اینتل پوتین را روی یخ نازک در شکار وحشت زده برای سربازان فاش کرد

به گفته بلومبرگ، حمله جدید روسیه ممکن است در اوایل فوریه یا مارس آغاز شود.

یکی از کارگران هنگام جلوگیری از خروج او از روسیه گفت: “شما در لیست بسیج گنجانده شده اید، این قانون است و تا 12 فوریه حق ندارید به خارج از کشور بروید.”

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

در تحلیل اطلاعاتی که روز دوشنبه به اشتراک گذاشته شد، آمده است: «رهبری روسیه به احتمال زیاد به جستجوی راه‌هایی برای پاسخگویی به تعداد بالای پرسنل مورد نیاز برای تأمین منابع هر حمله بزرگ آینده در اوکراین ادامه می‌دهد، در حالی که مخالفت داخلی را به حداقل می‌رساند».

این ارزیابی افزود: «مقامات روسیه احتمالاً گزینه دور دیگری از فراخوان تحت «بسیج جزئی» را باز نگه می‌دارند.

طرح حمله پیشگیرانه پوتین در عکس های ماهواره ای فاش شد

موسسه مطالعات جنگ ارزیابی کرد که این استحکامات همچنین می تواند نشان دهد که روسیه در حال آماده شدن برای حمله خود در هفته های آینده است.

پس از ماه‌ها ناکام ماندن برنامه‌های جنگی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، پاییز سال گذشته، روسیه یک «بسیج جزئی» 300000 نفری را در تلاش برای تحریک جنگ در اوکراین آغاز کرد. اما واکنش داخلی چندان حمایتی نبود: صدها هزار روس از کشور فرار کردند تا از دستورات فرار کنند. آنهایی که فرار نکردند قبل از اعزام به جبهه در برخی موارد هیچ آموزشی ندیدند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

نشانه‌های دیگری نیز وجود دارد که نشان می‌دهد روسیه در مورد وضعیت بدی که جنگ پیش می‌رود، نزدیک به یک سال بعد، ابراز نگرانی کرده است.

نشانه های دیگری از روسیه به گوش می رسد مبنی بر اینکه کرملین در حال افزایش مستاصل برای نیروی انسانی بیشتر است. الکساندر باستریکین، رئیس کمیته تحقیقات روسیه، در اظهارات اخیر خاطرنشان کرد که شهروندان دارای تابعیت باید در جنگ شرکت کنند. به گزارش رادیو آزادی، روسیه شروع به جلوگیری از خروج برخی از کارگران قرقیزستان و تاجیکستان که دارای گذرنامه دوگانه هستند، از روسیه گرفته است، زیرا ممکن است برای جنگ در اوکراین به آنها نیاز باشد.

گتی

بر اساس ارزیابی جدید اطلاعاتی دولت بریتانیا، روسیه به دنبال راه‌های جدیدی برای افزایش تعداد نظامیان خود در اوکراین بدون ایجاد واکنش‌های داخلی است.

گتی

کرملین تلاش کرده است تا این ایده را که روسیه ممکن است در حال برنامه‌ریزی یک بسیج دیگر باشد، آب سردی کند. با این حال، بر اساس ارزیابی اطلاعاتی اوکراین، پوتین به فرمانده نیروهای روسیه در اوکراین دستور داده است تا قبل از ماه مارس، تمام دونباس را تصرف کند و هنوز هم برنامه‌هایی برای تشدید جنگ در ماه‌های آینده دارد.

به گزارش مدوزا، وزارت دفاع روسیه همچنین در حال بررسی دستوری است که به واحدهای نظامی داوطلب با غذا، تجهیزات پزشکی، سلاح و یونیفرم کمک مالی می کند.

تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره ای که به طور انحصاری با Daily Beast به اشتراک گذاشته شد نشان می دهد که روسیه در حال ایجاد شبکه ای از استحکامات در لایه های مختلف در سراسر جبهه در لوهانسک، دونتسک، زاپوریژژیا و خرسون بوده است. استحکامات دفاعی، از جمله سنگرها، تپه‌ها و دندان‌های اژدها نشان می‌دهد که روسیه در حال آماده شدن برای یک ضد حمله احتمالی اوکراین است و برای حفظ دستاوردهای خود در شرق اوکراین تلاش خواهد کرد.

مقامات آمریکایی هشدار داده اند که روسیه احتمالاً برای یک حمله جدید در سال جدید آماده می شود. اگرچه روسیه در جنگ برتری نیروی انسانی خود را نسبت به اوکراین حفظ کرده است، تحلیل اطلاعاتی نشان می‌دهد که کرملین در پشت صحنه روی آن کار می‌کند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع