دریاچه کاری در دادخواستی که به دنبال لغو شکست فرماندار ایالت AZ در مسابقه است، ادعای «سوء رفتار عمدی» کرد.

این دادخواست صفحاتی را به ادعاهای مطرح شده پس از انتخابات 2020 در شهرستان ماریکوپا، از جمله در مورد تأیید امضا، اختصاص می دهد. دو سال پیش، در آن رقابت بسیار نازک، جو بایدن، دونالد ترامپ را برای کاخ سفید شکست داد و منجر به بررسی چند ماهه انتخابات شد که میلیون‌ها دلار برای مالیات دهندگان هزینه داشت، تنها برای اثبات پیروزی بایدن.

در ادامه بیانیه آمده است: «اهالی آریزونا صدای خود را شنیده اند. هابز قرار است در 2 ژانویه کار خود را آغاز کند.

این پرونده روز جمعه، در فاصله پنج روزه از تایید نتایج انتخابات که در قانون آریزونا تعیین شده بود، منتشر شد و در همان روزی که چندین نامزد جمهوری خواه شکست خورده اعتراض خود را مطرح کردند.

نامزد جمهوری خواهان برای فرمانداری آریزونا کری لیک در 7 نوامبر 2022 در آستانه انتخابات میان دوره ای ایالات متحده در جریان تجمع در کلیسای Dream City در فینیکس، آریزونا، با حامیان عکس می گیرد.

ادعاهای لیک در سال 2020 منعکس می شود

هابز در نظارت بر انتخابات تضاد منافع داشت زیرا او برای فرمانداری نامزد می شد و حاضر به استعفا نشد. آنها می گویند که هابز با تهدید مقامات استانی که صدور گواهینامه انتخابات را به تعویق انداخته اند، با اتهامات جنایی “سوءاستفاده از مقام خود” کرده است.

  • آبه هاماده جمهوری خواه، که در رقابت برای دادستان کل کشور توسط کریس مایز دموکرات با حدود 500 رای شکست خورد، همچنین شکایتی را ارائه کرد که کاملاً در تضاد با سایرین بود، زیرا صراحتاً ادعای تقلب یا اشتباه عمدی نداشت، بلکه تلاش کرد تا حذف یا اضافه کردن آرا ادعاهای حماده به درستی شمارش نشده است. آن مسابقه به سمت بازشماری پیش می رود.

    این پرونده چندین ارتباط با بررسی و انتخابات سال 2020 دارد، درست همانطور که کمپین لیک برای فرمانداری بر این باور بود که ترامپ در آن رقابت پیروز شد. یکی از وکلای لیک، برایان بلهم است، که کار دوگانه‌اش برای پیمانکار بررسی سال 2020 سایبر نینجاها و سنای آریزونا، نگرانی‌هایی را درباره درگیری ایجاد کرد. وکیل دوم لیک، کورت اولسن، وکیل مستقر در واشنگتن است که به شکایتی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات 2020 کمک کرد که توسط دادگاه عالی ایالات متحده رد شد.

    ادعاهای مطرح شده توسط فینچم، نامزد بازنده وزارت امور خارجه، و زینک یک بار امیدوار به کنگره بر اساس سه اتهام کلیدی است که به گفته آنها در 8 نوامبر به دموکرات ها امتیاز ناعادلانه داده است.

    • این دادخواست همچنین به موضوعاتی اشاره می‌کند که پس از رقابت ریاست‌جمهوری 2020 و بررسی متعاقب آن در سنای آریزونا از انتخابات کانتی ماریکوپا، مطرح شده و مکرراً از بین رفته است.

      (LR) نامزد جمهوری خواه فرمانداری آریزونا، کاری لیک، نامزد جمهوری خواهان آریزونا در سنا، بلیک مسترز و نامزد وزیر امور خارجه، مارک فینچم، در میزگرد امنیتی مرزی با مقامات اجرای قانون در دفتر کلانتری شهرستان کوچیز در 4 نوامبر 2022 در سیرا ویستا شرکت کردند. ، آریزونا لیک در حال بازدید از منطقه مرزی جنوبی است تا طرح خود را برای امنیت مرزی بیان کند.

