یک بیمارستان به دلیل «نظرات بی‌احترامی و غیرحرفه‌ای» پرستاران در ویدئوی TikTok که در مورد «بیماری‌های» بیمارانشان صحبت می‌کرد، عذرخواهی کرد.

در این ویدئو، پرستاران به نوبت شکایات خود را در مورد رفتار بیمار به اشتراک می‌گذارند.

بیمارستان دانشگاه اموری میدتاون بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این ویدئو خشم کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت. یکی از کاربران TikTok اظهار داشت: “عیب من زمانی است که مردم در مراقبت های بهداشتی کار می کنند و برای مردم ترحم نمی کنند.”

پس از اینکه TikTok پرستار مورد توجه گسترده قرار گرفت، پوستر اصلی از آن زمان همه موارد موجود در حساب آنها، از جمله ویدیوی اصلی را حذف کرده است.

آنها همچنین انتخاب های مادران در مورد داروهای ضد درد و همچنین درخواست آنها برای پتو را مسخره کردند.

پرستاران (در تصویر نیست) در بیمارستان دانشگاه اموری میدتاون در آتلانتا کار می کردند.گتی ایماژ

  • زن در حال زایمان

    Emory Healthcare در بیانیه خود گفت: “ما از یک ویدیوی TikTok مطلع هستیم که حاوی اظهارنظرهای بی احترامی و غیرحرفه ای در مورد بیماران زایمان در بیمارستان دانشگاه اموری میدتاون است. ما وضعیت را بررسی کرده و اقدامات مناسبی را با کارمندان سابق مسئول این ویدئو انجام داده ایم.”

    یکی از پرستاران گفت: “ناراحتی من زمانی است که از من می‌پرسی وزن نوزاد چقدر است و هنوز در دستان توست.”

    به نظر می رسد گروهی از پرستاران زایمان و زایمان در آتلانتا پس از انتشار یک ویدیوی TikTok در این هفته که بیماران را مسخره می کرد و در مورد بیماری های آنها صحبت می کرد، شغل خود را از دست دادند.

    دیگری گفت: “به عنوان مادری که برای اولین بار هستم، این من را بسیار غمگین و عصبی تر می کند. دعا می کنم پرستارانم اینطور نباشند.”

    اپراتور بیمارستان Emory Healthcare اظهارات “بی احترامی و غیرحرفه ای” پرستاران را محکوم کرد.

  • گروهی از پرستاران زایمان و زایمان با ویدیوی TikTok خود در مورد “icks” بیماران خشم آنلاین را برانگیختند.

  • این سازمان گفت که “اقدامات مناسبی را با کارمندان سابق مسئول این ویدئو انجام داده است.”

با این حال، این ویدیو بارها در پلتفرم های مختلف از جمله TikTok، YouTube و Twitter بارگذاری و به اشتراک گذاشته شده است. یک آپلود ویدیو تنها در TikTok بیش از 2 میلیون بار مشاهده شده است.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

یکی دیگر افزود: “ناراحتی من این است که وقتی برای معرفی خود وارد می شوید، در مورد “می توانم دوش بگیرم، می توانم غذا بخورم؟” صحبت می کنید.

طبق بیانیه ای که روز پنجشنبه توسط Emory Healthcare در فیس بوک منتشر شد، پرستاران اکنون “کارمندان سابق” بیمارستان دانشگاه اموری میدتاون هستند.