دونالد ترامپ جونیور از حامیان ترامپ می‌خواهد که کارت تولد پدرش را امضا کنند – و هزینه این امتیاز را بپردازند.

از دیگر پیشنهادهای اهدایی او می توان به اعطای عنوان “وضعیت پادشاه MAGA بزرگ” به حامیان خود اشاره کرد.

ایمیل ادامه داد: “عجله کنید – زمان در حال اتمام است. من فقط می توانم جای شما را برای 20 دقیقه رزرو کنم.”

یکی از ایمیل‌های پیشنهادی اعطای عنوان «وضعیت پادشاه بزرگ MAGA» به اهداکنندگانی که در ایمیل جمع‌آوری کمک مالی به‌عنوان «قابل‌اطمینان‌ترین و فداکارترین حامیان» ترامپ پدر توصیف شدند، ارائه شد.

ایمیلی از طرف دونالد ترامپ به یکی از حامیانش می گوید که او آن را دریافت کرده است

ایمیلی که در 22 فوریه دریافت شد، گفت که اهداکنندگان می توانند برنده یک شام با رئیس جمهور سابق شوند.اسکرین شات

ترامپ جونیور در ایمیلی که سه شنبه شب توسط اینسایدر دریافت کرد، نوشت: «پدر من کارهای زیادی برای این کشور بزرگ انجام داده است و می دانم که دیدن نام شما در کارت تولد رسمی خود برای او بسیار مهم است.

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در کنفرانس سالانه انجمن ملی تفنگ در 27 می 2022 شرکت می کند.براندون بل/گتی ایماژ

  • دونالد ترامپ جونیور به حامیان پدرش این فرصت را می دهد که کارت تولد “رسمی” رئیس جمهور سابق را امضا کنند – اما به شرطی که آنها به کمیته جمع آوری کمک مالی وی کمک مالی کنند.

    بر اساس اسناد کمپین انتخاباتی، ترامپ پدر در دو ماه پس از انتخابات 2020 بیش از 250 میلیون دلار جمع آوری کرد – که در طی آن او به شدت ادعاهای بی اساس خود در مورد تقلب در رأی دهندگان را تبلیغ کرد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



Source link

دونالد ترامپ پدر متولد 14 ژوئن 1946 است. اگرچه این ایمیل در همان تاریخ امسال ارسال شد، وب سایت جمع آوری کمک مالی WinRed می گوید که به مشارکت کنندگان اجازه می دهد “دسترسی زودهنگام” را دریافت کنند. [Trump Sr.] یک پیام تولد ویژه قبل از هر کسی.”

نیویورک تایمز گزارش داد که ترامپ از آن زمان در مجموع 390 میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرده است که به گفته او به جبران شکست او در انتخابات کمک می کند، کمپین های سیاسی متحدانش را تقویت می کند و “آمریکا را از جو بایدن و چپ رادیکال نجات می دهد”.

با این حال، این نشریه گزارش داد که بخش عمده ای از پول در واقع صرف بازپرداخت هزینه های کمپین ریاست جمهوری 2020 ترامپ و تقویت عملیات سیاسی او شد تا بتواند دوباره برای ریاست جمهوری در سال 2024 نامزد شود. طبق گزارش تایمز، او هنوز 144 میلیون دلار از این کمک ها را در اختیار دارد. بانک “برای چند ماه.”

به گفته کمیته 6 ژانویه، تیم ترامپ یک روز قبل از حمله به کنگره تا 25 ایمیل برای جمع آوری کمک ارسال می کرد. این دو ترامپ اغلب از یک آدرس ایمیل درخواست کمک مالی ارسال می کردند و جوایزی مانند عکس امضا شده از رئیس جمهور سابق و شانس برنده شدن در یک شام “وی آی پی اختصاصی” با ترامپ را تبلیغ می کردند.

ایمیلی از سوی دونالد ترامپ، حامیان خود را تشویق می‌کند تا برای شانس بردن شام با رئیس‌جمهور سابق، کمک مالی کنند.

روث بن غیات، مورخ دانشگاه نیویورک و کارشناس رهبران اقتدارگرا، به چارلز دیویس از Insider گفت که ترامپ “در تلاش برای استفاده از ریاست جمهوری برای کسب درآمد بسیار منضبط بوده است.”

این ایمیل که روز سه‌شنبه ارسال شد، از حامیان می‌خواهد تا قبل از نیمه‌شب پول ارسال کنند تا “وضعیت پادشاه MAGA بزرگ” خود را تأیید کنند.اسکرین شات

این وب‌سایت می‌گوید که این کمک‌ها به نفع «کمیته مشترک جمع‌آوری سرمایه نجات آمریکا» ترامپ پدر خواهد بود.اسکرین شات

دونالد ترامپ جونیور می گوید هواداران باید برای امضای کارت تولد پدرش پول بپردازند.

  • ترامپ جونیور در ایمیل خود نوشت: این تنها کارت رسمی تولد رئیس جمهور ترامپ است. “پس مطمئن شوید که THIS ONE را امضا کرده اید نه سایر جعلی های موجود.”

    تلاش‌های رئیس‌جمهور سابق برای جمع‌آوری کمک‌های مالی پس از آن که کمیته مجلس نمایندگان در 6 ژانویه پیشنهاد کرد که او میلیون‌ها دلار را به دلیل اتهامات نادرست مبنی بر دزدیده شدن ریاست‌جمهوری جمع‌آوری کرده است، مورد بررسی شدید قرار گرفت.

    دونالد ترامپ با اشاره

    بن غیات گفت: “اهداف او مستبدانه بود، زیرا او می خواست خدمات ملکی را به کشتی تبدیل کند تا برای خود درآمد کسب کند و از خدمات ملکی سود خصوصی به دست آورد.”

    پیوندی در ایمیل به گیرنده این امکان را می دهد که پیامی برای رئیس جمهور سابق بنویسد، اما حامیان بالقوه باید ابتدا حداقل 1 دلار برای ارسال پیام تولد خود به صورت آنلاین متعهد شوند.

    یک پیوند به هواداران این امکان را می دهد که برای دونالد ترامپ پیام تولد ارسال کنند

    تلاش‌های ترامپ پدر برای جمع‌آوری کمک‌های مالی اخیراً با توجه به جلسات استماع 6 ژانویه مورد بررسی قرار گرفته است.