دیسانتیس 3 میلیارد دلار از بودجه مجلس قانونگذاری را در مقابل رهبران جمهوریخواه حذف کرد

رهبری حزب جمهوریخواه از مجلس ایالتی و سنا در یک کنفرانس خبری در دهکده ها در کنار دسانتیس ایستادند و او رکورد وتو را اعلام کرد. در برخی مواقع در طول کنفرانس مطبوعاتی یک ساعته، فرماندار مستقیماً آنها را در حالی که می‌خندیدند و کف می‌زدند، مسخره می‌کرد، که ادامه وفاداری قوه مقننه به فرمانداری است که به عنوان یک ستاره راک جمهوری‌خواه ملی و نامزد احتمالی ریاست‌جمهوری 2024، آنها را زیر پا گذاشته است. رشد کرده است.

چکش زدن بایدن در مورد تورم یکی از سرگرمی های مورد علاقه دیسانتیس در ماه های اخیر بوده است، از جمله در کنفرانس مطبوعاتی امضای بودجه در روز پنجشنبه که او با نام بردن از بایدن به عنوان “براندون” آن را آغاز کرد.

بیش از 10 میلیارد دلاری که فلوریدا طی دو سال گذشته از دولت بایدن برای کمک به کووید-19 دریافت کرده است، ناگفته مانده است، از جمله تقریباً 3.5 میلیارد دلار در بودجه ای که دیسانتیس به تازگی امضا کرده است.

پس از اظهارات DeSantis، تعداد انگشت شماری نظرات خود را مملو از تمجید از DeSantis بیان کردند.

دیسانتیس در مورد این احتمال که رهبران قانونگذار روی صحنه از وتو کردن اولویت‌های هزینه‌های خود ناراحت شده‌اند، گفت: «ممکن است آنها در مورد آن کف نزنند، اما این روش پیش می‌رود.

او گفت: «شما در حال حاضر اخبار بسیار خوبی درباره این بودجه شنیده اید. “این بودجه به همان اندازه که برای مردم فلوریدا خوب است به یک دلیل و تنها یک دلیل است: و آن این است که فرماندار ما ایالت ما را باز نگه داشته است.”

دیسانتیس 645 میلیون دلار را که توسط مجلس سنا در جریان مذاکرات نهایی بودجه برای وزارت اصلاحات برای ساخت زندان جدید تامین شده بود وتو کرد. 350 میلیون دلار برای چاه های ذخیره آبخوان دریاچه Okeechobee که اولویت سیمپسون بود. 50 میلیون دلار برای دادگاه تجدیدنظر ناحیه ششم در لیکلند، خانه رئیس بودجه سنا، کلی استارگل (R-Lakeland). 50 میلیون دلار برای تعریض یک جاده شهرستانی در منطقه سیمپسون. 20 میلیون دلار برای دو هواپیمای دولتی جدید که سنا درخواست کرد. و 20 میلیون دلار که اولویت سیمپسون برای مرکز سرطان موفیت برای تأمین مالی اولیه بود تا بتواند توسعه یک پارک علوم زیستی برنامه ریزی شده 775 هکتاری را آغاز کند.

دیسانتیس همچنین درخواست نیکی فرید، کمیسر کشاورزی دموکراتیک، که برای فرمانداری نامزد شده بود، برای 83 سمت برای پردازش و بررسی مجوزهای حمل پنهان را وتو کرد، که وظیفه ای است که توسط دفتر او نظارت می شود. فرید این تصمیم را که پس از موجی از تیراندازی های دسته جمعی در سراسر کشور اتخاذ شد، انتقاد کرد و آن را بی احتیاطی و نشانه دیگری دانست که فرماندار خواهان حمل آزاد یا اجازه دادن به مردم برای حمل سلاح گرم بدون مجوز است.

لیست گسترده وتو در حالی است که فلوریدا مملو از پول نقد است. بودجه جدید امضا شده شامل بیش از 20 میلیون دلار ذخایر است و فقط در این ماه اقتصاددانان ایالتی برآوردهای درآمد را بیش از 800 میلیون دلار در مقایسه با پیش بینی های قبلی اصلاح کردند.

