در اینجا چیزی است که ما در مورد تاد پیلین – شوهر سابق سارا پیلین فرماندار سابق آلاسکا می دانیم.

با این حال، در یکی از معدود بارهایی که به تیتر اخبار تبدیل شد، تاد در سال 2016 در یک تصادف اتومبیل برفی دچار «شکستگی و شکستگی دنده، ریزش ریه، شکستگی تیغه شانه، شکستگی ترقوه و آسیب دیدگی پا» شد.

در اینجا چیزی است که ما در مورد تاد پیلین می دانیم:

تاد در سال 2019 از سارا درخواست طلاق داد.

سارا پیلین، فرماندار آلاسکا که نامزد معاونت ریاست جمهوری شد و همسرش تاد پیلین در جریان گردهمایی شب انتخابات در آریزونا بیلتمور ریزورت روی صحنه رفتند.  اسپا در 4 نوامبر 2008 در فینیکس، آریزونا.

تاد پیلین همسر سابق سارا پیلین، فرماندار سابق آلاسکا و نامزد جمهوری خواه معاون ریاست جمهوری سال 2008 است که روز سه شنبه به عنوان نماینده آلاسکا در مجلس نمایندگان آمریکا به انتخابات عمومی راه یافت.

تاد و سارا پیلین پنج فرزند دارند: تراک، بریستول، ویلو، پایپر و تریگ که تاد بر اساس پرونده طلاق از آنها درخواست حضانت مشترک کرده است.

سارا پیلین چند هفته پس از حمله تصویری از همسرش در اینستاگرام منتشر کرد.

تاد پیلین، همسر سابق سارا پیلین، فرماندار سابق آلاسکا، در سال 2019 درخواست طلاق داد.

  • سارا پیلین، نامزد معاون ریاست جمهوری وقت، راست افراطی، به همراه خانواده اش در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در سنت پل، مینه سوتا، در 3 سپتامبر 2008.AP Photo/Ron Edmonds

  • در دسامبر 2017، پسر بزرگ سارا و تاد، تراک پیلین، متهم به نفوذ به خانه والدینش و تعرض به پدرش شد.

    پیلین ردیابی

    تاد پیلین دخترش پایپر و فرماندار وقت را در آغوش دارد. سارا پیلین، درست، در طول شروع مسابقه ماشین برفی Iron Dog در سال 2007 با یکی از دوستانش صحبت می کند.AP Photo/Al Grillo

    آهنگ پیلین با ویلو و تریگ پیلین در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در سال 2008 می نشیند.گتی/جاستین سالیوان

    اگرچه سارا پیلین پس از اینکه در سال 2008 به عنوان معاون رئیس جمهور برای نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری جان مک کین انتخاب شد، در معرض دید عموم قرار گرفت، اما خود تاد اغلب به تیتر اخبار تبدیل نمی شد و از تبلیغات اجتناب می کرد، حتی پس از اینکه خانواده پیلین وارد تجارت نمایش تلویزیونی واقعیت شد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    همسر سابق او در انتخابات عمومی نوامبر با نیک بیگیچ سوم و تارا سوینی، جمهوری‌خواه و مری پلتولا دموکرات – چهار نفری که در انتخابات مقدماتی انتخابی روز سه‌شنبه پیشروی می‌کنند، روبرو خواهد شد. برنده، کرسی نماینده فقید دان یانگ را برای باقیمانده دوره ریاست جمهوری خود خواهد گرفت.

    ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد که تراک به اتهام کمتری در دادگاه جانبازان اعتراف کرد.

    گزارش‌ها نشان می‌دهند که او نقشی در زندگی سیاسی همسرش زمانی که به عنوان فرماندار آلاسکا خدمت می‌کرد، داشت.

    در این عکس فایل 8 ژوئن 2009، سارا پیلین، فرماندار جمهوری خواه آلاسکا و همسرش تاد پیلین به جمع آوری کمک های مالی کنگره جمهوری خواهان در واشنگتن می رسند.  به نظر می رسد اسناد دادگاه نشان می دهد که شوهر فرماندار سابق آلاسکا و نامزد جمهوری خواه معاون ریاست جمهوری سال 2008 سارا پیلین به دنبال طلاق است.  این اوراق که فقط حروف اول را ارائه می‌کنند، روز جمعه توسط TMP علیه SLP بایگانی شد که نام میانی تاد پیلین میچل و نام میانی سارا پیلین لوئیس است.  این اسناد می گوید که این زوج در 29 اوت 1988 ازدواج کردند - همان خانواده پیلینز.  تاریخ تولد این دو نیز مطابقت دارد.  (AP Photo/Manuel Balce Ceneta، فایل)

    تاد پیلین در سپتامبر 2019 از همسرش درخواست طلاق داد. این طلاق در سال 2020 نهایی شد و به بیش از 30 سال زندگی مشترک پایان داد.

