در واقع، تجارت کوین دورانت بدترین تجارت در تاریخ ورزش آریزونا است

این فقط یک خبر نیست – این آبجو و رم رایگان برای هر طرفدار ورزش در دره است. این یک باکال است که تا چند هفته آینده مستقیماً دیده نخواهد شد.

این شهری است که پارچ مکس شرزر و سه بازیکن دیگر را با ایان کندی و ادوین جکسون به دیترویت تایگرز مبادله کرد. شاید نام Scherzer را شنیده باشید. او در ادامه سه جایزه Cy Young را برد، دو بازیکن بدون ضربه را به نمایش گذاشت و برنده یک سری جهانی شد.

یکی از بهترین بازیکنان NBA در تمام دوران، با تیم فونیکس سانز هماهنگ شده است.

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: کوین دورانت به فونیکس سانز بدترین تجارت در تاریخ آریزونا است.





منبع

روز پنج‌شنبه، متوجه شدیم که فینیکس سانز با میکال بریج، کم جانسون، جاه کرودر و انتخاب‌های دور اول محافظت‌نشده در سال‌های 2023، 2025، 2027 و 2029 به جای دورانت فوق‌ستاره و تی‌جی وارن، که کل بدنش مستعد آسیب دیدگی است، معامله کرد. حرفه NBA

اگر اشتباه می‌کنم و فونیکس سانز به رهبری دورانت جام قهرمانی لری اوبراین را بالا می‌برد، با کمال میل این ستون را با همان شور و شوق و سس کباب تندی که بیلی باب تورنتون برای خوردن پیش عروسی Massey استفاده کرد، خواهم خورد. (به برادران کوهن، «ظلم غیر قابل تحمل» مراجعه کنید.)

این نمره حرفی نیست که من به تیم شهر خود می دهم. من به آنها یک “F” می دهم و نه برای “شکست خورده”.

خیلی ها می گویند وقتی پنجره قهرمانی باز می شود باید به دنبال آن بروید. اما اگر سانز در طول دو سال اخیر موفقیت خود چیزی یاد گرفته باشد، پلی آف NBA یک آزمون استقامتی است. شما بهتر است با دفاع و عمق بروید.

کوین دورانت (7) مهاجم بروکلین نتس در نیمه اول یک بازی بسکتبال NBA در پنجشنبه 30 دسامبر 2021 در نیویورک به فیلادلفیا 76رز واکنش نشان داد.

فونیکس سانز یک پارگی تاندون از حراج دهه آینده خود است. اگر دورانت مانند هیپ و وات و بامگارتنر به سرعت کاهش یابد، Suns از آنچه قبل از معامله بودند بسیار کاسته خواهد شد.

Suns اکنون هیچ کدام را ندارند. آنها ممکن است آن را در بازار آزاد حل کنند، اما چرا باید باور کنیم که دورانت، دوین بوکر و کریس پل (نه همان کریس پل دو سال پیش) بهتر از دورانت و کایری اروینگ و جیمز هاردن هستند؟

امیدوارم در مورد همه اینها اشتباه کرده باشم

من شایستگی هایم را به شما نشان خواهم داد: پنجاه سال رنج. پنجاه سال تماشای عرصه های آریزونا تبدیل به دنیای اوقات فراغت برای سوپراستارهای سالخورده شد.

جی جی وات، خط دفاعی غول پیکر تیم هیوستون تگزاس در 32 سالگی کاردینال شد. او در 33 سالگی بازنشسته شد. او بیشتر اوقاتی که اینجا بود مجروح می شد.

فیل بواس ستون نویس سرمقاله آریزونا جمهوری است. می توان با او تماس گرفت phil.boas@arizonarepublic.com.

قبل از اینکه تقریباً فصلی شود، بارها این کار را انجام داده‌ایم، کاری که همراه با شکرگزاری و کریسمس انجام می‌دهیم.

در مورد مالک جدید سانز، مت ایشبیا، این حرفی نیست. او یک ورزشکار و تاجر بسیار ماهر است که علاقه زیادی به بسکتبال NBA دارد. من دوست دارم که او مالک جدید است. اما من فکر می کنم او یک اشتباه مبتدی مرتکب شد.

چهار پیش نویس محافظت نشده دور اول؟ از زندگی کردن برای امروز صحبت کن و لعنت به آینده.

الان نه دفاع داریم و نه عمق

من – یک ستون نویس صفحه سرمقاله – چه شرایطی برای قضاوت در مورد تجارت Suns دارم؟

آریزونا دایموندبکز همچنین مدیسون بامگارنر افسانه سری جهانی را با مبلغ 85 میلیون دلار به پایان رساند. او هرگز به شکوه سابق خود بازنگشته است.

