درگ ملکه فلوریدا می گوید قوانین ضد دسانتیس با حمایت دسانتیس دقیقاً همان چیزی است که در مدارس درباره چگونگی به قدرت رسیدن نازی ها به ما آموزش داده شده است.

به طور خاص، آدرین گفت که روایت‌های جاری درباره درگ شوها و افراد خردسال، مانند شکایت علیه هایت ریجنسی میامی در روز سه‌شنبه، “در تلاش هستند تصویری را ترسیم کنند که واقعی نیست… این یک روایت جعلی است.”

آدرین می‌گوید: «این دقیقاً همان چیزی است که در مدارس درباره چگونگی به قدرت رسیدن نازی‌ها به ما آموزش داده شد. “کتاب درسی، نقطه به نقطه گلوله.”

به گفته دشازو و آدرین، اثرات اقتصادی لفاظی فلوریدا از قبل احساس می‌شود: سالن‌ها نگران محتوای اجراهایشان هستند، نمایش‌ها لغو شده‌اند، و ملکه‌ها به دلیل ترس از واکنش عمومی از رویدادها کنار گذاشته‌اند.

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا

اما پس از اقدام DeSantis برای لغو مجوزهای مشروب در Hyatt Regency و دو مکان دیگر، اجراکنندگان درگ مانند گروه Deshazo و Adrien ممکن است در یافتن کار با مشکل مواجه شوند.

در بیانیه قبلی برای اینسایدر، برایان گریفین، سخنگوی DeSantis به اینسایدر گفت که فرماندار “از بی گناهی کودکان در کلاس درس و در سراسر فلوریدا دفاع می کند.”

آنها گفتند: «فکر نمی‌کنم در طبیعت من تسلیم شدن باشد. “زیرا تسلیم شدن، برای من، به معنای غلتیدن از روی مرده است.”

طبق صفحه فیس بوک این رویداد، Caputo در حال حاضر به سازماندهی “مارش با پاشنه” کمک می کند، “اعتراض برای رسیدگی به HB 1011 فلوریدا و سایر قوانین ضد LGBTQ+ در فلوریدا”.

بنا به گفته این وب سایت، بنیاد سلسله رز یک سازمان غیرانتفاعی است که “ماموریت آن فراهم کردن فضایی امن و خانوادگی برای همه افراد بدون توجه به جنسیت، نژاد، گرایش جنسی و/یا مذهب آنهاست.”

ایالت اخیراً اقدام به لغو مجوز مصرف مشروبات الکلی هتلی کرد که میزبان نمایش درگ بود.

و کریس کاپوتو، کمیسر شهری در Wilton Manors، فلوریدا که در حمایت از مسائل LGBTQ صحبت کرده است، گفت که وضعیت فعلی او را به یاد “آلمان نازی” می اندازد.

و هر دو درگ کوئین می گویند که همچنان اجرا خواهند کرد. دشازو گفت که به خانواده ها و کودکان قول داده است که با قوانین و محدودیت ها مبارزه خواهد کرد. آدرین گفت که آنها از عشق خود را ادامه می دهند و از آن دست نمی کشند.

دیگر درگ کوئین ها و سیاستمداران محلی تلاش های دولت را “فاشیسم” نامیدند.

  • هنگامی که مردم در مراسم رژه غرور، در طول جشنواره غرور ساحلی میامی، در پارک لوموس، ساحل جنوبی، فلوریدا در 19 سپتامبر 2021، یک پرچم چند رنگ عظیم بر فراز اوشن درایو به اهتزاز در می آید.GIORGIO VIERA/AFP از طریق گتی ایماژ

  • آدرین گفت که در حالی که قبلاً با نفرت و آزار و اذیت مواجه شده‌اند، نگرانی‌های جدیدتری در مورد افرادی وجود دارد که به صورت مخفیانه در نمایش‌های درگ شرکت می‌کنند تا عکس‌ها و ویدیوهایی بگیرند که خارج از زمینه یا ویرایش نادرست، می‌توانند علیه ملکه‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

    آدرین، که در جنوب فلوریدا به دنیا آمده و بزرگ شده است، اکنون یک درگ ملکه ساکن اورلاندو است و گفت که تغییرات سیاسی اخیر ضد دگرباشان جنسی باعث می شود این ایالت احساس کند که دیگر خانه نیست.

    دشازو این تلاش‌ها را «شکار جادوگر» نامید و نگران است که قوانین و تلاش‌ها برای محدود کردن کشش می‌تواند مانع از یافتن جوامع LGBTQ برای حمایت از کودکان شود.

