دونالد ترامپ جونیور وحشیانه‌ترین دفاع را از پدرش بر سر اسناد مار-آ-لاگو ارائه می‌کند

او همچنین از آن زمان استدلال کرده است که به او اجازه داده شده است که مطالب حساس را به مار-آلاگو ببرد، زیرا او “دستور ثابت” برای از حالت طبقه بندی اسنادی که از دفتر بیضی شکل به محل اقامت خود در کاخ سفید برده است، داشته است – ادعای بسیاری از مقامات سابق خود او. مشاوران برچسب پوچ و نادرست زده اند.

در پی این بازرسی، ترامپ بی‌اساس به اف‌بی‌آی متهم کرد که در خانه‌اش مدارک جاسازی کرده است و گزارش‌هایی را که او ممکن است اسناد مربوط به سلاح‌های هسته‌ای را در اختیار داشته باشد، «فریب» خواند.

حکم بازرسی نشان داد که FBI در حال تحقیق از ترامپ به دلیل نقض احتمالی قانون جاسوسی است.

او روز دوشنبه در یک رویداد تبلیغاتی برای نماینده مت گیتز (رئیس فلوریدا) گفت: «در ضمن، برای ثبت، می‌توانم بگویم که اگر دونالد ترامپ واقعاً هنوز کدهای هسته‌ای را داشته باشد، احتمالاً خوب است. .

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

دونالد ترامپ جونیور اکنون ادعا می‌کند که اگر پدرش، شهروند خصوصی ساکن در تفرجگاهی در فلوریدا، همچنان به قوانین هسته‌ای پایبند باشد، احتمالاً چیز “خوبی” خواهد بود.

«دشمنان ما ممکن است واقعاً اینگونه باشند، «خوب، شاید بیایید با آنها درگیر نشویم»، برخلاف زمانی که به جو بایدن نگاه می کنند و می گویند: «می دانید چیست؟ ما باید الان حمله کنیم.»

روز دوشنبه، ترامپ شکایتی علیه دولت ایالات متحده به خاطر این بازرسی تنظیم کرد و به دنبال این بود که مقامات وزارت دادگستری را از خواندن این مطالب باز دارد تا زمانی که یک مقام دادگاه شخص ثالث برای بررسی اسناد و تعیین اینکه آیا اسناد باید به او بازگردانده شود یا خیر، منصوب شود. توسط وکیل-موکل یا امتیاز اجرایی محافظت می شود.

دونالد ترامپ و متحدانش از زمانی که FBI در 8 آگوست اقامتگاه رئیس جمهور سابق مار-آ-لاگو را بازرسی کرد و جعبه هایی از اسناد را که برخی از آنها حاوی مطالب طبقه بندی شده بود را برداشتند، بهانه های گاه متناقضی را ارائه کردند.