحبت را در یک مصاحبه تکرار کرد با ماریا بارتیرومو از فاکس نیوز روز چهارشنبه و تلاش کرد این داستان را به هانتر بایدن پسر رئیس جمهور مرتبط کند و گفت “مطمئناً ارتباطی” بین اسناد و معاملات تجاری بایدن جوانتر در چین وجود دارد.

در مصاحبه خود با هانیتی، کامر از سوراخ خرگوش پایین آمد.

هانیتی به طور جداگانه در آن مصاحبه به الف اشاره کرد ایمیل 2015 گزارش شده است از چانگ به هانتر بایدن، روز بعد فرستاده شد مراسم تشییع جنازه برادر شکارچی بو. چانگ در آن فهرستی از شماره تلفن افراد با سابقه از جمله روسای جمهور سابق بیل کلینتون و باراک اوباما و چندین سناتور و اعضای کنگره را درج کرده است.

محافظه کاران ایمیلی از کتی چانگ به هانتر بایدن را پس از تشییع جنازه برادرش، بو که حاوی اطلاعات تماس با چهره های سرشناس بود، کشف کردند.

اما تنها چند روز پس از اتخاذ یک موضع قدرتمند جدید و بدون هیچ مدرکی برای صحبت، جیمز کومر (R-Ky.) رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان در حال تقویت یک تئوری توطئه وحشی است: دستیار اجرایی سابق جو بایدن، کتی چانگ، واقعا یک مامور خارجی که برای حزب کمونیست چین کار می کند.

او گفت که هانتر بایدن «سعی خواهد کرد ارزش خود را به این افراد در کشورهای دیگر که این مبالغ هنگفت پول را به او می‌پردازند ثابت کند»، تا حدی با «نشان دادن شماره تلفن افراد قدرتمند به آنها».

در یک مبادله، چانگ با هانتر بایدن در مورد استخدام در دفتر معاون ریاست جمهوری پدرش ایمیل زد. او قبلا برای سناتورهای سابق مارک اودال (D-Colo.) و تد کافمن (D-Del.)، کارمند قدیمی و دوست جو بایدن کار کرده بود که در نهایت او را برای این کار توصیه کرد. پست ابتدا گزارش داد. تیلور این جزئیات را به هاف پست تایید کرد و خاطرنشان کرد که پسر چانگ و بایدن زمانی که هر دو در وزارت بازرگانی کار می کردند با یکدیگر ملاقات کردند.

هیچ مدرک عمومی وجود ندارد که چانگ – که در کره جنوبی متولد شده است – با چین یا دولت آن رابطه داشته باشد. اما این امر کامر را از بازی در کنار نظریه‌پردازی توطئه از سوی مجریان رسانه‌های راست بازنداشت.

Pellegrino از Newsmax با اشاره به این ایمیل ها در مصاحبه خود با Comer فریاد زد: “لپ تاپ هانتر فقط به ما چیزهای زیادی می دهد!”

وکیل چانگ خط حمله را منفجر کرد. تیلور گفت: «این ناآگاهانه و پوچ است. این به ویژه در فضای حزبی مانند این بسیار نفرت انگیز است، جایی که مردم احساس می کنند بدون هیچ مدرکی خائن است و صراحتاً می دانند که این درست نیست.»

جیمز کامر، رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا، بسیاری از مسائل را به هانتر بایدن مرتبط کرده است.

اگرچه او به طور مشخص نامی از چانگ نبرد، اما کامر بعداً به روند انتقال اسناد طبقه بندی شده اشاره کرد: «وقتی شروع به ردیابی می کنید، می بینید که افرادی هستند که روابط بسیار مشکوکی با برخی از دشمنان ما داشتند که در این انتقال شرکت داشتند. روند.”

پست G News ادعا کرد: “هدف از ارسال این ایمیل به هانتر این است که او بتواند لیست تلفن را به CCP ارسال کند.” (تیلور گفت: دیوانه و پوچ.)

NBC News اوایل این ماه گزارش شد که بازرسان فدرال با چانگ مصاحبه کرده بودند که اکنون آثار در پنتاگون به عنوان معاون مدیر پروتکل، به عنوان بخشی از بررسی آنها از اسناد طبقه بندی شده بازیابی شده. چند روز بعد، واشنگتن پست گزارش داد که چانگ او ابراز نگرانی کرده بود که ممکن است ناخواسته در انتقال یا ذخیره اسناد طبقه بندی شده دست داشته باشد که در نهایت از مرکز دیپلماسی و تعامل جهانی بایدن دانشگاه پنسیلوانیا در واشنگتن دی سی بازیابی شد.

در سه شنبه نیوزمکسجن پلگرینو مجری برنامه از کومر پرسید: «آیا شما معتقدید که ارتباط چانگ با هانتر بایدن، احتمالاً حزب کمونیست چین، و نقش او در انتقال این اسناد محرمانه چیزی است که کمیته نظارت مجلس باید بررسی کند؟»

او روز چهارشنبه به بارتیرومو گفت: «هانتر بایدن مسئول انتخاب افراد برای بسته‌بندی جعبه‌ها و انتقال جعبه‌ها از نقطه A به نقطه B بود. (تیلور به HuffPost گفت: «این درست نیست.)

یکی از برجسته ترین بازرسان جمهوریخواه مجلس نمایندگان وعده داده است او وقت خود را صرف ورود به باتلاق های تب تئوری توطئه نمی کند «مگر اینکه ما مدرکی داشته باشیم».

