دولت بایدن اذعان کرد که با بازگشت ویروس به کاخ سفید، کووید از بین نرفته است

ساکی گفت: «او مشتاقانه منتظر برگزاری جلسه امروز بود. و برگزاری جلسات از طریق Zoom، من فکر می کنم همانطور که همه ما تجربه کرده ایم، یکسان نیستند.

سرعت تست هفتگی او به همین شکل باقی می ماند. ساکی در تلاشی برای پیام‌رسانی آرام و ادامه‌دار گفت: تغییری نکرده است. اگرچه برخی از مقامات دولت در حال بررسی بازگشت به پوشیدن ماسک برای کاهش جهش مورد انتظار BA.2 هستند، کاخ سفید از ایجاد اختلال در تعطیلی مدارس و مشاغل بیم دارد.

معاون رئیس جمهور کامالا هریس و همسرش داگ امهوف. (کیران ریدلی/گتی ایماژ)

دولت بایدن اذعان کرد که با بازگشت ویروس به کاخ سفید، کووید از بین نرفته است

واشنگتن – اینطور بوده است دو هفته کامل از زمانی که تیم واکنش به همه‌گیری کاخ سفید یکی از جلسات توجیهی خود را برگزار کرده است، که قبلاً در طول موج‌های دلتا و اومیکرون در سال 2021 یک رویداد معمولی بود. اکنون همانطور که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌گفت، «دشمن نامرئی» COVID-19 است. ویروس، جای خود را به جنگ کاملاً آشکار در اوکراین داده است.

با توجه به اینکه بسیاری از دموکرات‌ها هنوز از ویروس کرونا می‌ترسند و کارشناسان بهداشت عمومی در مورد خطر برای افراد آسیب‌پذیر و واکسینه نشده هشدار می‌دهند، کاخ سفید با چالشی روبه‌رو است: چگونه احتیاط را با خوش‌بینی متعادل کند. از این گذشته، 65٪ از آمریکایی ها کاملاً واکسینه شده اند و میلیون ها نفر دیگر از عفونت قبلی محافظت می کنند. و درمان‌های شدید COVID-19 مؤثر و در دسترس هستند.

دکتر آنتونی فائوچی با میکروفون صحبت می کند.

این پیامی بود که ساکی سعی کرد در خلال کنفرانس مطبوعاتی روز پنج‌شنبه، زمانی که با مجموعه‌ای از پرسش‌های مرتبط با بیماری همه‌گیر از سوی روزنامه‌نگاران (عمدتاً بدون نقاب) که جلوی او نشسته بودند، مواجه شد. بسیاری از این سؤالات بر این موضوع متمرکز بود که چرا بایدن از روز یکشنبه با وجود شرکت در مراسمی که مارتین، رئیس جمهور ایرلند، چهارشنبه شب در آن حضور داشت، آزمایش کرونا انجام نداده بود.

یک مقام ارشد دولت این هفته به خبرنگاران گفت: «ما به این پول نیاز داریم. “زمان به نفع ما نیست.”

_____

نرخ واکسیناسیون چگونه بر آخرین افزایش کووید تأثیر می گذارد؟ این توضیح دهنده یاهو Immersive را بررسی کنید تا متوجه شوید.

داده ها را به صورت سه بعدی ببینید.  آخرین داده‌های COVID-19 را در مرورگر خود کاوش کنید تا این کد QR را با تلفن خود اسکن کنید تا تجربه واقعیت افزوده را راه‌اندازی کنید.





Source link

دکتر آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی، در طی یک جلسه صحبت می‌کند. (گرگ نش/ تپه/ بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

به نظر نمی رسد که این برای واشنگتن نیز کاملاً تمام شده باشد. ویروس کرونا، رئیس جمهور وقت ترامپ را در سال 2020 به بیمارستان فرستاد، اما جانشین وی تاکنون از ابتلا به ویروس کرونا اجتناب کرده است. او به طور مداوم احتیاط را الگوبرداری کرده است، اما اخیراً در مورد نیاز به خروج از محدودیت‌هایی که دو سال گذشته را برای آمریکایی‌ها سخت کرده است، بی‌صبر شده است.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری روز پنجشنبه. (پاتریک سمانسکی/AP)

بایدن در اوایل این ماه گفت: «زمان آن فرا رسیده است که آمریکا به کار خود بازگردد و مراکز بزرگ ما را دوباره پر از مردم کند». او همچنین نقاب خود را که به سختی از آن استفاده می کرد، انداخته است.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: «این از بین نرفته است. روز سنت پاتریک بود و بایدن با مایکل مارتین، نخست وزیر ایرلند دیدار کند. با این حال، آزمایش کووید مارتین مثبت بود، بنابراین جلسه از طریق زوم، با بایدن در دفتر بیضی شکل و مارتین در خیابان پنسیلوانیا در بلر هاوس برگزار شد.

