برترین هومرهای باتی برای متس در اولین لیگ بزرگ در بت

___

باتی تنها یک هفته پس از ارتقاء به باشگاه تریپل A از سیراکیوز فراخوانده شد. قبل از بازی، او اصرار داشت که به این سرعت به لیگ های بزرگ فکر نمی کند.

اعداد تهاجمی او – به ویژه قدرت او – در این فصل نسبت به دو سال اول حضورش در مینورها بسیار بهبود یافته است.

آخرین بازیکن متس که برای اولین بار در مسابقات بزرگ به عنوان هومر بازی کرد، مایک جیکوبز در 21 اوت 2005 در واشنگتن بود.

یکی از برترین چشم اندازهای متس، باتی هشتم شد در اولین بازی خود در لیگ اصلی او جانشین ادواردو اسکوبار شد که در لیست 10 روزه مصدومان با ضربه مایل چپ قرار گرفت.

باتی گفت: “این اصلاً در ذهن من نبود.” اما اکنون من اینجا هستم، بنابراین در مورد برنده شدن در بازی های توپ برای نیویورک متس است.

نیمو من را به کناری برد و گفت: هی، مرد، سرعتش را کم کن. مطمئناً فضای بسیار بزرگی خواهد بود. اما همه ما به شما اعتماد داریم. ما از شما حمایت می کنیم،” باتی گفت: “این چیزی است که می خواستم بشنوم.”

اسکوبار برای بازی روز سه شنبه پس از تمرین در زمین قبل از تمرین ضربه زدن از ترکیب خط خورد. مدیر باک شوالتر گفت که مصدومیت اسکوبار بدتر شده است و او نمی‌خواهد یک مشکل طولانی مدت را به خطر بیندازد.

باتی در آن آزمون موفق شد.

اسکوبار با عطف به ماسبق تا سه شنبه راهی IL شد و راه را برای باتی برای پیوستن به باشگاه باز کرد.

شوالتر فرصتی برای کار با باتی در تمرینات بهاری پیدا کرد. او چند بار اهل راند راک، تگزاس را به چالش کشید، تا ببیند چه واکنشی نسبت به آنچه که مدیر با شرمندگی آن را «انتقاد سازنده» می‌خواند، نشان می‌دهد.

رونالد آکونا جونیور از روی دیوار بلند آجری در سمت راست به دنبال بازی کردن توپ بود، اما رانندگی 377 فوتی روی صندلی‌ها افتاد.

براندون نیمو، بازیکن میانی، باتی را پس از ورود تیم به پارک Truist کنار کشید. او می‌داند که این بازیکن بسیار محبوب برای پیوستن به تیم اولی که تلاش می‌کند عنوان قهرمانی خود را از سال 2015 به دست آورد، تحت نظارت شدید قرار خواهد گرفت.

پل نیوبری را در توییتر در https://twitter.com/pnewberry1963 ___ دنبال کنید

آتلانتا (AP) – چه اولین بازی برای برت باتی!

مادر، پدر، خواهر و سایر بستگان باتی که در مدت کوتاهی به این مناسبت پرواز کردند از صندلی های خود پریدند در پارک Truist. باتی توسط هم تیمی هایش در گودال ازدحام کرد.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/mlb و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

باتی گفت: “من هیچ توقعی از خودم ندارم.” من به دلیلی اینجا هستم. اجازه می‌دهم نشان داده شود و تمام تلاشم را انجام خواهم داد.»

بازیکن پایه سوم 22 ساله پنجمین بازیکن تاریخ نیویورک متس شد هومر در اولین لیگ بزرگ خود در بات چهارشنبه شب، شلیک دو ران به سمت صندلی های سمت راست مقابل آتلانتا بریوز.

انتخاب شماره 12 کلی در پیش نویس 2019، Baty بود که ترکیبی از 0.315 با 19 هومر و 60 RBI برای Double-A Binghamton و Syracuse داشت.

با یک دونده روی تخته و متس در اینینگ دوم 2-0 روی هومرهای پشت سر هم در چارچوب ابتدایی، باتی قبل از اتصال با منحنی آویزان، توپی را از جیک اودوریزی گرفت.

تازه کار گفت: “من به شیوه بازی بیسبالم اعتماد دارم و به خودم در زمین بازی اعتماد دارم.”