دوک و دوشس ساسکس دریافتند که “نقش جدید” باید در سرما رها شود

پادشاه چارلز آن را در اولین سخنرانی خود زمانی که تمایز قائل شد بین “شاهزاده جدید و پرنسس ولز ما که به الهام بخشیدن و رهبری مکالمات ملی ما ادامه می دهند” و هری و مگان “ادامه ساختن زندگی خود در خارج از کشور” را مشخص کرد.

با این حال، واقعیت تلخ زندگی سلطنتی این است که اگر نام شما در برگه رسمی تیم خانه ویندزور نباشد، وارد نمی‌شوید.



منبع

دوک یورک به‌عنوان یکی از اعضای خانواده سلطنتی که شاغل نیست، در این مراسم شرکت نمی‌کند.

از آنجایی که این هفته دوباره به خانواده سلطنتی پیوسته اند تا مادربزرگ محبوب هری را به یاد آورند، به وضوح بین آنچه ساسکس های “غیر کار” می توانند به عنوان “اعضای بسیار دوست داشتنی خانواده” با آن درگیر شوند و آنچه که وضعیت پست آنها اجازه می دهد، ایجاد شده است. از نظر قطعات تنظیم حالت که به ظاهر بسیار کم است.

اکتبر گذشته که به عنوان نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح شده بود، مادر دو فرزند 41 ساله، نامه‌ای به نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و چاک شومر، رهبر اکثریت سنا نوشت و از مرخصی با حقوق خانوادگی حمایت کرد. بنابراین، او از اینکه با پرزیدنت بایدن فشار بیاورد، خوشحال می‌شد (نه حداقل پس از اینکه موفق شد در ژوئن 2019 پس از تولد آرچی، سفر دولتی رئیس‌جمهور سابق ترامپ را منحرف کند و قبلاً او را «زن‌زن» و «تفرقه‌باز» توصیف کرده بود.)

قدرت‌های کاخ که به‌طور منطقی به آن‌ها اجازه نمی‌دهند با افرادی مانند جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، و جاسینتا آدرن، نخست‌وزیر نیوزیلند همدلی کنند، به‌طور منطقی تصمیم گرفته‌اند که زمان و مکانی برای هری و مگان وجود دارد. – و این در بزرگترین پذیرایی دیپلماتیکی که تا به حال توسط یک پادشاه برگزار شده است، نیست.

با این حال، این انزجار نه تنها برای هری به عنوان پنجمین نفر در صف تاج و تخت و پسر پادشاه، بلکه برای دوشس نیز که – پس از Megxit – سعی کرده است خود را به عنوان یک قدرت جهانی در یک سطح قرار دهد، ضربه بزرگی خواهد بود. با میشل اوباما، بانوی اول سابق.

قبل از ازدواج با هری در سال 2018، این بازیگر سابق ارتباطات سطح بالایی خود را برقرار کرد و عکسی از خود در حال صحبت با جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در اینستاگرام منتشر کرد و با جسیکا مولرونی، دخترش دوستی نزدیک برقرار کرد. قانون سلف ترودو برایان مولرونی.

این منبع گفت: «آنها هر کاری را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند. “آنها آمده اند، لبخند زده اند، دست داده اند، هر چه خواسته شده است.”

اگرچه هری شخصاً در تصمیم منع پوشیدن لباس نظامی مداخله نکرد و مدعی شد که از پوشیدن هر آنچه مادربزرگش خواسته بود خوشحال است – به نظر می رسد که این زوج از مخالفت پذیرایی کاملاً مضطرب هستند.

اما عدم حضور در لیست 1000 نفری میهمانان برای یکی از بزرگترین عجایب کاخ در خاطره زنده – حتی اگر میزبانی آن توسط پدر و نامادری هری باشد – این واقعیت را به خانه نشان می دهد که آنها بسیار به بیرون نگاه می کنند. در واقع، حتی ماهیت لحظه آخری «عدم دعوت» نشان می‌دهد که ارتباطات بین کاخ و مدیران سابق آن‌ها مانند گذشته نیست.

این خبر مبنی بر اینکه این زوج به طور تصادفی دعوت نامه ای برای “پذیرایی ایالتی قرن” یکشنبه شب در کاخ باکینگهام دریافت کردند و در آخرین لحظه لغو شد، نشان می دهد که آنها ممکن است در مناسبت های خانوادگی “دعوت” احتیاطی داشته باشند، اما در موارد اصلی رویدادهای مربوط به رهبران جهان مربوط می شود، آنها به خوبی و واقعاً “بیرون” هستند.

شاهزاده ولز (مرکز، راست) و دوک ساسکس (مرکز، سمت چپ) برای بیداری در اطراف تابوت ملکه فقید به سالن وست مینستر می رسند – ایان ووگلر / دیلی میرر

با این حال، در پس گرفتن پیشنهاد به ساسکس ها، به اصطلاح مردان کت و شلوار خاکستری ممکن است به این نکته توجه داشته باشند که ماهیت سیاسی فزاینده برخی از مداخلات اخیر آنها – از تشویق مردم به رأی دادن در آمریکا گرفته تا نظرات دوک در مورد کنترل اسلحه – ممکن است با ماهیت غیر حزبی این تجمع ننشینید.

شاهزاده ولز (مرکز، راست) و دوک ساسکس (مرکز، سمت چپ) برای بیداری در اطراف تابوت ملکه فقید به سالن وست مینستر می رسند - ایان ووگلر / دیلی میرر

چیزی که ما از زمان مرگ ملکه الیزابت دوم شاهد بودیم این بود که به هری و مگان نوعی حق الناس «نیم در، نیمه بیرون» به دور از سناریوی کیک و خوردن آن که در ابتدا در نظر داشتند، پیشنهاد شد.

شاهزاده هری و مگان، دوشس ساسکس، به ادای احترام به گل ملکه فقید الیزابت دوم در خارج از قلعه ویندزور نگاه می کنند - مارتین مایسنر/AP

یک منبع نزدیک به ساسکس ها تاکید کرد که آنها هر کاری که از آنها انتظار می رفت در طول دوره عزاداری انجام داده اند و مصمم هستند تمرکز خود را بر روی ملکه فقید حفظ کنند.

شاهزاده هری و مگان، دوشس ساسکس، به ادای احترام به گل ملکه فقید الیزابت دوم در خارج از قلعه ویندزور نگاه می کنند – مارتین مایسنر/AP

وقتی دوک و دوشس ساسکس در ژانویه 2020 به عنوان اعضای ارشد خانواده سلطنتی “عقب نشینی کردند”، رویای “نقش جدید مترقی” در سلطنت را در سر می پروراندند که آنها را می دید که “برای استقلال مالی تلاش می کنند، در حالی که به حمایت کامل خود ادامه می دهند. اعلیحضرت ملکه».