    برانچ های درگ آنها، همانطور که توسط NBC News مستند شده است، از کودکان و خانواده ها استقبال کرده است.

    خانم آدرین، مجری درگ – که خواست نام هنری خود را بخواند – به اینسایدر گفت: “این فاشیسم است، کامل و کامل، بدون قاعده، فاشیسم. و آنها فقط هر کاری می خواهند انجام می دهند و این بسیار خطرناک و ترسناک است.”

    این فرماندار و دولت فعلی جمهوری خواه با به حاشیه راندن گروه ها و از بین بردن آنها موفق می شوند.

    یک درگ کویین گفت فلوریدا احساس خانه نمی کند

    ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا.پل هنسی / تصاویر سوپا / لایت راکت از طریق گتی ایماژ

    • جیسون دشازو رئیس بنیاد سلسله رز است و در نقش مامان اشلی رز درگ ملکه اجرا می کند.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    HB 1011 انواع پرچم‌هایی را که ساختمان‌های دولتی می‌توانند برافرازند، محدود می‌کند و از نمایش پرچم‌های LGBTQ+، پرچم‌های افتخار و سایر پرچم‌هایی که در لایحه مشخص نشده‌اند، جلوگیری می‌کند.

    علیرغم نگرانی ها، مدافعان همچنان اعتراض دارند.

    درگ کوئینز فلوریدا حرکات اخیر قانونگذاران جمهوری خواه ایالتی را در مورد هدف قرار دادن عملکرد آنها – از جمله تلاش های دولت فرماندار ران دیسانتیس برای لغو مجوز نوشیدنی الکلی هتلی که میزبان نمایش درگ بود – با نازی ها در دهه 1930 مقایسه کردند.

    پس از آن که یکی از تأسیسات شریک آن میزبان نمایش کریسمس درگ کوئین بود که در آن تعدادی از کودکان در آن حضور داشتند، دولت دسانتیس تصمیم گرفت مجوز نوشیدنی هایت ریجنسی میامی را بگیرد.

    دفتر DeSantis بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر در مورد انتقادات پاسخ نداد.

    یک عکس درگ از آقای خانم آدرین.

    آنها گفتند که محیط در این ایالت به طور فزاینده ای خصمانه است.

    “آن فضاهای امن از بین خواهند رفت”

    یک درگ کویین فلوریدا قوانینی را که مسائل دگرباشان جنسی را هدف قرار می دهد با حمایت فرماندار ران دیسانتیس با نازی ها مقایسه کرد.

  • بنیاد سلسله رز شرکت رویداد هنر پرفورمنس درگ را برگزار می کند.امی درفکه / جیسون دشازو

  • یک عکس درگ از آقای خانم آدرین.خانم آدرین

    آنها همچنین از قوانین اخیر و پیشنهادی – از جمله لایحه آموزشی که منتقدان آن را «نگو همجنس‌گرا» نام‌گذاری کرده‌اند و نحوه بحث درباره موضوعاتی مانند جنسیت در کلاس‌های درس را محدود می‌کند – به عنوان نمونه‌هایی از آنچه که آنها قدرت‌گیری خطرناک نامیدند، ذکر کردند.

    دشازو گفت: «اگر ما حتی بتوانیم به عنوان یک سازمان عمل کنیم، این می تواند نحوه اداره کل سازمان ما را تغییر دهد. “آن فضاهای امن از بین خواهند رفت.”

    بنیاد سلسله رز شرکت رویداد هنر پرفورمنس درگ را برگزار می کند.

    آنها می‌گویند: «آنها می‌خواهند ما خراب شویم و می‌خواهند همه از ما بترسند».

    هنگامی که مردم در مراسم رژه غرور، در طول جشنواره غرور ساحلی میامی، در پارک لوموس، ساحل جنوبی، فلوریدا در 19 سپتامبر 2021، یک پرچم چند رنگ عظیم بر فراز اوشن درایو به اهتزاز در می آید.

    آدرین گفت که به کیف پول درگ کوئین ضربه می زند.

    اما طرفدارانی مانند Equality Florida می‌گویند که این حادثه نمونه‌ای از دولت DeSantis است که «به طور انتخابی سازمان‌های دولتی را مسلح می‌کند» تا اجراکنندگان درگ و مکان‌هایی را که برای کودکان مضر نیستند، هدف قرار دهند.