“درست پس از انتخابات دوبرابر خواهد شد”

سخنگوی ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

اداره – و خود بایدن – ادعا کرده اند که کاهش قیمت شدیدترین کاهش در بیش از یک دهه گذشته است. Insider قادر به تأیید مستقل این ادعا نبود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، جو بایدن، رئیس جمهور این کشور را به دلیل کاهش قیمت بنزین به شدت مورد انتقاد قرار داد.

  • وقتی مصاحبه‌کننده‌ای از شبکه پخش سمت راست زنی را که کلاه طرفدار ترامپ بر سر داشت فشار داد تا بگوید قیمت بنزین برای رانندگی 5.5 ساعته‌اش بد است، آن زن موافقت نکرد.

    آسوشیتدپرس گزارش داد که میانگین ملی در ماه می 2020 به 1.87 دلار در هر گالن رسیده است، اما این رسانه هزینه پایین را بیشتر به قرنطینه همه گیر COVID-19 نسبت می دهد.

    ترامپ بایدن را به خاطر ورود به ذخایر استراتژیک نفت آمریکا برای آزادسازی نفت خام در تلاش برای کاهش قیمت بیش از حد گاز علیرغم اینکه ذخایر «فقط برای جنگ» است، مورد انتقاد قرار داد. اما ترامپ در زمان دولتش همین کار را کرد، زمانی که تولید نفت خام عربستان سعودی به دنبال حملات به تاسیسات تولید این کشور به شدت کاهش یافت.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، شنبه، 17 سپتامبر 2022 در یک گردهمایی مبارزاتی در یانگستون، اوهایو، روی صحنه می رود.

    ترامپ مدعی شد که میانگین فعلی هنوز «دوبرابر و سه برابر» نسبت به دوره دولت او است.

    در حالی که جمعیت در جریان شعارهای ترامپ درباره وضعیت فعلی قیمت بنزین تشویق می‌کردند، به نظر می‌رسید که برخی از حامیان آن چندان آزاردهنده نبودند.

    ترامپ مدعی شد: «درست پس از انتخابات، دوبرابر خواهد شد و بالاتر از آن چیزی خواهد بود که کسی تا به حال تصور می کرد.»

    ترامپ مدعی شد که این کاهش یک طرح با انگیزه سیاسی بوده است.

  • دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، شنبه، 17 سپتامبر 2022 در یک گردهمایی مبارزاتی در یانگستون، اوهایو، روی صحنه می رود.AP Photo/Tom E. Puskar

    • ترامپ در تظاهرات روز شنبه مدعی شد: «او از آن برای پایین نگه داشتن قیمت‌ها تا جایی که می‌تواند درست قبل از انتخابات و درست بعد از انتخابات استفاده می‌کند، دو برابر می‌شود و بالاتر از آن چیزی است که کسی تا به حال تصور می‌کرد.»

      حامی درباره قیمت بنزین گفت: «خیلی بد نبود.

      کاخ سفید در توییتی روز شنبه را نود و پنجمین روزی دانست که در آن قیمت بنزین از زمان رسیدن به بالاترین رکورد در اوایل سال جاری به طور پیوسته کاهش یافته است. طبق گزارش کاخ سفید، میانگین ملی برای هر گالن گاز 3.68 دلار است.

      ترامپ – که خودش در تلاش برای براندازی انتخابات 2020 برنامه ریزی کرده بود – در سخنرانی در مرکز 7000 نفری Covelli در یانگستون، ادعا کرد که کاهش قیمت بنزین ترفندی است که بایدن برای منافع سیاسی از آن استفاده می کند.

      دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالی که در اوهایو برای جلب حمایت از نامزد جمهوری‌خواه سنا جی دی ونس به سر می‌برد، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را به دلیل کاهش اخیر قیمت گاز ملی مورد انتقاد قرار داد.