دختر کریسلی می‌گوید که پس از زندانی شدن دو فرزند کوچک‌ترین او حضانت خواهد داشت

از آنجایی که پادکست قبل از صدور حکم برای کریسلی ها ساخته شده بود، مشخص نیست که در حال حاضر حضانت بچه ها بر عهده چه کسی است. آنها هنوز به زندان مراجعه نکرده اند.

ساوانا کریسلی در پادکست گفت که قبل از صدور حکم، او فرض می‌کرد که حضانت برادر 16 ساله‌اش گریسون که کوچک‌ترین فرزند کریسلی است و خواهرزاده 10 ساله‌اش کلوئی است. تاد و جولی کریسلی در سال 2016 حضانت کامل کلویی، نوه خود را به دست آوردند.

کریسلی ها پس از آن که دادستان ها گفتند که بیش از 30 میلیون دلار وام های بانکی تقلبی دریافت کرده اند، برای تأمین هزینه های زندگی مجلل و هزینه های گزاف خود حتی قبل از تبدیل شدن به ستاره های واقعیت، محکوم شدند. این خانواده از سال 2014 در نمایش واقعی “Chrisley Knows Best” بازی کرده بودند. این سریال به مدت سه سال در جورجیا فیلمبرداری شد و سپس در فصل چهارم به نشویل نقل مکان کرد. این سریال در ماه جاری کنسل شد.

[SIGN UP: WSB-TV Daily Headlines Newsletter]

کریسلی از والدینش به عنوان افرادی بزرگ که مرتکب اشتباه شده اند دفاع کرد و گفت که آینده خانواده نامشخص است.

من نمی دانم سرنوشت خانواده من چیست. من می‌دانم که کوتاه‌مدت واقعاً دردناک و واقعاً دشوار خواهد بود.»



منبع

ساوانا کریسلی یک قسمت احساسی از مجموعه پادکست “باز شده” خود را دوشنبه قبل از محکومیت این زوج منتشر کرد.

[DOWNLOAD: Free WSB-TV News app for alerts as news breaks]

ساوانا کریسلی گفت: “من سه شنبه به خانه می آیم و حضانت یک نوجوان 16 ساله و یک نوجوان 10 ساله را بر عهده دارم و اولین روز شکرگزاری خود را نه به عنوان یک خانواده سپری می کنیم.” «(من) سعی می‌کنم نحوه آموزش به دو کودک کوچک‌تر را که هنوز به طور کامل رشد نکرده‌اند هدایت کنم و … آنها را وادار کنم تا شرایط را درک کنند. این یک چیز واقعاً بسیار دشوار است.»

داستان های مرتبط:

روز دوشنبه، یک قاضی فدرال تاد کریسلی را به 12 سال زندان به اضافه 36 ماه آزادی تحت نظارت محکوم کرد. همسر او، جولی، به 7 سال زندان به علاوه 36 ماه آزادی تحت نظارت محکوم شد.

دختر 25 ساله خانواده کریسلی پس از محکومیت والدینش تاد و جولی کریسلی به زندان فاش کرد که حضانت برادر و خواهرزاده اش را بر عهده دارد.