روز پنجشنبه، کاخ سفید اعلام کرد که جف زینتز، هماهنگ کننده پاسخ به بیماری همه گیر، از سمت خود کناره گیری می کند و قرار است دکتر آشیش جا، رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون، جایگزین وی شود. زینتز که یک کارشناس تدارکات بود، وظیفه نظارت بر تحویل واکسن‌ها و حل سایر چالش‌های عملیاتی را بر عهده داشت. از سوی دیگر، Jha یک اپیدمیولوژیست است که احتمالاً از او انتظار می رود که نحوه زندگی با ویروس کرونا را برای عموم مردم سردرگم بیان کند.

در همان زمان، دولت از کنگره ناامید شده است، که نتوانست درخواست 15.6 میلیارد دلاری برای بودجه جدید بیماری همه گیر را تأیید کند، که هدف آن تقویت ذخایر واکسن، داروهای درمانی و سایر منابع کشور بود.

Jha در اوایل سال جاری گفت: “ما نمی توانیم از این ویروس هراس داشته باشیم.”

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید.

اما همانطور که مقامات بهداشت عمومی به طور خستگی ناپذیر در چند ماه گذشته تکرار کرده اند، همه گیری ویروس کرونا طبق اهداف خود عمل می کند و اغلب تلاش های انسان ها برای اعلام پیروزی را ناامید می کند. این واقعیت ناخوشایند این هفته و پس از دو سال از قرنطینه هایی که ترامپ در سال 2020 دستور داد، زمانی که عامل بیماری زا برای اولین بار وارد ایالات متحده شد، به واشنگتن یادآوری شد.

این چالش ممکن است با تیتر یک مقاله نظری در هفته گذشته در واشنگتن پست خلاصه شود: “کووید تمام نشده است، اما برای من تمام شده است.”

دکتر آنتونی فائوچی، مشاور ارشد پزشکی رئیس جمهور، به ABC News گفت: «از آنچه که من در مورد طبیعت انسان می دانم، که فکر می کنم تقریباً زیاد است، مردم به نوعی با کووید به پایان رسیده اند.

سوالاتی در مورد سلامتی خود بایدن وجود داشت و به طور کلی، اینکه آیا عجله برای بازگشت به حالت عادی زودرس بوده است، به خصوص با توجه به نوع بسیار قابل انتقال BA.2 که باعث افزایش در بخش هایی از اروپا و آسیا می شود. به نظر می رسد که سیاست و سلامت عمومی در این مورد متضاد هستند، زیرا رهبران منتخب کاملاً آگاه هستند که محدودیت های جدید ممکن است با واکنش عمومی مواجه شود و اپیدمیولوژیست ها می گویند که چنین محدودیت هایی – به ویژه ماسک ها – ممکن است در هفته های آینده ضروری باشد.

حداقل ۹ دموکرات در کنگره آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، برخی ظاهراً پس از شرکت در نشست حزبی هفته گذشته در فیلادلفیا که رئیس جمهور بایدن در آن حضور داشت. در اوایل این هفته، آزمایش جنتلمن دوم داگ امهوف نیز مثبت شد، که باعث شد همسرش، معاون رئیس جمهور کامالا هریس، حضور خود را در یک رویداد حقوق و دستمزد در کاخ سفید لغو کند.

کامالا هریس و داگ امهوف دست تکان می دهند.

در عین حال، کودکان بسیار کم سن و سال هنوز واکسینه نشده اند و نمی توان فهمید چه زمانی ممکن است سازمان غذا و دارو آنها را واجد شرایط واکسن کند. و برای میلیون‌ها نفری که با سرطان مبارزه می‌کنند یا بیماری‌های دیگری دارند، ویروس کرونا همچنان یک تهدید جدی است.