دکتر اوز به طور تصادفی یک شعار جدید شگفت انگیز به فترمن می دهد زیرا توهین نتیجه معکوس می دهد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

فترمن، معاون فرماندار پنسیلوانیا، اغلب یک هودی می پوشد – چیزی که به نظر اوز غیرقابل قبول است، البته به دلیل عجیبی.

مهمت اوز، نامزد جمهوریخواه سنا ممکن است یک هدیه ناخواسته دیگر به جان فترمن رقیب دموکرات داده باشد – این بار با یک توهین فرضی که بیشتر شبیه یک تعارف به نظر می رسد، به خصوص در پنسیلوانیا.

پس از اینکه فترمن در اوایل سال جاری دچار سکته مغزی شد، اوز، دکتری که قبلا مجری یک برنامه تلویزیونی بود، موضوعی را در کمپین سلامتی او مطرح کرد – و یکی از دستیاران مبارزات انتخاباتی آشکارا فترمن را به خاطر آن مورد تمسخر قرار داد، که نتیجه معکوس نیز داشت.

این نظرات در توییتر توسط PatriotTakes به اشتراک گذاشته شد که بر رسانه های راستگرا نظارت می کند:

حالا او فترمن را متهم می‌کند که «اقتدار را به توپ می‌زند»، چیزی که منتقدان به آن اشاره کردند ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که رأی‌دهندگان می‌خواهند… به‌ویژه در پنسیلوانیا.

اوز هفته گذشته در پادکست “Rruthless” گفت: “وقتی او اینطور لباس می پوشد، تصادفی نیست.” او در حال لگد زدن به قدرت در توپ ها است. او می گوید: “من آن مرد هستم. من به آن بچه ها نشان خواهم داد که چه کسی رئیس است.»

اوز و تیمش در طول مبارزات انتخاباتی مرتکب یک سری اشتباهات غیراجباری شده‌اند، مانند ویدیویی از اوز که از قیمت بالای «کرودیته» در حالی که نام یک سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای منطقه‌ای محبوب را به اشتباه می‌اندازد، می‌چرخد.

فترمن در توییتر پاسخ داد: «در PA ما به این … سینی سبزیجات می گوییم.