دستگاه تصفیه آب چیست و کارکرد آن به چه شکل است؟

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگى به آیتم هاى زیادى بستگى دارد که در قسمت پایین به آن میپردازیم. همچنین واحد گرانولسازی گوگرد در پالایشگاه راهاندازی شده است که ۳۰۰ تن ظرفیت دارد و معضل گوگردهای کلوخهای دپوشده در محوطه باز را رفع میکند. لازم به ذکر است سازمان بهداشت جهانی حدی برای سختی آب توصیه نکرده است و واحد مجاز اشاره شده در ان از نظر فنی مهندسی و اقتصادی است. سازمان بهداشت جهانی برای فلوراید غلظتی به میزان حداکثر یک و نیم میلی گرم را در آب آشامیدنی توصیه می کند. فیلتر شنی به فیلتری می گویند که میتواند املاح مخلوط در آب مانند شن، ماسه، گل و لای، کدورت، کلر آزاد و ذرات معلق را حذف کند. این نوع روش تصفیه آب ساده است به طوری که آب شهری از تعدادی صافی و یا به اصطلاح فیلتر عبور می کند تا عمل تصفیه آب خانگی را انجام دهد.

این فروشگاه دارای نمایندگی مجاز و اصلی سافت واتر در تهران و همچنین مرکز فروش محصولات سی سی کا و ایزی ول در شهر تهران است. فرقی نمیکند که در کدام منطقه از شهر تهران سکونت دارید! اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را دارید به نمایندگی اصلی سافت واتر و نمایندگی سی سی کا و ایزی ول در تهران مراجعه کنید. به عنوان نمونه در غالب کشورها جهت پیشگیری از رشد باکتری در لوله ها به مقدار زیادی کلر وارد آب می کنند، اما کلر در کنار ضدعفونی کردن از یک سو سالم نبودن و باکتری ها را می کشد. آب لوله کشی می بایست بر اساس قوانین سازمان بهداشت جهانی و کشوری همه روزه مورد آزمایش قرار گرفته و در صورت سالم نبودن به ویژه هنگامی که مقدار باکتری های موجود در آن بیش از حد مجاز باشد موارد از طریق رسانه ها به اطلاع عموم برسد.

در صورت نیاز نیز می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاههای تایوانی اصل به علت کیفیت بالای متریال و داشتن تمامی گواهینامهها و استانداردهای جهانی نظیر WATER QUALITY، NFS، CE، FDA و غیره، بسیار پرطرفدار هستند چرا که طول عمر بالایی دارند و به سادگی با مشکل مواجه نمیشوند. بهترین و مجرب ترین تکنسینها در فروشگاه گوارنوش حضور دارند که مطابق بروزترین استانداردهای جهانی دستگاه را نصب و راه اندازی کنند. بهترین تصفیه آب قلیایی ،(Alkaline Water)اصلی ترین و ضروری ترین نیاز بدن ما آب است. در صورت نیاز نیز می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. دسته دیگر آن شامل سری NF است که نانوفیلتراسیون نیز می گویند. از سویی خوب نبودن کیفیت آب لوله کشی در برخی از کشورها و مناطق دلیل این کار است و از سوی دیگر نا آگاهی در مورد آب و خواص آن در کنار رفع عطش و دلیل آخر سواستفاده تولید کنندگان آب در بطری از ناآگاهی عموم است که برخی خواصی را برای آب آشامیدنی معدنی بر می شمارند که یا اساسا ناصحیح بوده و یا صحت علمی آنها هیچگاه به خرید تصفیه آب اثبات نرسیده است.