دیسانتیس همچنین طرح مجلس را برای گرفتن 200 میلیون دلار از مناطق مدرسه ای که ممنوعیت ماسک توسط دولت DeSantis را نقض می کردند، کنار گذاشت. نماینده رندی فاین (R-Palm Bay) این طرح را نوشت که دسترسی 12 شهرستانی را که دستورات ماسک مدرسه را بر خلاف دستور DeSantis وضع کرده بودند، مسدود می کرد. اما والی این ایده را مسدود کرد و بودجه را برای همه ولسوالی ها آزاد کرد.

فاین در پیامی به پولیتیکو گفت: «من از این نامه تا حدودی گیج شدم. “زبان در لایحه صریح و روشن بود.”

اندرو آتربری در این گزارش مشارکت داشت.



Source link

دیسانتیس گفت: «شما به کارهایی که او در زمینه سیاست های مالی و پولی، چاپ و چاپ تریلیون ها دلار انجام داد نگاه کنید. «برای آن چه چیزی گرفتی؟ پایدارترین تورم این کشور در بیش از 40 سال گذشته است.

دیسانتیس در نامه‌ای نوشت: «من به وزارت آموزش دستور می‌دهم برنامه تشخیص مدرسه فلوریدا را مطابق با خواندن این زبان اجرا کند، که به مدارس واجد شرایط برای دستاوردهایشان پاداش می‌دهد، زیرا اقدامات ناحیه‌ها هیچ تأثیری بر واجد شرایط بودن مدرسه ندارد.» همراه با لیست وتوی او

تالاهاسی، فلوریدا – ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا روز پنجشنبه رکورد 3.1 میلیارد دلاری از بودجه ایالتی را که توسط رهبران قانونگذار جمهوری خواه تهیه شده بود وتو کرد – و از آنها خواست که از نزدیک ببینند او چه کرده است.

اسپرولز همچنین با وتوها مشکلی نداشت و اظهارات خود را بر تصمیم دیسانتیس برای باز نگه داشتن اقتصاد فلوریدا در اوج همه‌گیری کووید-19 متمرکز کرد، که خزانه دولت را تقویت کرده است.

فرید در توییتی نوشت: «ران دیسانتیس فقط موقعیت‌های حمل مخفی من را وتو کرد زیرا می‌خواهد حمل باز باشد». این بسیار خطرناک است و هشداری برای هر فلوریدی، توریست، و تجارت است. دیگر به او اجازه ندهید.»

دیسانتیس چندین اقلام بودجه‌ای که سیمپسون و جمهوری‌خواهان ارشد سنا به دنبال آن بودند را وتو کرد. با وجود وتوهای گسترده، همچنان بزرگترین برنامه هزینه در تاریخ ایالت است.

فرماندار بودجه یک میلیارد دلاری پیشنهادی مجلس را برای کمک به دولت در مقابله با هزینه تورم کاهش داد. بر اساس این پیشنهاد، یک میلیارد دلار برای کمک به افزایش هزینه‌های مادی پروژه‌های دولتی کنار گذاشته می‌شد، زیرا تورم همچنان بالاست. همانطور که مجلس پیشنهاد کرد، آن را «بودجه‌سازی برای تورم که صندوق نیازها را افزایش می‌دهد» یا صندوق BIDEN نامیده می‌شود که نشانه‌ای برای افزایش تورم در دولت بایدن است. سناتورها با این نام موافقت نکردند، اما یک میلیارد دلار بودجه برای این برنامه امضا کردند.

سیمپسون، یک کشاورز صنعتی تخم مرغ، در حال حاضر برای کمیسر کشاورزی نامزد شده است و تایید DeSantis را به دست آورده است.

سیمپسون در جریان پایان جلسه قانونگذاری در ماه مارس، پروژه موفیت را که در منطقه او قرار دارد، “متحول کننده” نامید.

مجلس در قتل عام وتوی دیسانتیس در امان نبود.

با این حال، هیچ‌کدام از آن‌ها نبود، زیرا هر یک از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه روی صحنه پس از اظهار نظر دیسانتیس گوش به گوش پوزخند زدند، و برخی به وضوح نشان دادند که ناراحت نیستند. کسانی که به DeSantis پیوستند عبارتند از: ویلتون سیمپسون (R-Trilby) رئیس سنا و کاتلین پاسیدومو، رهبر جدید مجلس سنا (R-Naples) و همچنین کریس اسپروولز (R-Palm Harbor) رئیس مجلس سنا.

سیمپسون، با تکرار لقبی که محافظه‌کاران در سراسر کشور به فرماندار فلوریدا داده‌اند، گفت: «ران دیسانتیس، فرماندار آمریکا چطور؟»