خواهر شوهرم ما را برای کریسمس دعوت کرد و من به او گفتم که بدون من برود. آیا من اشتباه می کنم؟

آیا من اشتباه می کنم که عصبانی هستم؟ خواهر شوهرم فاش کردن جنسیت بچه اولم را خراب کرد.

مورگان

یکی از خواهران او به خارج از ایالت نقل مکان کرد، و زمانی که برای ملاقات به خانه بازگشت، خواهر و برادر من را در برنامه های خود قرار ندادند. وقتی از من دعوت می کردند، همیشه کنسل می کردند.

من اکنون به او گفته ام که می تواند بدون من برود، بیشتر به دلیل عدم رابطه ای که با خانواده اش دارم و این که همیشه باید تلاش کنم. آیا این انتخاب درستی است؟”

پاسخ: می‌دانم که سخت است با خانواده‌ای صمیمی احساس غریبی کنی، اما فکر می‌کنم با تصمیمی که می‌گیری با شریک زندگی خود کمی بی انصافی می‌کنی.

روابط در مورد سازش هستند و وقتی نوبت به تعطیلات می رسد به نظر نمی رسد که هیچ سازشی را انجام دهید. شما اشاره می کنید که شما و شریک زندگی تان هشت سال است که با هم هستید و فقط یک بار کریسمس را با خانواده او جشن گرفته اید. این عدد کمی به نفع شما منحرف است. اگر شریکم پس از رکورد 7:1 و با وجود دریافت دعوت از گذراندن تعطیلات با خانواده ام امتناع می کرد، ناراحت می شدم.

هیچ کس مادربزرگ من را در عروسی پسر عموی من نمی خواهد. آیا من اشتباه می کنم که به او گفتم دور بماند؟

می‌دانم که در طول تعطیلات دلتنگ خانواده‌تان می‌شوید، اما خرید و فروش هر سال یا دعوت خانواده‌هایتان به یک مکان مشترک ممکن است یک راه‌حل عالی باشد.

مورگان آبشر یک کاردرمانگر در لس آنجلس است که میزبان پادکست “Two Hot Takes” است که در آن او و مجریان همکارش مشاوره می دهند. او یک ستون هفتگی می نویسد و توصیه های خود را با خوانندگان USA TODAY در میان می گذارد. او را در TikTok @twohottakes و YouTube اینجا پیدا کنید. می توانید از طریق ایمیل به آدرس [email protected] با او تماس بگیرید یا می توانید اینجا را کلیک کنید تا داستان خود را با او به اشتراک بگذارید.

کمک! من یک سال است که با مادر دوست پسرم صحبت نکرده ام و از حضور در رویدادهای خانوادگی منع شده ام.

در پایان روز، باید از تصمیم خود راضی باشید و اگر عدم حضور بهترین گزینه برای شماست، انتخاب درستی می کنید. من فقط می گویم که باید در نظر بگیرید که ممکن است این موضوع برای آینده بلندمدت رابطه شما چقدر پایدار باشد. تنش بین همسران به دلیل خانواده اصلی آنها یک مسئله غیر معمول نیست، اما می تواند مضر باشد.

به نظر می رسد مشکل بزرگ دیگری که با آن روبرو هستید، رابطه با چهار خواهر شوهرتان است. در حالی که می‌دانم سخت است احساس کنید که شما ناخواسته هستید، امسال دعوتنامه‌ای دریافت کردید. حالا ممکن است آن طور که شما پیش بینی کرده اید نبوده باشد، اما کاملاً قابل قبول است که دوست پسر خواهر شوهر شما دعوت نامه را صادر کرده است. من خیلی روی آن تمرکز نمی کنم، بلکه این واقعیت است که شما ممکن است یک شاخه زیتون و فرصتی عالی برای اصلاح رابطه با آنها داشته باشید. شما به فقدان رابطه و تلاش از طرف آنها اشاره می کنید، اما من می گویم که اگر شرکت نکنید، می توانید قاطعانه در را برای بهبود ارتباط خود با خانواده شریک زندگی خود ببندید.

اخیرا یکی از دوست پسرهای خواهرش از ما دعوت کرد تا کریسمس را با آنها بگذرانیم و من کمی دلهره داشتم. فکر می‌کردم درست نیست چون خواهر شوهرم شخصاً ما را دعوت نکرده است و وقتی هر چهار خواهرش کنار هم هستند همیشه احساس می‌کنم که کنار گذاشته شده‌ام. به شوهرم گفتم که آن را در نظر خواهم گرفت، اما فقط یک کریسمس را بدون خانواده گذراندم و احساس افسردگی زیادی کردم. (من با خانواده او به کالیفرنیا رفتم و فقط کریسمس برای من نبود، بنابراین این دلیل دیگری است که گفتم واقعاً نمی خواهم بروم.)

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: درام خانوادگی کریسمس: آیا جشن گرفتن بدون شوهرم خوب است؟



منبع

مادرشوهرم نظرات افتضاحی میده چگونه می توانیم آرامش پیدا کنیم؟

آرزوی بهترین ها برای شما،

فهمیدم مامانم با هم رابطه داره به بابام بگم؟

سوال: “آیا من اشتباه می کنم که نمی خواهم کریسمس را با خانواده شوهرم بگذرانم؟ من و شوهرم هشت سال است که با هم هستیم و تابستان گذشته ازدواج کرده بودیم. در ابتدای رابطه ما، من و خواهرانش فوق العاده صمیمی بودیم. اغلب با آنها معاشرت کنید و همه چیز عالی به نظر می رسید، اما ظاهراً یک شبه چیزی تغییر کرد.