      فینچم، زینک در دعوا به هم می پیوندند

      در این شکایت به “تخلف عمدی” که منجر به مشکلاتی در ماشین آلات شد و همچنین “تزریق غیرقانونی” برگه های رای توسط پیمانکاران شهرستانی به انتخابات اشاره شده است. او ادعا می کند که بین 15600 تا 26200 رای دهنده به دلیل “شکست های فاجعه بار جدول نویسان” در سایت های رای گیری روز انتخابات از حق رای محروم شده اند، اگرچه این مسائل در واقع مربوط به چاپگرها بود، و او از نظرسنجی از 800 رای دهنده به عنوان مبنای استناد می کند که ده ها هزار نفر از حق رای محروم شده اند. .

      اگر قاضی او را برنده اعلام نکند، لیک دستوری می‌خواهد که از شهرستان ماریکوپا بخواهد دوباره انتخابات فرمانداری را انجام دهد.

      لیک مدعی نقض متمم اول قانون اساسی توسط هابز است که کارمندانش در دفتر وزیر امور خارجه پست‌های توییتر را قبل از اینکه هابز وارد رقابت شود، به عنوان اطلاعات نادرست علامت‌گذاری کرده‌اند – موضوعی که تئوری انتخاباتی گمراه‌کننده دیگری را ایجاد کرده است.

      رأی دهندگان به دلیل مشکلات مربوط به دستگاه رأی گیری در شهرستان ماریکوپا، پرجمعیت ترین شهرستان آریزونا که چاپگرها را از خواندن برگه های رأی در حدود 30 درصد از حوزه های رأی گیری منع می کرد، محروم شدند. آنها می گویند که رای دهندگان مجبور شدند در صف های طولانی منتظر بمانند یا مجبور شدند برگه های رای را در صندوقی بگذارند تا بعداً شمارش شود.

    • آریزونا در سیاست ملی: انحراف سناتور آریزونا از دموکرات ها مسیر پیشروی حزب را کثیف می کند

      نامزد جمهوری خواهان برای فرمانداری آریزونا کری لیک در 7 نوامبر 2022 در آستانه انتخابات میان دوره ای ایالات متحده در جریان تجمع در کلیسای Dream City در فینیکس، آریزونا، با حامیان عکس می گیرد.
      بسیاری از ادعاهای دعوای لیک فاقد شواهد تأییدکننده بودند، یا گفته می‌شد که از شاهدان عینی یا گزارش‌های «کارشناس» است که جمهوری آریزونا نمی‌توانست مستقلاً تأیید کند.

      هابز نتوانست به درستی ماشین‌های جدول‌بندی را در این ایالت تایید کند، که به ماشین‌های بازرسی نشده و تایید نشده اجازه می‌دهد خرابی‌های گسترده داشته باشند.

    در بیانیه مدیر کمپین هابز، نیکول دمانت، آمده است: «دریاچه کاری به توجه نیاز دارد، همانطور که ماهی به آب نیاز دارد. و کارشناسان مستقل و مسئولان انتخابات محلی هر دو حزب به صراحت اعلام کرده اند که این انتخابات امن، امن و عادلانه بوده است.

    کری لیک، نامزد جمهوری خواهان برای فرمانداری آریزونا، کنفرانس مطبوعاتی در ستاد انتخاباتی خود برگزار می کند.

    تغییر سنا: تفکیک بصری معنای تغییر سناتور آریزونا کیرستن سینما به مستقل برای دموکرات ها

    کری لیک، نامزد جمهوری خواهان برای فرمانداری آریزونا، کنفرانس مطبوعاتی در ستاد انتخاباتی خود برگزار می کند.

    این مقاله در اصل در جمهوری آریزونا منتشر شد: دریاچه کاری برای لغو نتایج انتخابات فرماندار آریزونا شکایت کرد.



    منبع

    هر دو مرد در 6 ژانویه 2021 در خارج از ساختمان کنگره آمریکا بودند، زمانی که حامیان ترامپ در تلاش برای جلوگیری از تأیید نتایج انتخابات توسط کنگره به ساختمان حمله کردند. پسر زینک، رایان زینک، به اتهامات متعددی در ارتباط با شورش، از جمله تجاوز و ممانعت از ورود، دستگیر و متهم شد. او اعتراف به بی گناهی کرده است.