قیمت فیلتر تصفیه آب

از سوی دیگر کلر با مواد آلی موجود درآب نیز ترکیب شده و ترکیباتی را به وجود می آورد که در روده بزرگ آنها هم مضر هستند. در مورد آب های معدنی و غیره در بطری بر خلاف قوانین آب لوله کشی قوانین جدی کنترل مواد آن وجود ندارد و به استناد نشریه نه تنها قوانین جدی در مورد این آب ها وجود ندارد بلکه تولید کنندگان آنها قادر به آنالیز سازمان یونسکو روزانه همه مواد در آب نبوده و حتی در کشورهای صنعتی نیز دولت این آب ها را کنترل جدی نمی کند، به عنوان مثال آنها در کشورهای صنعتی موظفند تنها سالی یک بار آب را مورد آزمایش محدود قرار دهند، آن هم نه آب پر شده در بطری را بلکه آب را قبل از پر کردن آن هست. چنانچه در صورت فقدان مواد مضر در آب میزان مواد سالم معدنی موجود در آب را به عنوان معیار مفید بودن آنها در نظر بگیریم به سهولت می توان بر اساس مقایسه میزان موادی که روی بطری ها نوشته شده با میزان املاح سالم در آب لوله کشی به این نتیجه رسید که در غالب موارد میزان املاح موجود در آب لوله کشی همان اندازه و یا حتی بیشتر است.

بهترین دستگاه تصفیه آب

فیلتر پلی پروپلین در مرحله اول تصفیه آب قرار دارد و این نوع فیلتر به pp هم شناخته می شود. یکی از گزینه های خوب برای استفاده از فیلترهای الیافی، دستگاه های پیش تصفیه سه مرحله ای هستند. فیلتر مرحله اول تصفیه آب، یک فیلتر الیافی است که املاح درشت آب آشامیدنی همانند شن و ماسه و گل و لای یعنی املاح بزرگتر از ۵ میکرون را از آب آشامیدنی حذف کرده و از بروز سنگ کلیه در بدن انسان جلوگیری می کند. آب سخت برای انسان مضر نیست بلکه مفید است و معمولا شکستگی استخوان های آنهایی که آب سخت می آشامند زودتر بهبودی حاصل می کند و بیماری راشیتیسم کمتر در این اشخاص دیده می شود. اما واقعا اینگونه نیست و بسیاری از دستگاهها مارک های تقلبی هستند که در ایران و یا چین ساخته شده اند . در حال حاضر بسیاری از فروشگاه ها ادعا میکنند بهترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش تصفیه آب در تهران هستند، اما سوالی که مطرح میشود این است که: نمایندگی اصلی و بهترین مرکز و فروشگاه فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در غرب و شهر تهران کدام است؟

خرید دستگاه تصفیه آب

در اینجا آب از طریق رزین هایی عبور داده می شود که با جذب مواد معدنی موجود آب را نرم می کند. از طریق سیستم اسمز معکوس باکتری های مضر آب را از بین می برد. هفته نامه معروف آلمان “اشترن” در سال 2003 چندین آب معدنی معروف و گران قیمت را مورد آزمایش قرار داده و به این نتیجه رسید که در برخی از آنها باکتری و مواد مضر وجود دارد، از جانب دیگر حلال های شیمیایی مضر موجود که نه تنها مزه آب را عوض می کند، بلکه گفته می شود سرطان زا است. کلر موجود در آب را حذف می کند، میکروب ها، باکتری ها، فلزات سنگین و شن و ماسه و گل و لای آب را از بین می برد. دستگاه های بسیاری با عنوان تایوانی در بازار موجود هستند که اکثرا تقلبی بوده و اصل تایوان نمی باشند. 6. حتما توجه داشته باشید جوشانیدن آب مصرفی موجب از بین بردن آلودگی میکروبی موجود در آب نمی گردد و ناخالصی و سختی های حل شده در آب را نیز از بین نمی برد بلکه با هرچه بیشتر جوشاندن آب، میزان غلظت املاح و نیترات موجود در آن افزایش می یابد و خود سبب بروز بیماری های متعددی می گردد ، لذا باوجود این باور بسیار غلط در میان عده ای از مردم جوشانیدن آب موجب بهبود کیفیت و تصفیه آب نمی شود.

