دختر رادنی کینگ پس از تماشای ویدیوی تایر نیکولز همچنان “بی حس” است

ویدئوی تکان‌دهنده‌ای که چندین افسر پلیس ممفیس را در حال حمله وحشیانه به نیکولز، یک مرد سیاه‌پوست 29 ساله ضبط کرد، به سرعت با فیلم‌های بدنام ضرب و شتم رادنی کینگ، یک مرد سیاه‌پوست 25 ساله توسط افسران LAPD در سال 1991 مقایسه شد.

در حالی که پنج افسر سیاه ممفیس به دلیل ضرب و شتم نیکولز متهم شده اند، سه نفر از چهار افسر متهم به ضرب و شتم کینگ سفید پوست بودند. کینگ از مصیبت خود جان سالم به در برد و چهار افسر از حمله به او تبرئه شدند، احکامی که منجر به چند روز شورش شد.

رادنی کینگ، مرکز

لورا کینگ روز دوشنبه به سی ان ان گفت: «من بیمار هستم. “من نمی دانم چه احساسی داشته باشم.”

لورا کینگ روز دوشنبه در مصاحبه ای با CNN گفت: “من هنوز احساس خوبی ندارم.” من چنین آرزویی برای یک حیوان ندارم، چه رسد به هیچ انسانی.

و کینگ که پدرش، رادنی کینگ، توسط افسران اداره پلیس لس آنجلس در یک توقف ترافیکی در سال 1991 مورد ضرب و شتم قرار گرفت، می‌گوید که از چیزی که دیده بود ناراحت شده بود.

جمعه شب، مقامات ممفیس 67 دقیقه از نظارت و فیلم دوربین بدن پلیس را منتشر کردند که نشان می‌دهد رویارویی پر هرج و مرج در 7 ژانویه با نیکولز که در آن پنج افسر او را تعقیب می‌کنند، او را مشت می‌کنند، اسپری فلفل روی او می‌پاشند و به آزار فیزیکی و کلامی به عنوان نیکولز ادامه می‌دهند. به طور فزاینده ای درمانده می شود.

لورا کینگ، دختر رادنی کینگ، در یک کنفرانس مطبوعاتی در لس آنجلس در روز جمعه پس از تماشای فیلم ضرب و شتم تایر نیکولز واکنش نشان داد. (شام آلیسون/رویترز)

لورا کینگ ویدئویی را تماشا کرد که ضرب و شتم وحشیانه تایر نیکولز توسط پلیس در ممفیس را کمی پس از انتشار در روز جمعه نشان می‌داد.

در این تصویر ثابت از ویدئویی که اداره پلیس ممفیس منتشر کرده است، افسران اداره پلیس ممفیس در روز 7 ژانویه در نزدیکی تایر نیکولز ایستاده اند. (دستورالعمل از طریق رویترز)

پرزیدنت بایدن روز جمعه گفت که درخواست خود را از کنگره برای تصویب قانونی که پس از مرگ جورج فلوید در سال 2020 متوقف شده بود، تجدید خواهد کرد.

بایدن به خبرنگاران گفت: «من با مادر تایر صحبت کردم و تسلیت خود را ابراز کردم و به او گفتم که این موضوع را به کنگره ارائه خواهم کرد تا قانون جورج فلوید را تصویب کند. “ما باید این را تحت کنترل داشته باشیم.”

بن کرامپ، وکیل برجسته حقوق مدنی که نماینده خانواده نیکولز است، یکشنبه گفت: «این لحظه نقطه عطفی برای آمریکا بود. و من معتقدم که این ویدئو نقطه عطفی برای آمریکاست. تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که چقدر پیشرفت کرده‌ایم؟»

او گفت: “این من را بسیار امیدوار می کند.” این به من مانند نور در انتهای تونل می دهد، اما بیایید آن را از بین ببریم. بیایید آن را انجام دهیم. میدونی بیا جدی بگیریم بیایید آن را فوری کنیم زیرا همه ما شاهد این بودیم. به نظر می رسد که این وضعیت بدتر و بدتر می شود.»



منبع

او ادامه داد: “اگر شما انسان هستید، باید همین احساس را داشته باشید.” من نمی دانم چگونه همه با این موضوع خوب نیستند.»

لورا کینگ

لورا کینگ، فعالی که به عنوان رئیس و مدیر عامل بنیاد پدر فقیدش خدمت می کند، گفت که “بسیار امیدوار” است که ویدیوی نیکولز به اصلاحات معنی دار پلیس منجر شود.

WATN وابسته به ممفیس ABC روز دوشنبه گزارش داد که ششمین افسر درگیر در دستگیری نیکولز، پرستون همفیل، از وظیفه معاف شد.

در این تصویر ثابت از ویدئویی که اداره پلیس ممفیس منتشر کرده است، افسران اداره پلیس ممفیس در روز 7 ژانویه در نزدیکی تایر نیکولز ایستاده اند.  (دستورالعمل از طریق رویترز)

لورا کینگ که زمانی که پدرش مورد تعرض قرار گرفت تنها 7 سال داشت، روز شنبه به خبرنگاران گفت که با تماشای این ویدئو احساس “بی حسی” کرده است.

نیکولز – راننده فدرال اکسپرس، اسکیت بورد پرشور و پدر یک پسر 4 ساله – سه روز بعد در بیمارستان درگذشت.

پنج تن از افسران – تاداریوس بین، دمتریوس هیلی، امت مارتین سوم، دزموند میلز جونیور و جاستین اسمیت – در 20 ژانویه از کار برکنار شدند و روز پنجشنبه به قتل درجه دوم، تجاوز شدید، آدم ربایی تشدید شده، سوء رفتار رسمی و ظلم رسمی متهم شدند.

رادنی کینگ در یک کنفرانس خبری در می 1992. (دیوید لانگستریت/AP)