گزارش‌ها حاکی از آن است که اتوبوس‌های مهاجران در شب کریسمس در دمای بسیار پایین بیرون خانه کامالا هریس رها شدند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

کامالا هریس معاون رئیس جمهور ایالات متحده در خارج از محل اقامت خود در رصدخانه نیروی دریایی ایالات متحده در واشنگتن دی سی، در 16 سپتامبر 2022.

در حالی که مشخص نیست چه کسی اتوبوس ها را فرستاده است، چندین فرماندار جمهوری خواه از جمله فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، قبلاً مهاجران را به شهرهای دموکرات مانند واشنگتن دی سی و نیویورک فرستاده اند تا به سیاست های مهاجرتی جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن اعتراض کنند.

به گزارش سی ان ان، برخی از مردم در شرایط آب و هوایی شدید زمستانی که شاهد کاهش دما تا 18 درجه فارنهایت در دی سی بود، لباس های نامناسبی مانند تی شرت و گرمکن می پوشیدند.

در ماه سپتامبر، ابوت گفت که ایالت او دو اتوبوس از مهاجران را به خانه معاون رئیس جمهور در واشنگتن فرستاده است.

“این واقعاً ظلم و ستم پشت فرماندار ابوت و اصرار او برای ادامه دادن اتوبوس به اینجا بدون توجه به افرادی که در شب کریسمس دیروقت می رسند، وقتی هوا خیلی سرد است، نشان می دهد. مردم در حال پیاده شدن از اتوبوس هستند، آنها ندارند. کت، آنها لباس برای این نوع آب و هوا ندارند و در حال یخ زدن هستند.”

شبکه کمک های متقابل همبستگی مهاجران به 7نیوز گفت که سه اتوبوس از مهاجران را برای پناه دادن به یک کلیسا در نظر گرفت و برای آنها غذا و لباس گرم تهیه کرد.

به گزارش 7News شبکه خبری وابسته به ABC WJLA، مهاجران از تگزاس به رصدخانه نیروی دریایی، محل زندگی هریس، آورده شدند.

فرمانداران جمهوری خواه قبلاً مهاجران را برای اعتراض به سیاست مهاجرتی بایدن به شهرهای دموکرات فرستادند.

چندین رسانه گزارش دادند که لباس های زمستانی نامناسب در دمای انجماد می پوشند.

  • آ ویدئو کریستین فلورس، خبرنگار 7News دی سی در توییتر، گروهی از مردم را در حال ورود به اتوبوس نشان داد. در این توییت آمده است: «سومین و آخرین اتوبوس مهاجران شب مهاجران از تگزاس به سمت دی سی از تگزاس می‌آیند و شبکه کمک‌های متقابل همبستگی مهاجران آنها را به کلیسا می‌برد».

    امی فیشر، یکی از سازمان دهندگان این شبکه، به 7News گفت: “این یک تلاش خوشایند است که ما از زمان ورود اولین اتوبوس انجام داده ایم.” دی سی همچنان به عنوان شهری خوش‌آمدگو نشان می‌دهد که همیشه آماده است و می‌خواهد آغوش خود را برای استقبال از مردم باز کند، چه در شب کریسمس، چه هوای بیرون 9 درجه و چه در بیرون 90 درجه.»

    فیشر به 7News گفت که او معتقد است که انصراف در شب کریسمس یک شیرین کاری سیاسی توسط ابوت است.

    کامالا هریس معاون رئیس جمهور ایالات متحده در خارج از محل اقامت خود در رصدخانه نیروی دریایی ایالات متحده در واشنگتن دی سی، در 16 سپتامبر 2022.جیم واتسون/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

    • بر اساس گزارش‌های متعدد، شامگاه شنبه چندین اتوبوس مهاجران در خارج از خانه کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور در واشنگتن دی سی در دمای یخبندان پیاده شدند.

      اتوبوس های مهاجران روز شنبه به بیرون از محل اقامت کامالا هریس معاون رئیس جمهور رها شدند.