مردی که در پارک با دختر 13 ساله رابطه جنسی داشت تا 90 روز را در زندان بگذراند

نیوول به گیبس گفت: «این توصیه بر اساس ماهیت و پیشینه اتفاقی است که رخ داده است. من معتقدم بر اساس مجموع شرایط عادلانه است.»

5 سپتامبر — CHIPPEWA FALLS — یک مرد 21 ساله فیرچایلد که متهم به داشتن رابطه جنسی با دختری 13 ساله در پارکی در Chippewa Falls در ژوئیه 2021 شد، 90 روز در زندان خواهد بود.

بر اساس شکایت جنایی، این دختر به مقامات گفته است که در طول ماه های تابستان در سه نوبت مختلف با اولسون در پارک اریکسون رابطه جنسی داشته است. وقتی اولسون با پلیس مواجه شد، ابتدا این رابطه جنسی را انکار کرد، اما بعداً به آن اعتراف کرد. در زمان وقوع حادثه، اولسون در بارون زندگی می کرد.

اولسون قبل از صدور حکم از صحبت در دادگاه خودداری کرد.

وید نیول، دادستان منطقه چیپوا به گیبس گفت که او با حکم توصیه شده موافق است.

رایان مورتل، وکیل مدافع، درخواست کرد که اولسون تا 60 روز فرصت دارد تا به زندان گزارش شود و گیبز با این درخواست موافقت کرد. اولسون همچنین امتیازات آزادی کار هوبر را دریافت خواهد کرد و اگر هزینه ای برای شهرستان چیپوا نداشته باشد، می تواند دوران محکومیت خود را در شهرستان دیگری بگذراند.

دیلن جی. اولسون روز جمعه در دادگاه شهرستان چیپوا در مورد تعدیل جرایم تجاوز جنسی درجه سوم اعتراض نکرد. او ابتدا به سه مورد تجاوز جنسی درجه دوم به یک کودک زیر 16 سال متهم شد.

به عنوان شرایط مشروط خود، اولسون نمی تواند هیچ گونه تماس بدون نظارتی با قربانی نوجوان یا با هر دختر نوجوان داشته باشد.



منبع

همراه با حکم زندان، قاضی استیو گیبس به اولسون دستور داد تا دوره درمان مجرمان جنسی را بگذراند، سه سال را به صورت مشروط بگذراند و هیچ تماسی با قربانی نداشته باشد. اولسون همچنین باید به عنوان مجرم جنسی ثبت نام کند و 518 دلار جریمه بپردازد. او همچنین باید یک نمونه DNA ارسال کند.