در اینجا 5 چیز خوب در مورد ریاست جمهوری ترامپ وجود دارد

2. به جنگ نهادهای هر دو حزب سیاسی رفت که هر یک از آنها خودخواه شده بودند و از رای دهندگان خود جدا شده بودند. سیاست همه چیز برنده شدن است و خدمات عمومی صرفاً به انتخاب مجدد تبدیل شده است – کاری که ترامپ علیرغم ادعاهایش بر خلاف آن، نتوانست انجام دهد. اما روند این است که وعده‌ها را زیر پا بگذاریم و سیاست‌هایی را دنبال کنیم که در تضاد با بهترین منافع مردم باشد. ترامپ بسیاری از این کارها را انجام داد، اما او ارتدوکس‌ها را نیز به چالش کشید، به بالای سر پوه‌باهای واشنگتن دی سی رفت و مستقیماً با توده‌ها صحبت کرد. و توده ها پذیرا بودند – تا زمانی که این کار را نکردند.

خبرگزاری فرانسه از طریق گتی

اما آمریکایی ها باید از انکار درخواست ترامپ دست بردارند و رمزگشایی کنند که چگونه به این مکان رسیدیم. ما باید درک کنیم که این فرد بسیار ناقص چگونه خود را حتی در حال حاضر با چنین کنترلی بر چیزی که تخمین زده می شود بین 30 تا 40 درصد از رای دهندگان جمهوری خواه است، می یابد. این روند با تصدیق کارهایی که ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود درست انجام داد و درست انجام داد، آغاز می شود.

سوء تفاهم نکن من برای دونالد ترامپ که به او رای منفی دادم آب نمی‌برم – دو بار. من 55 ساله هستم و از سال 1988 در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنم. ترامپ بدترین رئیس جمهور در طول عمر من بود. من هیچ تمایلی به بازگشت او به دفتر بیضی ندارم، جایی که او می تواند ویرانی بیشتری به بار آورد و به این کشور آسیب بیشتری برساند. هیچ کس نباید آن را بخواهد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

برای این آمریکایی مکزیکی، آن سخنان ترامپ را مطرح کرد شخص غیر گراتا. و عوام فریبی از آنجا بدتر شد، زمانی که – در مصاحبه ای با جیک تپر از CNN در ژوئن 2016 – ترامپ القا کرد که قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، گونزالو کوریل، که در ایندیانا از پدر و مادری مکزیکی به دنیا آمد، نمی تواند منصفانه یک دعوای دسته جمعی را قضاوت کند. شکایت از دانشگاه ترامپ به دلیل “مکزیکی بودن” او. این پرونده پس از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور حل شد.

از این گذشته، زمانی که نامزد انتخاباتی خود را با نامیدن پدربزرگ مهاجر مکزیکی شما متجاوز و قاچاقچی مواد مخدر آغاز می‌کند، سخت است که در مورد پیشنهاد کاخ سفید مشتاق شوید.

و با این حال ترامپ به طرز شگفت انگیزی با رای دهندگان لاتین تبار خوب عمل کرد. در سال 2016، نظرسنجی‌های خروجی نشان داد که او حدود 29 درصد از آرای لاتین تبارها را به دست آورده است. در سال 2020، او با کاهش حدود 32 درصدی این نمایش را بهبود بخشید.

“چه زمانی مکزیک را در مرز شکست می دهیم؟” ترامپ به طور لفاظی از جمعیتی که در ژوئن 2015 در برج او جمع شده بودند خواست تا از او بشنوند که اعلام می کند سال بعد نامزد ریاست جمهوری خواهد شد.

بسیاری از مدافعان ترامپ در طول سال‌ها سعی کرده‌اند مرا متقاعد کنند که ترامپ فقط در موردش صحبت می‌کرد غیر معتبر مهاجران، و اینکه من نباید توهین کنم. اما وقتی نوبت به مهاجرت، نژاد و فرهنگ می‌رسد، رئیس‌جمهور سابق همیشه با گسترده‌ترین و زشت‌ترین قلم‌ها نقاشی می‌کند.

من در آن زیرمجموعه طرفدار ترامپ نیستم. به هیچ وجه، خوزه. اما حتی به عنوان یک لاتین تبار هرگز ترامپ، من درک رئیس جمهور سابق بر بسیاری از مردم من را درک می کنم.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

1. تعادل، خودمختاری و عقل سلیم را به سیاست خارجی ایالات متحده بازگرداند. از جمله، من معتقدم که با انتقال سفارت آمریکا در اسرائیل به اورشلیم، خروج ایالات متحده از توافق هسته ای ایران، و درخواست از کشورهای ناتو به اندازه کافی برای تامین هزینه های سازمان و هزینه های دفاعی خود، به این مهم دست یافت. او همچنین از توافق پاریس در مورد تغییرات آب و هوایی خارج شد، با مخالفت با هشداردهنده های گرمایش جهانی، و گفتگو با کره شمالی را در مورد پایان دادن به برنامه تسلیحات هسته ای این کشور آغاز کرد.

