دی جی 23 ساله محبوب پس از غوطه ور شدن از بالکن هوستون طبقه سیزدهم درگذشت

“من به معنای واقعی کلمه مجبور بودم او را بلند کنم و پرت کنم که کاملاً پوچ است!” جکسون ادامه داد. “ما نجنگیدیم!”

“بخش دیوانه کننده در آن زمان بود، من به سختی می توانستم DJ کنم. لوئیس سال گذشته به VoyageHouston گفت: من رفتن به کالج را راهی برای اختراع مجدد خودم و شروع یک سفر جدید دیدم. “بقیه تاریخ در حال ساخت است.”

مادرش روز چهارشنبه گفت داریان لوئیس که با نام دی جی دی بیبی می چرخید، بیش از یک هفته پس از بستری شدن در بیمارستان در اثر سقوط درگذشت.

جکسون نوشت: “من می دانم که شایعات زیادی در اطراف وجود دارد و همه آنها بسیار ناامید کننده هستند.” ما از کامل بودن فاصله زیادی داشتیم. ما مانند بسیاری از مسائل داشتیم، اما من هرگز به او که دوستش دارم و یا کسی را به این شکل صدمه نمی‌زنم.» او افزود که از شایعات مشابهی که لوئیس سعی در صدمه زدن به خود داشت، “ویران” شده بود.

داریان لوئیس که ادعا می‌کرد «جوان‌ترین دی‌جی زن در هیوستون» است، از روز پنجشنبه با بیش از 27000 دنبال‌کننده در اینستاگرام، یک ستاره در حال ظهور رسانه‌های اجتماعی بود. پدرش گفت: «او کارهایی انجام داد که افرادی که 56 سال سن دارند – هم سن من – انجام نداده اند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

نیشیا جکسون در یک پست فیس بوک نوشت: «هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم او را از لبه خارج کنم» و مدعی شد که دوست دخترش «تنها به این دلیل توانسته بود از کنارش کنار بیاید».

در ساعات اولیه 4 ژوئیه، یک دی جی که تازه در صحنه موسیقی هوستون نامی برای خود دست و پا کرده بود، از بالکن یک ساختمان آپارتمانی بلند سقوط کرد و چهار طبقه به عرشه استخر پایین افتاد. تنها فرد دیگری که آن روز صبح در بالکن حضور داشت – دوست دختر دی جی – گفت که همسرش را تماشا کرده بود که از روی صندلی پاسیو بالا می‌رفت و از روی نرده زمین می‌رفت.

لوئیس 12 ساله بود که برای اولین بار عاشق موسیقی شد، طبق یک کیت مطبوعاتی الکترونیک، هم فلوت و هم بعداً گیتار می نواخت. به عنوان هدیه فارغ التحصیلی دبیرستان به او یک DJ controller داده شد و خیلی زود شروع به معرفی خود به عنوان D Baby به همکلاسی هایش در دانشگاه جنوبی تگزاس کرد.

دارین لوئیس، پدر دی جی، به فاکس 26 هیوستون گفت: “ما به سیستم اعتماد خواهیم کرد و به آنها اجازه خواهیم داد کار خود را انجام دهند.”

اینستاگرام
مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

جکسون گفت که لوئیس که معمولاً «به سختی مشروب می‌نوشید» در آن شب مست بود. جکسون گفت، پس از اینکه “همکار” او را در آپارتمان جکسون رها کرد، لوئیس با عجله به سمت پاسیو رفت و به او گفتند که نمی تواند خودش را به خانه برساند. به گفته جکسون، دی جی سپس از روی صندلی بالا رفت و “قبل از اینکه بتوانم او را نجات دهم به زمین افتاد”.

اینستاگرام

تری لوئیس در فیس بوک نوشت: “کوچکترین و تنها دختر من تغییر کرده است، لطفا برای خانواده دعا کنید، قلب من سنگین و شکسته است.”

داریان لوئیس تنها چند هفته قبل از مرگش تولد 23 سالگی خود را جشن گرفته بود. جزئیات سقوط ساعت 5 صبح او که او را از طبقه 13 به طبقه نهم ساختمان مرکز شهر برد، همچنان مبهم است. دوست دختر او، جکسون، درست قبل از اعلام مرگ لوئیس در رسانه های اجتماعی منتشر شد و نوشت که او “به دلیل احترام به D، تماشای بسیاری از شما که این تراژدی را به چیزی که نیست، سکوت کرده است.”

مقامات هیوستون به رسانه های محلی گفته اند که مرگ لوئیس به نظر یک تصادف بوده است اما تحقیقات فعال در مورد این موضوع همچنان ادامه دارد.