نمایندگان می گویند که 5 متهم پس از اینکه شاهد زن کتک خورده و برهنه در قفس سگ را پیدا کرد، متهم شدند

WJBF گفت که محققان در نهایت قربانی را پیدا کردند که روی یک تخت در اتاق خواب جلوی سمت چپ خانه دراز کشیده بود، مجروح و از نظر عاطفی پریشان بود. به گفته نمایندگان، او با چندین جراحت از ناحیه صورتش پیدا شد. چشم چپ او به شدت متورم و کبود شده بود.

در سایر خبرها:



منبع

پاول از بازرسان پرسید که چه خبر است و گفت که او خواب بوده است.

داستان های پرطرفدار:

به گزارش WJBF، شاهد به نمایندگان گفت که می‌دانست دو نفر داخل خانه مسلح هستند و زمانی که برای اولین بار وارد خانه شد، یکی از آن‌ها اسلحه را به سمت او نشانه گرفت که نمی‌دانست کیست. او مدعی شد داوسون الکساندر وستون 19 ساله در خانه بوده و همیشه اسلحه به همراه داشته است.

WJBF گفت که نمایندگان در اطراف خانه اصلی متوجه حرکت در داخل شدند. نمایندگان سعی کردند به کسانی که در داخل بودند دستور دهند که با دستان بالا بیرون بیایند. WJBF افزود که بازرسان حتی سعی کردند با نام پاول تماس بگیرند.

[SIGN UP: WSB-TV Daily Headlines Newsletter]

SouthStar EMS پاسخ داد و قربانی را به بیمارستان منطقه منتقل کرد. کنترل حیوانات نیز با گرفتن سگ ها پاسخ داد.

کلانتر شهرستان ریچموند گفت که بازرسان WJBF روز سه شنبه حوالی ساعت 10:30 شب پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر یک قربانی حبس کاذب به خانه ای در نلی درایو پاسخ دادند.

به گفته WJBF، داوسون به بازرسان گفت که افراد بیشتری در داخل اقامتگاه بودند و سه پیت بول در داخل اقامتگاه به بیرون اجازه داده شدند تا نمایندگان وارد شوند.

پنج نفر پس از اینکه پلیس گفتند یک زن 20 ساله را ربودند و در قفس زندانی کردند، دستگیر شدند.

مدت کوتاهی بعد، WJBF گفت دمیکل راشان داوسون 24 ساله، مردی که نمایندگان معتقد بودند مسلح بود، از خانه خارج شد.

WJBF افزود که داوسون علاوه بر این به داشتن اسلحه گرم توسط یک مجرم محکوم شده است.

WJBF گفت وقتی شاهد در مورد زنان در قفس با پاول روبرو شد، پاول به او گفت: “این فاحشه من است. او یک سری چیز از من دزدید، بنابراین او برده جنسی من خواهد شد، و من او را تا زمانی که پولش را پرداخت کند، محاکمه خواهم کرد.»

بازرسان پاول، وستون، داوسون، آنجلیکا دنیس فیگوئروآ 29 ساله و ساوانا ماری پیاتزی 18 ساله را به آدم ربایی، حبس کاذب، ضرب و شتم شدید و نگهداری سلاح گرم در حین ارتکاب جرم متهم کردند.

مقامات به WJBF گفتند که معتقدند حداقل یک نفر دیگر در خانه وجود دارد. آنها سپس سعی کردند قبل از خروج پاول از اتاق با آنها مذاکره کنند.

[DOWNLOAD: Free WSB-TV News app for alerts as news breaks]

شاهد به مقامات گفت که او سپس شنیده است که فردی در داخل ایالت خانه می گوید که افراد متعددی در راه هستند تا «با او باشند».

هنگامی که آنها وارد خانه شدند، مقامات گفتند که نمایندگان یک قفس خالی پیدا کردند که گمان می رود محل نگهداری قربانی بود. علاوه بر این، مدفوع انسان و حیوان در اتاق های مختلف اطراف خانه بود.

مقامات به WJBF گفتند که یک شاهد زن را در قفس سگ در خانه شاونا سو پاول 32 ساله حبس کرده بود، در حالی که او آنجا بود تا برخی از وسایلش را بردارد. او به نمایندگان گفت که این زن برهنه بود، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از او کمک خواست.