دادستان نیویورک می گوید هنرمند پس از هل دادن به قطار مترو در حال حرکت فوراً فلج شد.

مک گویگان گفت که سمراد از ایستگاه فرار کرد. به گزارش NBC نیویورک، ماررو گفت، همانطور که اوزوی روی سکوی مترو دراز کشیده بود، گفت که نمی تواند بازوی خود را حس کند و از او پرسید که آیا قرار است بمیرد یا خیر.

وکیل سمراده که در جلسه روز چهارشنبه در بازداشت قرار گرفت، بلافاصله به درخواست اظهارنظر چهارشنبه شب پاسخ نداد. قرار است جلسه بعدی او در دادگاه روز جمعه برگزار شود.

مک گویگان گفت که او فوراً فلج شد و همچنان در وضعیت بحرانی با خطر مرگ یا سکته مغزی قرار دارد.

مک گویگان گفت که سمراد به دنبال او – سپس او را به داخل قطار هل داد، در حالی که قطار “به سرعت” ایستگاه را ترک کرد.

سوابق دادگاه نشان می دهد که اداره پلیس نیویورک سمراد را روز سه شنبه بازداشت کرد.

در این بیانیه، فردی اوزوی، شوهر اوزسوی، از مقامات و کسانی که پس از تجاوز ادعایی به همسرش دلداری دادند، تشکر کرد. او گفت که او تحت یک عمل جراحی سخت در مرکز پزشکی ویل کورنل قرار گرفته است و او انتظار دارد یک “سفر طولانی بهبودی” داشته باشد که احتمالاً مانع از فعالیت او به عنوان یک هنرمند، نقاش و تصویرگر برنده جایزه خواهد شد.

ماررو به ایستگاه تلویزیونی گفت: «من فکر می‌کردم «نمی‌میری»، نگران نباش، من اینجا هستم. “من با تو می مانم.”

نانسی ماررو شاهد به ان‌بی‌سی نیویورک گفت: «فقط می‌بینم که او در کنارش، به سمت چپش می‌رود و با کف دست‌های باز، سرش را به سمت قطار تکان می‌دهد.»

ماررو به ایستگاه گفت: بدن او “در یک دایره افتاد و او فقط روی سکو افتاد.”

کارولین مک گویگان، دستیار دادستان منطقه روز چهارشنبه گفت که قربانی 35 ساله پس از اینکه سمراد “سر او را با دو دستش گرفت و با تمام قدرتش به داخل واگن مترو در حال حرکت هل داد” دچار شکستگی ستون فقرات گردن، پارگی پوست سر و جراحات دیگر شد. در جریان محاکمه سمراد.

شوهرش در بیانیه ای کتبی که برای جمع آوری کمک مالی ارسال شد، گفت که اوزوی، طراح سابق صفحه اصلی روزنامه استانبول، در سال 2017 به شهر نیویورک نقل مکان کرد و می خواست بر هنر خود تمرکز کند. او گفت که در آن زمان او در راه سر کار بود.

او گفت: “زندگی او پس از این به مراقبت مداوم نیاز دارد.”

امین یلماز اوزوی. (از طریق GoFundMe)

کمال سمراده، 39 ساله، بر اساس یک شکایت جنایی که در دادگاه کیفری نیویورک ارائه شده و توسط NBC نیویورک به دست آمده، متهم به اقدام به قتل درجه دوم و جرایم دیگر در حمله ادعایی به یک ایستگاه مترو در منطقه Upper East ساید منهتن شد.

فردی اوزسوی خود را تنها خانواده همسرش در ایالات متحده توصیف کرد و گفت که به دنبال ویزای اضطراری برای بستگانش برای کمک به مراقبت از همسرش است.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

مک گویگان گفت که حمله در خیابان لکسینگتون و ایستگاه خیابان 63 شرقی در ساعت 6:05 صبح رخ داد و توسط دوربین های امنیتی ضبط شد و شاهدان آن را مشاهده کردند.

مک گویگان گفت که او و سمراد در یک قطار بودند و در منهتن پیاده شدند.

در یک جمع‌آوری کمک آنلاین تأیید شده که بخشی از آن توسط شوهرش سازماندهی شده بود، قربانی به نام امین یلماز اوزوی شناسایی شد.

امین یلماز اوزوی.  (از طریق GoFundMe)