یک زن هرشل واکر جمهوری خواه را به چالش می کشد تا با ادعای سقط جنین در ملاء عام روبرو شود

(گزارش توسط دیوید مورگان؛ ویرایش توسط اسکات مالون و سینتیا اوسترمن)



منبع

هیچ کدام از این دو زن هویت خود را به طور عمومی فاش نکرده اند. رویترز نتوانسته است به طور مستقل ادعای این دو زن را تایید کند.

زن و وکیلش صداهای ضبط شده ای را ارائه کردند که ادعا می کردند متعلق به واکر است. وکیل گفته است که این زن سالها مطالبی از جمله رسیدها و کارتهای تبریک دارد که رابطه عاشقانه او با واکر را از اواخر دهه 1980 تا 1990 مستند می کند.

رقابت وارناک-واکر به دور دوم می رود زیرا هیچ یک از نامزدها 50 درصد آرا لازم را در انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر به دست نیاوردند.

کمپین Walker بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود.

واشنگتن (رویترز) – زنی که مدعی است هرشل واکر، نامزد سنای ایالات متحده، او را برای سقط جنین در سال 1993 تحت فشار قرار داده است، جمهوری خواه را که گفته است بدون استثناء با سقط جنین مخالف است، به چالش کشید تا قبل از دور دوم انتخابات ماه آینده جورجیا با او به صورت علنی ملاقات کند. انتخابات

واکر ادعاهای این زن را که برای اولین بار در 26 اکتبر علنی شد، خلاف واقع خوانده است. او همچنین ادعای زن دیگری را که مدعی است در سال 2009 هزینه سقط جنین او را پرداخت کرده و بعداً یکی از فرزندانش را به دنیا آورده است، رد کرده است.

“آیا جرات این را داری که با من حضوری، در ملاء عام ملاقات کنی، به چشمانم نگاه کنی و به صورتم به من بگو که من را نمی شناسی و هیچ یک از آنچه که گفتم درست نیست؟ من مشتاقانه منتظرم. به پاسخ شما،” زن روز سه شنبه گفت.

پیروزی وارناک باعث می‌شود که دموکرات‌ها در مجلس سنا یک امتیاز بیشتر کنند و به حزب رئیس‌جمهور جو بایدن فضای بیشتری برای مانور بدهد.

این زن که با وکیل گلوریا آلرد در یک کنفرانس خبری حاضر شد، اما نام خود را پنهان کرد، دو هفته قبل از رقابت های دور دوم در 6 دسامبر که در آن واکر امیدوار است سناتور دموکرات ایالات متحده رافائل وارناک را خلع کند، این چالش را مطرح کرد.