دو نگهبان فانوس دریایی برای جزیره کوچک در خلیج سانفرانسیسکو. باید دارای “تجربه آشپزی با کیفیت بالا” و گواهینامه کاپیتان باشد.

هر سرآشپز «باکیفیت» و هتلدار مشتاقی که فردی با گواهینامه کاپیتانی را نیز می شناسد و چند سال فرصت دارد می تواند اینجا درخواست دهد.

متقاضیان موفق با کار سخت برای پول خود مواجه می شوند. نگهبانان فانوس دریایی باید در همه مشاغل جزیره باشند که هم مسافران یک روزه و هم مهمانان شبانه را با اتاق هایی با هزینه شبی 525 دلار میزبانی می کند.

در همین حال، شما همچنین باید با عدم وجود Wifi، پذیرش سلولی ناقص، و لوله‌کشی نامطلوب کنار بیایید.

می توانید مرتباً بین گارد ساحلی، اپراتور فانوس دریایی، نظافتچی، خدمتکار، متصدی فروشگاه هدیه، کاپیتان قایق و سرآشپز جابجا شوید. مرکوری نیوز گزارش داد که برای داشتن یک شانس، “تجربه آشپزی با کیفیت بالا” لازم است.

یک متقاضی باید دارای گواهینامه کاپیتانی معتبر صادر شده توسط گارد ساحلی ایالات متحده باشد. اوه، و اگر سیگار می‌کشید، بچه دارید یا حیوان خانگی دارید، به خود زحمت نکشید.

دو متولی برای یک فانوس دریایی و هتل تاریخی در خلیج سانفرانسیسکو استخدام می شوند.

  • ایستگاه نور East Brother از این منظره پهپاد در ریچموند، کالیفرنیا، در روز سه‌شنبه، 22 مارس 2022 دیده می‌شود.

    این ساختمان ها در سال 1873 ساخته شدند.لیز هافالیا/گتی ایماژ

    نقش مشترک 140000 دلار در سال پرداخت می کند و از آوریل شروع می شود – اما بله، فقط چند مورد وجود دارد.

    ساختمان‌های تاریخی ۱۸۷۳ که مسافرخانه و فضای عمومی جزیره را در خود جای داده است، در روز سه‌شنبه، ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹ در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، با صبحانه در ایستگاه East Brother Light Station.

    علیرغم حجم کاری طاقت فرسا، دانس از دو سال حضورش در East Brother لذت برد.

    وظایف متقاضیان موفق شامل کاپیتان قایق، سرآشپز و متصدی فروشگاه هدیه است.

  • ایستگاه نور East Brother به دنبال دو نفر برای نگهبانی فانوس دریایی برای دو سال در جزیره کوچک در نزدیکی نقطه سن پابلو در ریچموند است.

    ایستگاه نور برادر شرق به دنبال دو متولی جدید است.جین آلمان/گتی ایماژ

    • تیفانی دانس و تایلر واترسون، دو مسافرخانه دار سابق، تخمین می زنند که بین سال های 2019 تا 2021 حدود 80 تا 90 ساعت در هفته برای نگهداری جزیره کار می کردند.

      مسافرخانه‌داران تیفانی دانس (بالا) و تایلر واترسون (پایین) فانوس دریایی را در حالی که چراغ را در ایستگاه نور East Brother واقع در جزیره‌ای کوچک درست در نزدیکی بندر سن پابلو در روز سه‌شنبه، 23 ژوئیه 2019 در ریچموند، کالیفرنیا احاطه کرده‌اند، نشان می‌دهند.

      ارسال دو ساله از ماه آوریل شروع می شود و 140000 دلار در سال پرداخت می کند – اما دو نفر باید به طور مشترک درخواست دهند.

    • غول‌های فناوری ممکن است هزاران نفر از کارکنان خود را اخراج کنند، اما یک شغل در شمال کالیفرنیا هنوز قابل قبول است – تا زمانی که شریک یا دوستی برای درخواست داشته باشید.

      لیست متوسط ​​کارهای صبح شنبه آنها شامل این موارد بود: “قهوه دم کنید. مافین زغال اخته تازه بپزید. برای 10 نفر صبحانه گرم بپزید و سرو کنید. تور تاریخی و نمایش مه آلود برگزار کنید. ظروف صبحانه و آشپزخانه را تمیز کنید. اتاق ناهارخوری را مجددا تنظیم کنید. مسافرخانه را تمیز کنید. شروع کنید. کرونیکل نوشت: آماده کردن شام چهار غذا برای 10 نفر دیگر. سرویس قایق را به سمت سرزمین اصلی اجرا کنید. تخت خواب ها را بچینید. دوباره سرویس قایق را به سرزمین اصلی اجرا کنید.”

      “شما می توانید فضا را در اینجا بیشتر احساس کنید. وقتی در وسط شهر هستید، همه چیز کمی تنگ تر و فشرده تر به نظر می رسد، اما اینجا جادارتر به نظر می رسد، که طعنه آمیز است زیرا شما در سه ربع هستید. او به Chronicle گفت.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    مهمانخانه داران سابق تیفانی دانس (چپ) و تایلر واترسون (راست).لیز هافالیا/گتی ایماژ