غیبت فترمن خطرات دموکرات ها را در رقابت کلیدی سنا افزایش می دهد

یک تبلیغ تلویزیونی فترمن که اکنون در حال پخش است – که قبل از سکته مغزی او در ماه مه ضبط شده است – نشان می دهد که فترمن این رقابت را “انتخابی اساسی” بین خود که وارد سیاست شد تا شهردار پنسیلوانیا شود و اوز که “فقط برای کاندیداتوری به اینجا نقل مکان کرد” می خواند. ”

تنها چیزی که در یکی از رقابتی ترین رقابت های سنای ایالات متحده در سال جاری گم شده، خود نامزد است.

دموکرات ها امیدوارند که اکثریت شکننده خود در سنا را حفظ کنند – یا حتی گسترش دهند – به توانایی حزب برای تصاحب کرسی که توسط سناتور جمهوریخواه بازنشسته، پت تومی، خالی شده است، بستگی دارد. فترمن در کمپین سنتی خرده‌فروشی غایب است و تنها دو ماه مانده تا رای‌دهندگان بتوانند رای‌های پستی را به صندوق بیندازند.

به گفته یکی از سخنگویان کمپین، در حالی که او تا حد زیادی دور از انظار عمومی است، فترمن همچنان در حال برقراری تماس های جمع آوری کمک های مالی و برگزاری جلسات با کارکنان کمپین است.

این جراح قلب مشهور از زمان برنده شدن نامزدی حزب جمهوری‌خواه در 40 مورد – به حساب کمپین خود – کمپین تبلیغاتی انجام داده است که عمدتاً کم‌اهمیت هستند، مانند مراجعه به مشاغل، غذاخوری‌ها و نمایشگاه‌ها.

این پرسش‌هایی را در مورد اینکه آیا اوز می‌تواند جمهوری‌خواهان را در انتخابات عمومی متحد کند، ایجاد می‌کند.

این به گزارش خبری در مورد افشای مالی اوز اشاره می کند که دارایی او حداقل 104 میلیون دلار ارزش دارد و تصاویری از اوز در ماه فوریه در حال خوابیدن و بوسیدن ستاره جدیدش در پیاده روی مشاهیر هالیوود را نشان می دهد.

فترمن، 52 ساله، هنوز به طور قابل توجهی به مسیر مبارزات انتخاباتی بازنگشته است، زیرا یک سکته مغزی در 13 مه نیاز به عمل جراحی برای کاشت ضربان ساز با دفیبریلاتور داشت و باعث افشای این موضوع شد که او یک بیماری قلبی جدی دارد.

او یک زندگی خانگی نسبتاً عادی دارد، کارهایی مانند جمع کردن فرزندانش و دویدن به خواربارفروشی، بیرون رفتن برای شام و سفرهای یک روزه به ایری و جانستون و تعطیلات به ساحل جرسی را انجام می دهد.

بعدی ممکن است یک گردآوری کمک مالی در 21 ژوئیه باشد که با دموکرات یهودیان فراگیر پنسیلوانیا برنامه ریزی شده است. انتظار می رفت فترمن، معاون فرماندار ایالت، در آنجا سخنرانی کند، اگرچه ستاد انتخاباتی وی نگفته است که آیا این سخنان به صورت مجازی یا حضوری در مراسم حومه فیلادلفیا ارائه خواهد شد.

هفته گذشته، یک جعلی «آیا این شخص را دیده‌اید؟» ایجاد کرد. پوستری آنلاین که چهره فترمن را زیر آن سوال شوم نشان می‌دهد و در بیو، این بخش از اطلاعات را نشان می‌دهد: «آخرین بازدید: 2022/05/13».

NRSC همچنین برای ایجاد سوالاتی در ذهن رای دهندگان در مورد سلامتی Fetterman تلاش کرده است.

روز پنجشنبه، اوز ویدئویی 60 ثانیه ای از کمپین انتخاباتی را در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می داد او برای دویدن در پارکی می رود و از بازگشت فترمن به مسیر کمپین استقبال می کند.

جو فاستر که اخیراً به عنوان رئیس حزب در شهرستان پرجمعیت مونتگومری بازنشسته شده است، گفت: “کمپین به من گفت که آنها در اواسط ژوئیه تصمیم گرفتند که او شروع به بیرون رفتن کند.”

او همچنین برای شرکت در مهمانی مایکل روبین در همپتون‌های شیک لانگ آیلند در 4 ژوئیه وقت گذاشت و در نشست سالانه ماه می در بوکا راتون، فلوریدا، برای انجمن فروش مستقیم – یک گروه تجاری برای شرکت‌های “بازاریابی چند سطحی” مانند Amway سخنرانی کرد. .

این کمپین کلیپ های ویدئویی ویرایش شده ای از Fetterman منتشر کرده است، از جمله یک ظاهر بداهه در شنبه گذشته در یک جلسه آموزشی داوطلبان که در آن او به طور خلاصه به داوطلبان سخنرانی کرد.

در حال حاضر، اوز کمپین خود را بر پیام‌های اصلی حزب جمهوری‌خواه متمرکز کرده است، به‌ویژه سیاست‌های جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، افزایش تورم را مقصر می‌داند و تلاش می‌کند فترمن را افراطی جلوه دهد.

مقامات جمهوری خواه می گویند که به توانایی اوز برای جلب نظر میانه روهایی که برای پیروزی در ایالت نوسانی حیاتی هستند اطمینان دارند و اوز از سازمان مردمی آمریکایی ها برای سعادت مورد حمایت کخ و کمیته ملی سناتورهای جمهوری خواه کمک می گیرد.