    بیشتر بخوانید: سارا پیلین به دلیل مجروح شدن شوهرش در تصادف “بسیار جدی” با ماشین برفی، حضور در مراسم ترامپ را لغو کرد

    سارا پیلین، نامزد سابق معاونت ریاست جمهوری جمهوری خواه ایالات متحده و همسرش تاد، در بازی 3 از سری پلی آف نهایی بسکتبال کنفرانس شرق NBA بین تیم های میامی هیت و ایندیانا پیسرز در ایندیاناپولیس، ایندیانا، 26 می 2013 شرکت کردند.رویترز/ برنت اسمیت

    • پدر و نامادری تاد پیلین از طرفداران سرسخت رقیب عروس سابق خود، سارا پیلین، در رقابت جاری برای تصاحب تنها صندلی آلاسکا در مجلس بوده اند.

      وقتی از تاد پرسیده شد که آیا تاد به همسرش سارا در سخنرانی‌هایش کمک می‌کند، جیم پیلین، پدر تاد، در مصاحبه‌ای در سال 2011 به نیوزویک گفت که “او به او کمک می‌کند آماده شود، اما نقد نمی‌کند.”

      او پنج فرزند با سارا پیلین دارد.

      خانواده سارا پیلین

      در اینجا چیزی است که ما در مورد تاد می دانیم، که پدر و نامادری او از حامیان حریف سارا پیلین GOP هستند.

    شکایت طلاق ثبت شده در دادگاه عالی انکوریج فقط از حروف اول به جای نام کامل استفاده می کند – SLP (سارا لوئیز پیلین) و TMP (تاد میچل پالین). جزئیات این پرونده شامل تاریخ تولدی است که با مشخصات سارا و تاد مطابقت دارد و همچنین اطلاعات مربوط به کل خانواده پیلین، مانند تعداد فرزندان.

    سارا پیلین در سال 2006 فرماندار آلاسکا شد و پیش از پایان دوره چهار ساله خود در سال 2009 پس از دوران معاونت ریاست جمهوری برای سناتور فقید جان مک کین در سال 2008 استعفا داد.

    تاد که به استعدادش در ماشین برفی شهرت دارد، در سال 2016 در یک تصادف ناگوار درگیر شد که چندین جراحات را به همراه داشت.

    تاد پیلین سارا پیلین ماشین برفی ماشین برفی

    در حالی که تاد پیلین، که به طور غیررسمی به عنوان “نخستین دوست” شناخته می شود، به طور منظم به اندازه همسرش در تیتر اخبار ظاهر نمی شد، زمانی که او به عنوان فرماندار آلاسکا خدمت می کرد، همچنان در حرفه سیاسی او نقش داشت. ایمیل‌های دریافت شده توسط NBC News نشان می‌دهد که او مرتباً با دیگر شخصیت‌های سیاسی آلاسکا در مورد امور دولتی ارتباط برقرار می‌کرد.

    به گزارش نیوزویک، تاد پیلین پس از چهار بار پیروزی در مسابقه اتومبیل برفی Iron Dog آلاسکا، به دلیل مهارت خود در ماشین برفی شناخته شد. همسرش سارا حتی برای او پیشنهاد کرد تا برنامه تلویزیونی واقعی خود را که اشتیاق او را به نمایش بگذارد، تهیه کند.

    در این عکس فایل 8 ژوئن 2009، سارا پیلین، فرماندار جمهوری خواه آلاسکا و همسرش تاد پیلین به جمع آوری کمک های مالی کنگره جمهوری خواهان در واشنگتن می رسند. به نظر می رسد اسناد دادگاه نشان می دهد که شوهر فرماندار سابق آلاسکا و نامزد جمهوری خواه معاون ریاست جمهوری سال 2008 سارا پیلین به دنبال طلاق است. این اوراق که فقط حروف اول را ارائه می‌کنند، روز جمعه توسط TMP علیه SLP بایگانی شد که نام میانی تاد پیلین میچل و نام میانی سارا پیلین لوئیس است. این اسناد می گوید که این زوج در 29 اوت 1988 ازدواج کردند – همان خانواده پیلینز. تاریخ تولد این دو نیز مطابقت دارد. (AP Photo/Manuel Balce Ceneta، فایل)آسوشیتدپرس

    سارا و تاد پیلین

    منبع: NBC News

    تاد حتی زمانی که سارا نامزد معاونت ریاست جمهوری در سال 2008 بود، اغلب تیتر اخبار نبود.

  • ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد که در این شکایت طلاق به دلیل “ناسازگاری خلق و خو” و اینکه “آنها زندگی مشترک به عنوان زن و شوهر را غیرممکن می‌دانند.”

    به گزارش Must Read Alaska، پدر تاد پیلین، جیم، و نامادری او، فی، عصر دوشنبه، یک روز قبل از سه شنبه شب انتخابات، برای بیگیچ در حیاط خلوت خود جشن گرفتند.

    در دسامبر 2017، پسر بزرگ سارا و تاد، تراک پیلین، متهم به نفوذ به خانه والدینش شد. به گزارش واشنگتن پست، تراک همچنین متهم به حمله به پدرش شد، زمانی که تاد با اسلحه با او روبرو شد و تاد را با بریدگی های خونی روی سرش بر جای گذاشت.

    سارا پیلین، فرماندار آلاسکا که نامزد معاونت ریاست جمهوری شد و همسرش تاد پیلین در جریان گردهمایی شب انتخابات در آریزونا بیلتمور ریزورت و اسپا در 4 نوامبر 2008 در فینیکس، آریزونا روی صحنه رفتند.دیوید مک نیو/ گتی ایماژ