در سال 2024 به ترامپ رای دهید؟ پنس می گوید “ممکن است شخص دیگری وجود داشته باشد که من ترجیح می دهم.”

پنس از زمان خروج از کاخ سفید در سال گذشته، یک تور سخنرانی سراسری را آغاز کرده است، که اغلب برای جمهوری خواهان در رقابت های ایالتی و فدرال در سراسر کشور کمپین تبلیغاتی می کند، اما زمان مناسبی را در ایالت های حساس اولیه مانند آیووا و کارولینای جنوبی سپری می کند. یک نامزدی مورد انتظار برای ریاست جمهوری در سال 2024.



منبع

پنس در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان دانشگاه جورج تاون که آیا در صورت نامزدی ترامپ در سال 2024 به او رای می‌دهد، پاسخ داد: «ممکن است شخص دیگری وجود داشته باشد که من ترجیح می‌دهم»، که آشکارا به جاه‌طلبی‌های خود برای ریاست‌جمهوری اشاره می‌کند.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ و معاون رئیس جمهور مایک پنس در یک گردهمایی مبارزاتی در فرودگاه Cherry Capital در تراورس سیتی، میشیگان، ایالات متحده، 2 نوامبر 2020 شرکت کردند. رویترز/کارلوس باریا

پنس در پاسخ به سوال دانشجویی که آیا خشونتی را که در 6 ژانویه رخ داد و ادامه “دروغ های ضد دموکراتیک ترامپ” را محکوم می کند، پاسخ کوتاهی ارائه کرد.

پنس همچنین از تضعیف تمدن در کشور انتقاد کرد و از دانشجویان خواست تا از قانون اساسی دفاع کنند، اما او اظهارات خود را در مورد شورش 6 ژانویه در ساختمان کنگره ایالات متحده، جایی که حامیان رئیس جمهور سابق خواستار مرگ او شدند، محدود نگه داشت.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ و معاون رئیس جمهور مایک پنس در یک گردهمایی مبارزاتی در فرودگاه Cherry Capital در تراورس سیتی، میشیگان، ایالات متحده، 2 نوامبر 2020 شرکت کردند. رویترز/کارلوس باریا

پنس در یک سخنرانی فوریه در فلوریدا برای جامعه فدرالیست، ادعای ترامپ مبنی بر اینکه او به سادگی می‌توانست از تایید شمارش کالج انتخاباتی که نشان می‌دهد جو بایدن در انتخابات 2020 پیروز شده است خودداری کند، رد کرد.

پنس در گفتگو با مؤسسه سیاست جورج تاون تکرار کرد که او و کارن پنس، بانوی دوم سابق، قبل از اعلام تصمیم رسمی، در مورد تصمیم گیری در مورد نامزدی جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری “در ماه های آینده” دعا خواهند کرد.

رئیس جمهور ترامپ اشتباه می کند. پنس گفت: من حق نداشتم انتخابات را لغو کنم.

او گفت: روز غم انگیزی بود.

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق روز چهارشنبه اعلام کرد که در صورت ارائه پیشنهاد دیگری برای کاخ سفید، ممکن است تمایلی به رای دادن به رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ در سال 2024 نداشته باشد.