3. نخبگان را رتبه بندی کرد و نخبه گرایی ساحلی را به سطح آورد. و آنچه را که بسیاری از ما قبلاً می‌دانستیم فاش کرد: بخش‌هایی از آمریکا وجود دارد که به بقیه آمریکا به طرز زشتی نگاه می‌کنند. این نوعی برتری فرهنگی است که در آن اعتقاد بر این است که “بهترین” مردم باهوش ترین، پیچیده ترین، خواندنی ترین، “بیدارترین” هستند. ناگهان ترامپ به خاطر گذاشتن سس کچاپ روی استیک خود و مصرف فست فود مورد انتقاد قرار گرفت. مقابله با این احساسات نخبگان ناخوشایند بود، اما آمریکایی ها باید این کار را انجام می دادند.

ترامپ گفت: «وقتی مکزیک مردمش را می‌فرستد، بهترین‌هایشان را نمی‌فرستند.» آنها شما را نمی فرستند. تو را نمی فرستند آنها افرادی را می فرستند که مشکلات زیادی دارند و آن مشکلات را با ما می آورند. دارن دارو میارن جنایت می آورند اونا متجاوزن و برخی، به گمان من، افراد خوبی هستند.»

آنها دیوانه نیستند با وجود تمام آسیب هایی که ترامپ انجام داد و اشتباهات زیادی که مرتکب شد، ریاست جمهوری ترامپ حداقل پنج نتیجه مثبت داشت.

داستان این است: من اغلب به این فکر می‌کنم که آیا می‌توانستم از ترامپ حمایت کنم و به یک MAGA-ista تبدیل شوم، زمانی که او اولین کارزار انتخاباتی‌اش را در ژوئن 2015 رسما کرد، اگر من و غول املاک و مستغلات اشتباه نمی‌کردیم.

از آنجایی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سال 2024 پیشنهاد دیگری برای کاخ سفید می‌کند، من مجبورم به چیزی فکر کنم که صادقانه بگویم، ترجیح می‌دهم به آن فکر نکنم: کارهایی که ترامپ درست انجام داد.

5. رئیس جمهور ترامپ در حالی که سیاست های مهاجرتی غیرصادقانه، نژادپرستانه، ناعادلانه، ظالمانه و تنبیهی را اجرا می کرد – که بسیاری از آنها اکنون با همکاری دولت بایدن انتخاب شده اند – با این وجود، ریاست جمهوری ترامپ توانست مهاجرت را به صفحه اول برساند و آن را به مرکزی تبدیل کند. بخشی از گفتمان ملی قبل از ترامپ، اغلب به نظر می رسید که مهاجرت فقط برای ما که در ایالت های مرزی مانند کالیفرنیا، آریزونا و تگزاس زندگی می کنیم، مشکل بزرگی است. اکنون، به لطف ترامپ، همانطور که جمهوری خواهان دوست دارند بگویند، هر ایالت یک ایالت مرزی است.

او گفت: “آنها به ما و به حماقت ما می خندند.” و اکنون آنها ما را از نظر اقتصادی شکست می دهند. آنها دوست ما نیستند، باور کنید.»

مخالفان او به ویژه – در هر دو حزب – باید در مورد پیروزی های ترامپ مطالعه کنند و دریابند که او چگونه به آنها دست یافته است. برخی از آن ها از طریق توسل مستقیم به نژادپرستی بود. اما چیزی بیشتر از این هم وجود دارد. ترامپ مهارت هایی دارد و بخش هایی از رای دهندگان را بهتر از خودشان می شناسد.

پدربزرگ من، رومن، در دوران انقلاب مکزیک به عنوان یک پسر به ایالات متحده آمد – و او به طور قانونی آمد. من این را می دانم زیرا انقلاب از 1910 تا 1920 به طول انجامید و – به استثنای قانون محرومیت چین در سال 1882 – مهاجران به ایالات متحده تا پس از تصویب این قانون با موانع قانونی هماهنگ بر اساس کشور مبدا روبرو نشدند. قانون مهاجرت 1924.

خبرگزاری فرانسه از طریق گتی

بیایید حق شیطان را بدهیم. بیایید همچنین امیدوار باشیم که او در جهنم بماند و دیگر هرگز به کاخ سفید نزدیک نشود.

4. رسانه های لیبرال را با تحریک آنها از سوراخ هایشان بیرون کشید تا جایی که روزنامه نگاران برنامه واقعی خود را نشان دادند: سرنگونی ترامپ. با حضور ترامپ در کاخ سفید، بسیاری از روزنامه نگاران با هر دو پا به میدان پریدند. مجله نیویورک تایمز یک مقاله ناشناس اجرا کرد. واشنگتن پست گزارشی از دروغ های ترامپ را حفظ کرد. بدترین متخلف سی‌ان‌ان بود که مجریان با مقامات و خبرنگاران ترامپ با مناظره تهاجمی درباره ترامپ در کنفرانس‌های مطبوعاتی، خود را به داستان تبدیل کردند.

جورج استفانوپولوس، عضو ABC، نماینده حزب جمهوریخواه در مورد دفاع از ترامپ در سال 2024 را ترک کرد

سپس چیزی که تبدیل به علامت تجاری ترامپ شد – و باقی ماند – آمد: یک طغیان نژادپرستانه.