رای دهندگان روستایی “در سنگر” در مورد آب و هوا، با ناباوری بایدن

شکاف شهری و روستایی در حزب جمهوری خواه وجود دارد و نشان می دهد که این تفاوت ها صرفاً ناشی از شکاف حزبی بین شهرهای آبی تر و روستاهای قرمزتر نیست. VoteCast نشان داد در حالی که 27 درصد از جمهوریخواهان شهری رهبری بایدن در زمینه آب و هوا را تایید می کنند، تنها 14 درصد جمهوریخواهان شهرهای کوچک و روستایی همین را می گویند.

VoteCast همچنین نشان می‌دهد که علیرغم بحران‌های آب و هوایی سراسری – از طوفان گرفته تا آتش‌سوزی و خشکسالی – نگرانی‌های متفاوتی در میان رای‌دهندگان در مورد اینکه آیا تغییرات آب و هوایی در حیاط خلوت آنها وجود دارد وجود دارد. حدود سه چهارم رای دهندگان شهری حداقل تا حدودی نگران تأثیرات تغییرات آب و هوایی در جوامع خود هستند، در مقایسه با حدود 6 نفر از هر 10 حومه شهر و حدود نیمی از رای دهندگان شهرهای کوچک و روستایی.

اولیویا استادت، یک جوان 20 ساله در دانشگاه ایالتی آیووا، در عملیات کشت نسل چهارم ذرت، لوبیا و ردیفی در مربل راک، آیووا بزرگ شد. این جمهوری خواه گفت یکی دیگر از عواملی که به شکاف در مورد مسائل آب و هوایی کمک می کند این است که برخی از مردم روستایی فکر می کنند جوامع شهری بدون اینکه در آینه نگاه کنند، آنها را به طور نامتناسبی در مسائل اقلیمی مقصر می دانند.

___

جینز گفت: “مردم در مناطق روستایی و شهرهای کوچک کمتر فکر می کنند که دموکرات ها برای افرادی مانند آنها می جنگند، بنابراین یک مسئله اعتماد حزبی وجود دارد.” من فکر می‌کنم مشکلی وجود دارد که مردم نمی‌خواهند نشان دهند که در حال حاضر از دموکرات‌ها در جوامع روستایی حمایت می‌کنند.»

جاناتان هلادیک، مدیر خط مشی مرکز امور روستایی در نبراسکا، سازمانی که بر توسعه جامعه روستایی، از جمله سرپرستی محیط زیست متمرکز است، گفت که ماهیت بسیاری از کارهایی که مردم روستایی انجام می دهند، نگاه به مقیاس جهانی را دشوار می کند – مانند کشاورزی.

برخی از عناصر قانون به بخش کشاورزی نیز اختصاص دارد. به گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده، این قانون شامل 20 میلیارد دلار برای برنامه های حفاظتی که توسط این وزارتخانه اجرا می شود، 3 میلیارد دلار کمک به وام گیرندگان مضطرب USDA که عملیات آنها در معرض خطر مالی است، و 2 میلیارد دلار کمک مالی به کشاورزانی که در گذشته تبعیض را تجربه کرده اند، می شود. برنامه های وام دهی USDA

این تفاوت لزوماً با عدم اعتقاد به تغییرات آب و هوایی در جوامع روستایی توضیح داده نمی شود. یک نظرسنجی AP-NORC در سپتامبر نشان داد که اکثریت در جوامع مختلف می گویند تغییرات آب و هوایی در حال وقوع است.

علیرغم تصویب قانون کاهش تورم در تابستان امسال که به معنای سرمایه گذاری های تاریخی با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای است که باعث تغییرات آب و هوایی می شود، حدود نیمی از رأی دهندگان در سراسر کشور، مدیریت رئیس جمهور با این موضوع را تأیید می کنند. در حالی که حدود 6 از هر 10 رای دهنده شهری تایید می کنند، این رقم برای حومه شهرها به نصف و برای رای دهندگان روستایی تقریبا 4 در 10 کاهش می یابد.

پوشش خبری AP از انتخابات میان دوره ای 2022 را در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections دنبال کنید. جزئیات بیشتر در مورد روش AP VoteCast را در https://www.ap.org/votecast بیابید.



منبع

کشاورزان تغییرات اقلیمی را به شیوه ای بسیار متفاوت با بسیاری از مردم شهری تجربه می کنند. در هر بخشی از کار آنها وجود دارد. تقریباً مثل یک نبرد روزانه است. شما هر روز در سنگر هستید و واقعاً سخت است که یک قدم به عقب برگردید و در اندازه عکس بزرگ به آن نگاه کنید.

این یافته ها به دلیل فقدان دانش در مورد اقدامات آب و هوایی بایدن پیچیده است. نظرسنجی AP-NORC در سپتامبر نشان داد که از هر 10 بزرگسال آمریکایی، 6 نفر می‌گویند که از قانون کاهش تورم اطلاعی ندارند – قانونی که به طور گسترده به عنوان بزرگترین سرمایه‌گذاری در هزینه‌های آب و هوایی در تاریخ اعلام شده است.