    فینچم توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و زینک توسط AZ MAGA، یک سازمان غیرانتفاعی که به انتخاب محافظه کاران اختصاص دارد، تأیید شد. هر دو نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 را مورد مناقشه قرار دادند.

    مارک فینچم، نامزد جمهوری خواه وزیر امور خارجه و جف زینک، نامزد مجلس نمایندگان ایالات متحده، با شکست خود مخالفت کردند و گفتند که انتخابات آریزونا کامل، عادلانه یا امن نبود – و باید باطل شود.

    دادخواست 70 صفحه ای لیک شامل فهرستی از مشکلات و اتهامات مربوط به انتخابات 8 نوامبر است، از جمله بازتاب بسیاری از ادعاهایی که او در هفته های اخیر در مورد صف های طولانی و مسائل چاپگر ایجاد “آشوب” در محل های رای گیری مطرح کرده است. او ادعا می کند که “صدها هزار برگه رای غیرقانونی انتخابات را در شهرستان ماریکوپا آلوده کرده است.”

    لیک، مجری سابق اخبار تلویزیون و نامزدی برای اولین بار برای ریاست جمهوری، هفته‌ها اعلام کرده بود که در مورد انتخابات اعتراضی قانونی خواهد کرد که منجر به کاهش 0.7 درصدی او شد – یا حدود 17000 رای – کمتر از هابز، که منشی آریزونا است. دولت

    نامزد سابق فرمانداری کری لیک روز جمعه با طرح شکایتی از دادگاه خواست که شکست انتخاباتی خود را نسبت به کتی هابز دموکرات کنار گذاشته و او را برنده اعلام کند.

    در بیانیه آمده است: “کانتی ماریکوپا به روند رقابت های انتخاباتی احترام می گذارد و مشتاق به اشتراک گذاری حقایق در مورد مدیریت انتخابات عمومی 2022 و کار ما برای اطمینان از اینکه هر رای دهنده قانونی فرصتی برای رای دادن دارد.”

    (LR) نامزد جمهوری خواه فرمانداری آریزونا، کاری لیک، نامزد جمهوری خواهان آریزونا در سنا، بلیک مسترز و نامزد وزیر امور خارجه، مارک فینچم، در میزگرد امنیتی مرزی با مقامات اجرای قانون در دفتر کلانتری شهرستان کوچیز در 4 نوامبر 2022 در سیرا ویستا شرکت کردند. ، آریزونا  لیک در حال بازدید از منطقه مرزی جنوبی است تا طرح خود را برای امنیت مرزی بیان کند.

    دستیاران هابز، که شروع به استخدام کارمندانی برای خدمت به او در دفتر فرمانداری کرده اند، شکایت گسترده لیک را به عنوان یک “مزاحمت” و “ساختگی” مطرح کردند.

    فینچم، نماینده ایالتی از دره اورو نیز در شکایت، بدون مدرک مستقیم مدعی شد که هابز و رقیب دموکرات او، آدریان فونتس، وزیر امور خارجه منتخب، با توئیتر توطئه کردند تا حساب رسانه های اجتماعی او را در اوج انتخابات سانسور و تعلیق کنند. فصل

    آنها در بیانیه مشترک رقابت انتخاباتی که در دادگاه عالی شهرستان ماریکوپا ثبت شد، گفتند: “فرآیندی که باید مقدس باشد، نادرست است.” “انتخابات ما تنها انتخابات میان دوره ای در 50 ایالت با چنین نتیجه خنده دار و غم انگیز است.”

    فینچم در انتخابات با بیش از 120000 رای شکست خورد. زینک در رقابت لانگ شات خود با روبن گالیگو، دموکرات فعلی، با ۷۶۱۲۴ رای شکست خورد.

    این شکایت در دادگاه عالی شهرستان ماریکوپا ثبت شد و از هابز، اعضای هیئت نظارت شهرستان ماریکوپا، اسکات جارت، مدیر انتخابات شهرستان ماریکوپا و استفان ریچر، ضبط کننده به عنوان متهم نام برد. شهرستان یک بیانیه در پاسخ به انبوه پرونده های انتخاباتی ارائه شده در روز جمعه ارائه کرد و خاطرنشان کرد که سیستم قضایی راه مناسبی برای چالش های انتخاباتی است.