سپس ویدیوی مبارزاتی بود که ضبط کرد – در خانه وسیعش در کلیفساید پارک، نیوجرسی، درست در آن سوی رودخانه هادسون از منهتن، جایی که او طبابت می کرد، برنامه گفتگوی تلویزیونی خود را در طول روز فیلمبرداری می کرد و بیش از بیش از آن زندگی کرد. دو دهه قبل از اینکه به دنبال کرسی سنای پنسیلوانیا باشد.

فترمن با وقفه به داوطلبان گفت: «احساس بسیار خوبی دارم و به زودی به مسیر برمی گردیم. “ما تقریباً به 100٪ رسیده ایم.”

اما در سال انتخاباتی که برای دموکرات‌ها نگران‌کننده بود، مقامات حزب در پنسیلوانیا می‌گویند که دیگر نگران کمپین فترمن نیستند و بارها به آنها گفته می‌شود که او خوب خواهد شد.

در بزرگترین ترولینگ تا به حال، کمپین Fetterman در روز پنجشنبه ویدئویی را منتشر کرد که در آن نیکول “اسنوکی” پولیزی – ستاره سریال بدنام MTV “Jersey Shore” – به اوز می گوید که شنیده است برای جستجوی کار به پنسیلوانیا نقل مکان کرده است و به او اطمینان داد که این کار را نمی کند. نگران باشید «زیرا به زودی به خانه در جرسی برمی گردید. این فقط موقتی است، پس موفق باشید، شما این را دریافت کردید و جرسی شما را دوست دارد.”

هریسبورگ، پا. (AP) – جان فترمن، دموکرات، مبلغ 11 میلیون دلاری را برای جمع آوری کمک مالی در سه ماهه دوم منتشر کرد. او در یک ولگردی و ولگردی تبلیغاتی است که او را به حضور تقریباً ثابتی در تلویزیون در پنسیلوانیا تبدیل کرده است. و او با پست های هولناک و بی احترامی در رسانه های اجتماعی توجه را به خود جلب می کند.

کمپین فترمن از اوایل ژوئن جزئیات کمی در مورد سلامتی فترمن ارائه کرده است، اگرچه اذعان می کند که او به طور کامل از سکته مغزی بهبود نیافته است و گاهی اوقات تلاش می کند تا به آرامی صحبت کند. اما آنها قصد ندارند منتظر بهبودی کامل باشند و می گویند که Fetterman به زودی در مسیر مبارزات انتخاباتی قرار خواهد گرفت.

در همین حال، دموکرات‌ها از آنچه به عنوان یک کمپین نسبتاً آرام توسط رقیب جمهوری‌خواه فترمن، دکتر مهمت اوز، تلقی می‌کنند، احساس آرامش می‌کنند.

برای پوشش کامل دوره های میان دوره ای در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر در https://twitter.com/ap_politics، AP را دنبال کنید. مارک لوی را در توییتر در https://twitter.com/timelywriter دنبال کنید





منبع

در هر صورت، اوز ممکن است وظایف بزرگتری نسبت به اثبات ریشه های خود در پنسیلوانیا داشته باشد.

او از یک کمپین مقدماتی پر مناقشه خارج می شود که در آن بیش از 20 میلیون دلار از تبلیغات حمله ای جذب کرد که تعهد او به اصول محافظه کارانه در مورد مواردی مانند اسلحه و سقط جنین را زیر سوال می برد.

آن روز، روز سکته مغزی فترمن بود، درست قبل از یک رویداد مبارزاتی در میلرسویل.

حتی با تأیید رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، اوز سه هفته شمارش و بازشماری را تحمل کرد تا اینکه با کمتر از 1000 رای یا کمتر از یک دهم درصد، بر دیوید مک کورمیک، مدیرعامل سابق صندوق تامینی، اعلام پیروزی کرد.

سپس او را بوسید.

سپس فترمن با یک هواپیما در ساحل نیوجرسی در حالی که تابلویی روی آن نوشته بود: «HEY DR. اوز، به خانه نیوجرسی خوش آمدید! ♥ جان.”

فترمن می گوید: «هی، دکتر هالیوود، پولت را پس انداز کن، پنسیلوانیا برای فروش نیست.

سخنگوی کمپین گفت که فترمن که یک پیاده‌روی مشتاق است، مایل‌ها را طی می‌کند، از جمله نزدیک به پنج مایل در روز سه‌شنبه.

___

این امر به خوبی به نفع کمپین فترمن بود، که قبلاً به عنوان یک نیوجرسیانی ثروتمند که با قالیبافی های معمولی ارتباطی ندارد، به اوز حمله کرده بود.

کمپین فترمن در توییتی نوشت: «نکته حرفه‌ای: از عمارت خود در نیوجرسی، تبلیغاتی برای کمپین مجلس سنای خود فیلمبرداری نکنید».

اوز می‌گوید: «خوشحالم که فترمن سالم است، بنابراین می‌توانیم کمتر نگران قلب او و هودی‌اش باشیم و بیشتر در مورد ایده‌های جنون‌آمیز چپ در سر او باشیم.»

تبلیغاتی که در حال حاضر روی آنتن می رود قبل از سکته ضبط شده است. او سوالی از مطبوعات مطرح نکرده است. و هنگامی که فترمن هودی پوش و شلوارک پوشیده در کمپین ظاهر شد، تحت شرایط کاملاً کنترل شده و بدون اطلاع قبلی به خبرنگاران بود.