حالا برای از بین بردن این املاح ما یک راه داریم و آن نیز استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی است. فیلتر شنی که به صافی شنی نیز معروف است، یک مخزن تحت فشار از جنس فایبرگلاس، بتن و یا فولاد می باشد که وظیفه حذف و از بین بردن انواع ذرات معلق و آلاینده های موجود در آب را بر عهده دارد. بر اساس گزارش سازمان یونسکو در بالا، حدود یک چهارم آب های به اصطلاح معدنی در بطری ها در امریکا مستقیما توسط تولید کننده از شیر آب لوله کشی پر می شود. با کاهش کیفیت آب های چاه و اثرات نامطلوب شرب آب با املاح بالا، استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی در مرغداری ها و دامداری ها امری ضروری می باشد. محصولات با کیفیت لازم و ضروری از آب تصفیه میکند ، برند Ultra Tec. در ادامه به معرفی سه برند مهم از برندهای تایوانی تصفیه آب خواهیم پرداخت.

قیمت دستگاه تصفیه آب

گوارنوش در این زمینه موفق به تولید دستگاه تصفیه آب ایرانی و ارزان و در عین حال با کیفیت شده است و محصولات خود را با نام جنرال به بازار عرضه میکند که از نظر کیفیت با دستگاههای تایوانی اصل، تفاوتی ندارد. به علاوه تمامی دستگاههای آن دارای گارانتی و اصالت کالا میباشد. گوارنوش وارد کننده دستگاههای تصفیه آب خانگی تایوانی اصل با برندهای سی سی کا، سافت واتر و ایزی ول مییاشد. مراکز اصلی و معتبر بسیاری از دستگاه های خود را از کشور تایوان وارد میکنند.

آزمایش های دیگری در سال 2007 نشان دادند که در بطری های پلاستیکی ای که چند بار مورد مصرف قرار می گیرد انواع و اقسام مواد از جمله روغن مشاهده می شوند. ارسال و نصب به اقسام نقاط کشور در کوتاهترین زمان ممکن صورت میگیرد. هنگام خرید به نوشته حک شده روی دستگاه MADE IN Taiwan دقت کنید. انواع دستگاه تصفیه آب خانگی دارای قطعات بسیاری میباشند که کیفیت آنها میتواند در کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده خروجی تاثیر زیادی داشته باشد همچنین در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل باید دقت نمایید که جنس درجه یک از این قطعات با قطعات تقلبی عوض نشده باشد چون در این صورت در قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی تاثیر خواهد داشت و شما قیمت دستگاه اصلی را میپردازید در حالی که دستگاه تقلبی تحویل خواهید گرفت. در این مقاله ما به تمامی سوالات شما در رابطه با بهترین مارک تصفیه آب و انواع مدل های آن پاسخ خواهیم داد تا در هنگام خرید، بهتر در انتخاب دستگاه خود تصمیم گیری کنید.

بررسی فیلتر تصفیه آب

با استفاده از دستگاه تصفیه اب به تنهایی میشه از آب چاه استفاده کرد ؟ از دیگر قطعات و اتصالات دستگاه تصفیه اب خانگی می توان به شاسی گیچ، بسط فاضلاب ، انواع شیر الات اشاره کرد که هر کدام در نوع خود از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده اند. به دلیل کمبود منابع آب شیرین در جهان، و ضرورت استفاده از آب تصفیه شده در صنعت و کشاورزی ساخته شد تا بتوان در مقیاس زیاد، آب خام موجود در طبیعت را به آب شیرین تبدیل کرد. به عنوان مثال می توان به خبری که در سایت الف و در روز 4 مرداد 1390 با عبارت جلبک در آب معدنی استاندارد انتشار یافت اشاره نمود که در آن فرد خریدار آب معدنی در حین نوشیدن متوجه جلبک و تخم قورباغه در آن شده است. هر فرد می تواند از طریق تماس با سازمان آب محل خود از میزان املاح آب لوله محل خود اطلاع پیدا کند.