خطوط هوایی هاوایی در حال راه اندازی یک مسیر جدید به مقصدی است که برای گردشگران آمریکایی دشوار است

سخنگوی این شرکت در ماه ژوئن به این نشریه گفت: «همانطور که از کووید رشد می‌کنیم، توجه خود را بر آنچه که بهترین انجام می‌دهیم متمرکز می‌کنیم – جذب مشتریان به نیوزلند، از و داخل نیوزیلند».

در حالی که این سرویس اکنون به آمریکایی‌ها ترانزیت آسان‌تر به جزایر کوک می‌دهد، ایر نیوزلند قبلا هفته‌ای یک بار با بوئینگ 777 راروتونگا را به لس‌آنجلس متصل می‌کرد، اما در طول شیوع بیماری همه‌گیر مسیر را متوقف کرد.

پیتر اینگرام، رئیس و مدیرعامل هاوایی در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: «این سرویس به لطف ارتباطات به موقع و شبکه قوی ما، از جمله خدمات بین هاوایی و هشت شهر کالیفرنیا، فرصت های سفر بین جزایر کوک و ایالات متحده را تا حد زیادی گسترش می دهد. .

ایرباس A321neo خطوط هوایی هاوایی

گردشگران آمریکایی قبلاً مجبور بودند برای رسیدن به جزیره فقط در نیوزلند یا تاهیتی توقف کنند.

از 20 مه، شرکت حامل مستقر در هونولولو خدمات خود را به صورت هفتگی به راروتونگا، که بزرگترین جزایر کوک است، آغاز خواهد کرد. این اولین باری است که هاوایی از سال 1993 به این کشور خدمت می کند، اما این مسیر تنها پس از شش سال بهره برداری نسبتاً کوتاه بود.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

این سرویس پس از آن ارائه می شود که ایر تاهیتی مسیر خود را بین دو کشور در سال 2020 پس از 13 سال پایان داد. کسانی که از طریق تاهیتی با Air Rarotonga به جزایر کوک سفر می کنند، می توانند از مسیر جدید بدون توقف دلتا ایر لاین به Papeete از لس آنجلس که از 17 دسامبر آغاز می شود، استفاده کنند.

خطوط هوایی هاوایی درها را به روی یک کشور صعب العبور جنوبی اقیانوس آرام باز می کند.

مسیر جدید هاوایی تنها راه ارتباطی بین جزایر کوک و ایالات متحده خواهد بود و به مسافران این امکان را می‌دهد تا راحت‌تر به این کشور منزوی برسند.

این شرکت از یک ایرباس A321neo در این مسیر استفاده خواهد کرد که ساعت 16:00 شنبه هانولولو را ترک می کند و در ساعت 22:25 همان روز به مقصد می رسد. این پرواز تقریباً شش و نیم ساعته برگشت، راروتونگا را یکشنبه‌ها در ساعت 23:35 ترک می‌کند و در ساعت 5:50 صبح روز بعد به هاوایی بازمی‌گردد. به گفته هاوایی فروش بلیت از 7 دسامبر آغاز خواهد شد.

خطوط هوایی هاوایی در حال راه اندازی یک مسیر جدید بدون توقف بین هونولولو و جزایر کوک است.

  • مارکوس ماینکا/Shutterstock.com

    • نشریه محلی Enjoy Cook Islands گزارش داد که در ماه آگوست، خطوط هوایی خانگی این کشور، Air Rarotonga، پروازهای مستقیم بین Papeete در تاهیتی و Rarotonga را راه اندازی کرد. این شرکت همچنین مسیرهای داخلی را در اطراف جزایر پرواز می کند.

      این سرویس جدید تنها ارتباط هوایی بین کشور اقیانوس آرام جنوبی و ایالات متحده خواهد بود.