تلاش دست در دست جمهوری خواهان ارشد مجلس نمایندگان و رسانه های جناح راست، یک رسوایی نسبتا پیش پا افتاده اسناد طبقه بندی شده را به توهمات بی اساس و بیگانه هراسانه سوق داده است.

ما در حال بررسی آن هستیم. ما در حال بررسی حداقل سه فرد مختلف هستیم که هانتر بایدن مستقیماً با آنها درگیر بوده و دارای روابط بسیار نزدیک با حزب کمونیست چین هستند.

محافظه کاران ایمیلی از کتی چانگ به هانتر بایدن را پس از تشییع جنازه برادرش، بو که حاوی اطلاعات تماس با چهره های سرشناس بود، کشف کردند.

این ایمیل مخصوصاً برای وب راستگرایان بوده است. مایکل فلین گیرنده عفو ترامپ فوران کرد چند روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2020، “هر قدرت خارجی دوست دارد این اطلاعات را داشته باشد!!!”

این به ویژه در فضای حزبی مانند این، که در آن مردم احساس می‌کنند که کسی خائن است بدون هیچ مدرکی و صراحتاً می‌دانند که این درست نیست، احساس نفرت‌انگیز است.بیل تیلور، وکیل کتی چانگ

این اتهامات و کنایه ها از اسناد طبقه بندی شده معاونت ریاست جمهوری بایدن ناشی می شود که اف بی آی و وکلای بایدن اخیرا بهبود یافته است از دفتر سابق دی سی و خانه اش در دلاور. بازرسان فدرال اکنون در حال بررسی وضعیت هستند – زیرا آنها اسناد طبقه بندی شده ای هستند که از استراحتگاه مار-آ-لاگو رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به دست آمده اند. (در مورد دوم، ترامپ ماه ها وقت گذاشت مقاومت کردن تلاش مقامات برای بازیابی اسناد.)

هانتر بایدن: «اگر/زمانی که می‌خواهی به بابا بگویم که علاقه‌مندی، تماس بگیر». گزارش شده است در ایمیلی در سال 2012 به چانگ گفت: «آیا می‌خواهید ببینم چه زمانی می‌توانید با معاون رئیس جمهور ملاقات کنید؟»

کامر به سؤالات هاف پست در مورد اینکه چه مدرکی برای حمایت از کنایه خبری کابلی خود در مورد چانگ دارد، و همچنین نمایندگان فاکس نیوز یا نیوزمکس پاسخی ندادند.

کامر گفت: «اکثر آمریکایی‌ها اگر ببینند که خانواده بایدن چقدر با افرادی که مستقیماً به حزب کمونیست چین وابسته هستند، شوکه می‌شوند».

وکیل چانگ، بیل تیلور، به هاف پست تایید کرد که او با بازرسان فدرال صحبت کرده است و در ژانویه 2017، او در بسته بندی دفتر معاون ریاست جمهوری بایدن، جعبه هایی که بعداً از آن به مرکز بایدن رسید، دست داشته است. تیلور گفت، چانگ نمی دانست هیچ ماده طبقه بندی شده ای در جعبه ها وجود دارد.

همانطور که موسیقی خروج فاکس نیوز متورم شد، کامر عجله کرد تا حرف خود را تمام کند: «دستفروشی تأثیرگذار! این چیزی است که ما در حال بررسی آن هستیم و هر روز شواهد بیشتری به دست می‌آید که ثابت می‌کند این خانواده در آن دخیل بوده‌اند و جو بایدن بخشی جدایی‌ناپذیر از آن بوده است.»

مربوط…





منبع

رفت و برگشت کومر و بارتیرومو چند روزی است که ادامه دارد. در 22 ژانویه، بارتیرومو معرفی کرد مصاحبه با کامر با گفتن «نمی دانیم که آیا [Chung] در نهایت به حزب کمونیست چین گزارش می داد. بارتیرومو از کومر در مورد “ارتباطات جو بایدن و چین کمونیست” و اینکه آیا نحوه رفتار بایدن با کشور را دیکته کرده است، پرسید.

جیمز کامر، رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا، بسیاری از مسائل را به هانتر بایدن مرتبط کرده است.

کومر پاسخ داد: «ما در حال بررسی آن هستیم. دیدن روابط متعدد خانواده بایدن با ح‌ک‌چ بسیار نگران‌کننده و بسیار نگران‌کننده است.»

تئوری‌های توطئه در مورد دستیار سابق بایدن ماه‌هاست که در وب جناح راست مطرح می‌شود که از تبادل ایمیل‌های مختلف با چانگ ناشی می‌شود. گزارش شده است از لپ تاپ هانتر بایدن.

بارتیرومو با اشاره به اسناد رئیس جمهور گفت چانگ “بر بسته بندی این موضوع نظارت می کند.” “آیا ما می دانیم که او در مورد هر یک از این موارد به ح.ک.چ گزارش می دهد؟” او پرسید.

در ایمیلی در سال 2015، چانگ دعوت نامه هایی را به ناهار وزارت امور خارجه با میزبانی مشترک بایدن و جان کری، وزیر امور خارجه وقت، از شی جین پینگ، رئیس جمهور چین تجلیل شود. در فوریه 2017، یک ماه پس از خروج جو بایدن از کاخ سفید، هانتر بایدن از چانگ دعوت کرد تا با او همکاری کند. او ظاهراً پاسخ داد که به دنبال “ماندن” با جو بایدن است. تیلور گفت چانگ هرگز برای هانتر بایدن کار نکرد.