او این کار را با اندوه واقعی انجام می دهد: «آن دو در قلب من نزدیک و عزیز هستند. آنها به معنای واقعی کلمه مانند خانواده من هستند.”

به همین دلیل من اینجا هستم. من راننده تعیین شده شما هستم.

تحلیلگران عاشق تجارت کوین دورانت هستند

کاردینال‌ها با تاد هیپ قرارداد امضا کردند، یک مسابقه عالی NFL، زمانی که مخزن او بیشتر خالی بود. او که در سال 2011 قرارداد امضا کرد، قبل از اینکه در سال 2012 آزاد شود، در فصول دو مصدومیت بازی کرد.

کاردینال‌های آریزونا این کار را با امت اسمیت، کابوی‌های بزرگ دالاس در حال دویدن انجام دادند. او در 33 سالگی به اینجا آمد. او در 35 سالگی بازنشسته شد. در این بین تیغه شانه اش شکست.

میکال بریجز و کم جانسون اضافه شده های استثنایی روز پیش نویس بودند. هر دو بسیار فراتر از حد انتظار بوده اند. در سن 26 سالگی، با داشتن سال‌های مهم و بلوغ بسیار فراتر از سال‌هایشان، هر دو سنگ بنای هستند که می‌توانید بر روی آنها یک تیم بسازید.

چیزهای زیادی برای یادگیری:محاکمه مت ایشبیا مالک نیو سانز با آتش

من 50 سال از واقعیت ورزشی سرد و سخت آریزونا هستم که به صورت شما خیره شده است. و من کلید ماشین شما را دارم.

آنها نه تنها در سطح بالایی عمل می کنند، بلکه به ایجاد لحن در رختکن کمک می کنند. آنها ورزشکاران ارزشمند و انسان های استثنایی هستند و برای اینکه بفهمید چقدر از دست دادن آنها در سازمان Suns احساس می شود، این کلیپ را تماشا کنید. مونتی ویلیامز سرمربی سانز در مورد جدایی خود صحبت کرد.

ما یک صف طولانی از سوپراستارهای سابق داریم

بوقلمون را کباب می کنیم، دارواش را آویزان می کنیم و اسطوره ورزشی فراتر از او را امضا می کنیم تا آخرین قرارداد بزرگ خود را تا غروب آفتاب سوار کند.

این ممکن است بدترین تجارت در تاریخ ورزش آریزونا باشد، و این میله بسیار بالایی است.

شانس‌سازان در لاس‌وگاس، سانز را برای پیروزی در کنفرانس غرب NBA انتخاب می‌کنند و بوستون سلتیکس یا میلواکی باکس را برای قهرمانی به چالش می‌کشند.

برخی خواهند گفت، چارلز بارکلی چطور؟ او از یک دوره طولانی در فیلادلفیا آمد و سانز را متحول کرد. چارلز بارکلی 29 ساله بود که به فینیکس آمد. او در 36 سالگی با هیوستون راکتس بازنشسته شد.

اما من اشتباه نمی کنم.

ایالت آریزونا میزبان مسابقات Super Bowl و Phoenix Open به مدت یک هفته است و اکنون اخباری از تجارت پرفروش برای کوین دورانت دریافت می کند.

اینها قیمت هایی است که برای دورانت 28 ساله می پردازید، نه یک فرد 34 ساله مستعد آسیب.

در سرتاسر رسانه های ورزشی، تحلیلگران در حال توزیع As و A-pluses به Suns هستند تا لیگ را با تجارت تماشایی خود تقویت کنند.

کوین دورانت 34 ساله است. او سابقه مصدومیت های اخیر و بازی های از دست رفته زیادی دارد. اگرچه اخیراً با دو فوق ستاره دیگر جفت شد، اما نتوانست بروکلین نتس را فراتر از پلی آف کنفرانس شرق برساند. سه گانه بروکلین یک تنه بود.

فونیکس سانز آینده خود را رهن کرده است

کسی باید هوشیار بماند در حالی که تمام هیجانات کوین دورانت از هیاهو به هیاهو و تسلط فرهنگی در حال حرکت است.

چارلز بارکلی گفت: «فنیکس در حال حاضر در آتش است.

برای “فیس پلنت”.

ممکن است این بدترین تجارت در تاریخ آریزونا باشد

کوین دورانت (7) مهاجم بروکلین نتس در نیمه اول یک بازی بسکتبال NBA در پنجشنبه 30 دسامبر 2021 در نیویورک به فیلادلفیا 76رز واکنش نشان داد.