دوستان می گویند باب لی، بنیانگذار Cash App با خواهر قاتل ادعایی خود رابطه داشته است.

موسس Cash App باب لی (چپ) و خزر مومنی (نفر دوم از راست) ظاهراً با هم رابطه داشتند.MobileCoin، Olga R. Rodriguez/AP

  • ماهیت رابطه لی و خزر مومنی قبلاً مشخص نبود، اگرچه اسناد دادگاه نشان می‌دهد که نیما – مشاور فناوری 38 ساله که یک دهه لی را می‌شناخت – قبل از حمله چاقو، با لی درباره خواهرش روبرو شد.

    پلیس نیما را در 13 آوریل به اتهام قتل به خاطر چاقو کشی مرگبار لی دستگیر کرد و تا زمان محاکمه بدون قرار وثیقه در بازداشت به سر می برد. به گفته وکلای خود، او قصد دارد خود را بی گناه بداند.

    منابعی که با ژورنال صحبت می کردند گفتند که لی و خزر هر دو بخشی از “سبک زندگی” بودند، صحنه ای در جامعه فناوری سانفرانسیسکو که شامل مصرف تفریحی مواد مخدر و رابطه جنسی گاه به گاه است. بر اساس اسناد دادگاه، دادستان ها گفتند که خزر متاهل است، “اما احتمالاً این رابطه در خطر بوده است.”

    کریستا، همسر لی، که او از او جدا شده بود، به ژورنال گفت که او یک «پسر مهمانی» نیست و او هرگز اصطلاح «سبک زندگی» را نشنیده است.

    گیفت کرات، یکی از دوستان لی که می‌گفت زمان زیادی را در طول همه‌گیری با او گذرانده است، به ژورنال گفت که لی در این دوره چندین دوست دختر داشت، اما “به آنها احترام می‌گذاشت.”

    بر اساس گزارش جدید وال استریت ژورنال، باب لی، بنیانگذار Cash App، که ماه گذشته با ضربات چاقو کشته شد، با خواهر قاتل ادعایی خود، نیما مومنی رابطه داشته است.

    بعد از ظهر همان روز، نیما و لی هر دو به طور جداگانه به آپارتمان خزر رسیدند، قبل از اینکه با هم در ساعت 2:04 بامداد با BMW Z4 سفید نیما حرکت کنند. دادستان ها می گویند که نیما سپس لی را به گوشه خیابان “تاریک و منزوی” سانفرانسیسکو برد و در یک “حمله برنامه ریزی شده و عمدی” او را با چاقو زد.

    منابع گفتند که لی و خزر هر دو بخشی از “سبک زندگی”، صحنه پارتی زیرزمینی سانفرانسیسکو بودند.

به گفته شاهدان حاضر در صحنه، لی به نیما گفت که خواهرش مواد مخدر مصرف نکرده و “هیچ اتفاق نامناسبی نیفتاده است.” گزارش سم شناسی بعداً وجود مواد مخدر از جمله کتامین و کوکائین را در سیستم لی نشان داد.

منابع به WSJ گفتند، باب لی، بنیانگذار Cash App با خواهر قاتل متهم خود، خزر مومنی، رابطه نامشروع داشت.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    بنیانگذار Cash App باب لی (چپ) و خزر مومنی (نفر دوم از راست)

    “فقط می خواستم مطمئن شوم که کارت خوب است [I] با توجه به اسناد دادگاه، پس از درگیری، خزر در متنی به لی نوشت: «از تو متشکرم که چنین مرد باکلاسی با کلاس رفتار می‌کنی. دوستت دارم خارهای خودخواه.”

    در این بیانیه آمده است: «خانم مومنی برادرش را دوست دارد و از او حمایت می کند. اتفاقی که اینجا افتاد یک تراژدی است و خانم مومنی از رنج خانواده لی که با فقدان وحشتناک خود کنار می‌آیند عمیقاً متأسف است.»

    مری مک‌نامارا و اد سوانسون وکلای خزان در بیانیه‌ای که در اختیار ژورنال قرار گرفته‌اند، گفته‌اند “شایعات زیادی پیرامون این پرونده منتشر شده است که بسیاری از آنها نادرست است.”

    کریستا لی گفت: “او مهربان و سخاوتمند بود – او خوبی را در همه می دید.”

    برادر خزر، نیما مومنی، به اتهام قتل در چاقو کشی مرگبار لی در ماه گذشته در زندان است.

  • دوستان لی که با ژورنال صحبت کردند، گفتند که لی و خزر مومنی، همسر یک جراح پلاستیک معروف در سانفرانسیسکو، بخشی از یک حلقه مهمانی زیرزمینی معروف به “سبک زندگی” بودند و به طور معمولی با هم می خوابیدند.

    گفته می شود که لی و خزر قبل از درگیری با گروهی از دوستان خود در یک مهمانی خانگی در سانفرانسیسکو مشروب می خوردند، که زمانی رخ داد که نیما برای بردن خزر آمد. طبق مدارک دادگاه، نیما از لی پرسید که آیا خزر «مواد مخدر می‌کرد؟ [or] هر چیزی نامناسب بود» و با موسس Cash App وارد بحث شد.