در سطح ملی، آب و هوای شدید به این معنی است که کشاورزی ضربه های زیادی را متحمل شده است. تجربه کراچ منحصر به فرد نیست: طبق تحلیل آرون اسمیت، اقتصاددان کشاورزی UC-Davis، خشکسالی مداوم در کالیفرنیا به این معنی است که شهرستان های کولوسا و گلن حداقل سه چهارم کاهش سطح زیر کشت برنج خود را داشتند. در تگزاس، خشکسالی و موج گرما به این معنی است که نزدیک به 70 درصد از محصولات پنبه احتمالاً رها می شوند. در گرجستان، با گرم شدن هوا و غیرقابل تحمل شدن هلو، کشاورزان شروع به کشت مرکبات کرده اند.

«ارتباطات ما با همسایگانمان بسیار محدود است زیرا دیدگاه های ما بسیار متفاوت است. تغییرات اقلیمی معمولاً موضوعی است که ما حتی به آن نمی پردازیم زیرا دیدگاه های ما بسیار متفاوت است.

«اگر به طور کلی در مورد آب و هوا صحبت می کنید، مردم روستایی می توانند احساس کنند خوب، آیا واقعاً به من اهمیت می دهید؟ آیا در مورد من صحبت می کنی؟» جینز گفت. اگر از آنها بپرسید که آیا نگران سیل هستید؟ آیا نگران بحران آب هستید؟ آیا نگران تأثیرات آب و هوای شدید هستید؟ وقتی آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید، چیزهای مثبت تری خواهید شنید.”

این دموکرات 53 ساله گفت که برای او روشن است که تغییرات آب و هوایی عامل آن است. اما او می‌گوید که این تصور عمیقاً در جامعه او تفرقه‌انگیز است.

استادت از نزدیک می داند که جوامع کشاورزی چقدر به منابع طبیعی فکر می کنند – خانواده او نه تنها از زمین استفاده می کنند بلکه آن را برای آینده حفظ می کنند و این ارتباط با زمین می تواند برای ساکنان شهری دورتر باشد. وقتی او تحولات بزرگ جدید در شهرها و مه دود را می بیند، همراه با تصوری که بخش کشاورزی مقصر تغییرات آب و هوایی است، احساس می کند.

سارا جینز، مدیر اجرایی ابتکار دموکراسی روستایی، که به گروه‌هایی که از سیاست‌های مترقی در مناطق روستایی حمایت می‌کنند، بودجه می‌دهد، پیشنهاد کرد که شکاف کلی شهر و روستا ارتباط زیادی با مسائل پیام‌رسانی دارد.

IRA که بایدن آن را در ماه اوت به تصویب رساند، شامل حدود 375 میلیارد دلار سرمایه گذاری در زمینه آب و هوا طی 10 سال شد. از جمله، این قانون حدود 260 میلیارد دلار اعتبار مالیاتی برای انرژی های تجدیدپذیر در نظر می گیرد و به مصرف کنندگان برای پمپ های حرارتی و پنل های خورشیدی و تا 7500 دلار برای خودروهای الکتریکی تخفیف می دهد.

نیویورک (AP) – خشکسالی در کالیفرنیا به این معنی است که راکل کراچ، یک کشاورز برنج و دانشجوی فارغ التحصیل در دره ساکرامنتو، بسیار کم کاشته است. او و همسرش امسال با استفاده از آب های زیرزمینی، 75 هکتار را برای حفظ بازارهای خود کشت کردند. بقیه 200 هکتاری که او معمولاً می کارد، به دلیل تامین آب ناکافی خالی مانده است.

در جامعه کراچ، او گفت: «همه به وضوح می‌دانند که آب وجود ندارد و خشکسالی وجود دارد. اینکه آیا آنها آن را به تغییرات آب و هوایی نسبت می دهند متفاوت است.

AP VoteCast، یک نظرسنجی جامع از رای‌دهندگان میان‌دوره‌ای 2022، تفاوت‌های واضحی را بین جوامع شهری و روستایی در احساسات رای‌دهندگان در مورد نحوه مدیریت جو بایدن با آب و هوا و اینکه آیا تغییرات آب و هوایی بر جوامع آنها تأثیر می‌گذارد نشان می‌دهد.

استادت گفت: «همیشه باید یک قربانی وجود داشته باشد، و به نظر می رسد که جوامع روستایی در بسیاری از این مناطق شهری چنین هستند. “اما هیچ کس همه مقصر نیست یا همه مسائل را ایجاد نمی کند.”

تأثیرات تغییرات آب و هوایی بر جوامع سراسر کشور، از جمله کراچ تأثیر گذاشته است، اما رأی دهندگان در جوامع روستایی کمترین احتمال را دارند که احساس کنند واشنگتن در گوشه ای از این موضوع است. آمریکایی‌های روستایی و کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که بین نحوه صحبت رهبران درباره تغییرات آب و هوا و نحوه تجربه این جوامع از آن گسست وجود دارد.