شوهر مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان، درخواست طلاق می‌کند و می‌گوید ازدواج در اسناد دادگاه «به‌طور جبران‌ناپذیری شکسته شده است».

پری گرین روز چهارشنبه دادخواست طلاق خود را به دادگاه شهرستان فلوید ارائه کرد.

  • بر اساس اسناد دادگاه که توسط Insider مشاهده شده است، پری گرین و نماینده محافظه کار کنگره بیش از 27 سال است که ازدواج کرده اند. پری گرین در طومار خود نوشت که او و نماینده کنگره قبل از ثبت اسناد در شهرستان فلوید، جورجیا، در “وضعیت جدایی کاملاً محتاطانه” بوده اند.

    با این حال، پری گرین همچنین درخواست کرد که طلاق تحت مهر و موم قرار گیرد و گفت که “این پرونده حاوی اطلاعات شخصی و مالی حساسی است که افشای عمومی آنها بر منافع حریم خصوصی طرفین تأثیر منفی می گذارد.”

    مارجوری تیلور گرین با جلیقه دوچرخه سواری در مقابل تابلوی بزرگ ترامپ.

    هنگامی که برای اظهار نظر در روز چهارشنبه با آنها تماس گرفته شد، نمایندگان زن کنگره به اینسایدر گفتند که طلاق یک “مسئله خصوصی و شخصی” است.

    او همچنین افزود که ازدواج آنها اکنون “به طور جبران ناپذیری شکسته شده است.”

    نماینده مارجوری تیلور گرین، R-Ga.جو رادل/گتی ایماژ

    • مارجوری تیلور گرین، طبق پرونده های دادگاه، روز چهارشنبه دریافت دادخواست طلاق را تایید کرد.

      “ازدواج چیز شگفت انگیزی است و من کاملاً به آن اعتقاد دارم. جامعه ما توسط یک زن و شوهر تشکیل شده است که خانواده ای برای پرورش و محافظت ایجاد می کنند. من و پری با هم خانواده خود را تشکیل دادیم و سه فرزند بزرگ بزرگ کردیم. او به من داد. بهترین عنوان شغلی که می توانید به دست آورید: مامان،” نماینده گرین نوشت. من همیشه از اینکه چقدر پدر بزرگی برای فرزندانمان است سپاسگزار خواهم بود.»

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    پری گرین به اینسایدر گفت که او نماینده کنگره “بهترین دوست او در 29 سال گذشته” و “مادر شگفت انگیز” او بود.

    شوهر مارجوری تیلور گرین درخواست طلاق داده است.

  • پری گرین گفت: “خانواده ما مهم‌ترین کاری است که انجام داده‌ایم. همانطور که در مسیرهای مختلف پیش می‌رویم، به 3 فرزند باورنکردنی خود و تلاش‌های آینده آنها و دوستی خود ادامه خواهیم داد.”

    درخواست طلاق پری گرین نشان داد که ازدواج آنها “به طور جبران ناپذیری شکسته شده است.”

  • همسر مارجوری تیلور گرین، پری گرین، روز چهارشنبه درخواست طلاق داد.