طبق گزارش ها، تاکر کارلسون، رئیس NRCC تام ایمر را به خاطر پسر باکلی کارلسون تهدید می کند.

نمایندگان فاکس نیوز بلافاصله به درخواست اظهار نظر کارلسون پاسخ ندادند.

تاکر کارلسون – مرکز تصویر در کنار دونالد ترامپ، از حمایت مارجوری تیلور گرین و دونالد ترامپ جونیور (سمت راست) – در گوشت گاو خود با نماینده تام ایمر. (عکس: Icon Sportswire از طریق Getty Images)

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

کارلسون در حال واکنش به یک داستان Daily Beast در روز جمعه بود که به نقل از یک استراتژیست حزب جمهوری خواه ناشناس گفت که رقیب احتمالی Emmer، نماینده جیم بنکس (R-Ind.) “می میرد تا مورد پسند تشکیلات قرار گیرد. او پسر تاکر کارلسون، یک بچه 24 ساله را به عنوان مدیر ارتباطات خود استخدام می کند.

آکسیوس روز یکشنبه گزارش داد، مجری فاکس نیوز، تاکر کارلسون، نماینده تام اِمر (R-Minn)، رئیس کمیته ملی مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان، پس از متهم کردن اِمر به توهین به پسرش، باکلی کارلسون، تهدیدی پنهان کرد.

کارلسون بزرگ ظاهراً تحقیر شد و ایمر را صدا کرد و از او خواست که «یا فاش کند که کدام یک از کارکنان پسر کارلسون، یکی از دستیاران کاپیتول هیل را تند تند زده است… یا مجری فاکس فرض می‌کند که خود اِمر در این نقل قول مقصر بوده است. آکسیوس نوشت.

تاکر کارلسون – مرکز تصویر در کنار دونالد ترامپ، از حمایت مارجوری تیلور گرین و دونالد ترامپ جونیور (سمت راست) – در گوشت گاو خود با نماینده تام ایمر. (عکس: Icon Sportswire از طریق Getty Images)

به گزارش اکسیوس، ایمر منکر این بود که دفترش درگیر بوده است، اما کارلسون آن را نخرید و اعلام کرد که اکنون با قانونگذار یک گوشت گاو شخصی دارد.

تاکر کارلسون - مرکز تصویر در کنار دونالد ترامپ، از حمایت مارجوری تیلور گرین و دونالد ترامپ جونیور (سمت راست) - در گوشت گاو خود با نماینده تام ایمر.  (عکس: Icon Sportswire از طریق Getty Images)

برخی از جمهوری‌خواهان فوراً طرفداری کردند، با دونالد ترامپ جونیور و نماینده مارجوری تیلور گرین (R-Ga.) از کارلسون در میان درگیری‌های داخلی حزب جمهوری‌خواه حمایت کردند.

گرین، رادیکال جورجیا که مدعی شد یکی از رقبای ریاست جمهوری سابق ترامپ در سال 2024 است، “من در کنار باکلی کارلسون ایستاده ام.” یکشنبه توییت کرد.

کارلسون بسیار محبوب در میان محافظه کاران تسلط دارد، بنابراین خشم گزارش شده او از اظهارات آشکار باکلی کارلسون می تواند بر نحوه مانور قدرت جمهوری خواه تأثیر بگذارد. ان‌بی‌سی نیوز پیش از این گزارش داده بود که اگر جمهوری‌خواهان کنترل مجلس را در انتخابات نوامبر به دست آورند، انتظار می‌رود که بانک‌ها به‌منظور به دست آوردن کنترل مجلس نمایندگان در انتخابات نوامبر، اِمر و درو فرگوسن (R-Ga.) را برای سمت شلاق جمهوری‌خواه مجلس به چالش بکشند.

دیگر چهره‌های برجسته جمهوری‌خواه درگیر شدند. ترامپ جونیور امر را متهم کرد که “سرسپردگان” خود به پسر کارلسون حمله کرده و “تلاش کرده است کارکنان یکی دیگر از اعضای کنگره را پرتاب کند.” زیر اتوبوس برای پوشاندن الاغ خودش؟؟؟”

یکی از سخنگویان NRCC به Axios گفت که ایمر مقصر نیست و هدف از این اتهامات بی‌اساس منحرف کردن تمرکز و ایجاد تفرقه در جمهوری‌خواهان است. تمرکز ما بر بازپس گیری اکثریت و اخراج نانسی پلوسی است.