ترامپ اولین گردهمایی سال 2024 را در تگزاس این ماه برگزار می کند

نیویورک (AP) – دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، اولین گردهمایی مبارزات انتخاباتی 2024 خود را اواخر این ماه در واکو، تگزاس برگزار خواهد کرد.

این پرداخت در سال 2016 انجام شد، زیرا اولین کمپین ریاست جمهوری ترامپ در هفته های پایانی خود قرار داشت و دنیلز در حال مذاکره برای حضور در تلویزیون برای پخش ادعاهای خود مبنی بر برخورد جنسی با ترامپ یک دهه قبل بود.

استورمی دنیلز، بازیگر فیلم های مستهجن، چهارشنبه با دادستان های منهتن ملاقات کرد که در حال تحقیق درباره پرداخت 130000 دلاری او از طرف ترامپ هستند – همان روزی که مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ که این پرداخت را تنظیم کرده بود، برای دومین روز شهادت خود را در برابر هیئت منصفه بزرگ نیویورک ارائه کرد. .

ترامپ این رویارویی را رد کرده و این تحقیقات را دارای انگیزه سیاسی خوانده است.



منبع

ترامپ ماه‌های اول مبارزات انتخاباتی خود را بیشتر در باشگاه مار-آ-لاگو در فلوریدا گذراند، اما شروع به بازدید از ایالت‌هایی کرده است که زودهنگام رای‌گیری می‌کنند. او روز دوشنبه اولین سفر خود را به آیووا انجام داد، جایی که اولین رقابت نامزدی حزب جمهوری خواه برگزار می شود.

برنامه‌های تجمع در حالی صورت می‌گیرد که ترامپ با یک سری تحقیقات، از جمله تحقیقاتی در نیویورک که به نظر می‌رسد به نتیجه نزدیک می‌شود، مواجه است.

این تظاهرات عصر روز 25 مارس در ایالت جمهوری خواه برگزار می شود که او طرفداران زیادی دارد و شانس خانه ای شلوغ را افزایش می دهد.