“خداحافظی نهایی” به دانشجوی Turlock پس از اینکه از استخر بیرون کشیده شد، برای حمایت از زندگی گفت

استخر توسط یک حصار با یک دروازه قفل شده و یک علامت “تجاوز ممنوع” احاطه شده است. بعد از ظهر شنبه، نوار زرد پلیس هنوز در کنار استخر قابل مشاهده بود.

خواهرش به The Bee گفت، یک سالمند Turlock High از زمانی که اواخر شب جمعه از استخر مدرسه بیرون کشیده شد، تحت حمایت زندگی قرار گرفته است.

یک ایمیل روز شنبه از سوی ماری راسل، مدیر ارتباطات منطقه مدرسه یکپارچه تورلاک، گفت که گروهی از دانش آموزان حدود ساعت 11:30 بعد از ظهر وارد مجتمع شنای قفل شده شدند.

مربی ورزش بلافاصله با 911 تماس گرفت و امدادگران اورژانس آمدند، دانش آموز را بازیابی کردند و CPR را شروع کردند. اگرچه یک نبض قبل از حرکت در آمبولانس بازیابی شد، اما وضعیت این دانش آموز در حال حاضر وخیم گزارش شده است. مدیریت و کارکنان THS همچنان با خانواده دانش‌آموز ارتباط برقرار می‌کنند تا به‌روزرسانی‌هایی در مورد وضعیت دانش‌آموز دریافت کنند.»

خلاصه حادثه یک رئیس گردان می گوید که دو افسر پلیس تورلوک آنجل را از آب بیرون کشیدند. هنگامی که LUCAS امکان استفاده از آن را نداشت، بلافاصله یک خدمه موتور آتش نشانی اقدامات دستی نجات جان خود را آغاز کردند. بر اساس خلاصه حادثه، یک خدمه آمبولانس پزشکی آمریکایی «حدود شش دقیقه به CPR رسیدند و درمان ALS (حمایت از زندگی پیشرفته) را آغاز کردند. خدمه به مدت 20 دقیقه CPR را ادامه دادند و ROSC (بازگشت گردش خون خود به خود) به دست آمد.

کاپیتان جیسون برنارد، سخنگوی اداره آتش نشانی تورلوک، روز یکشنبه به The Bee گفت، عمق 12 فوتی استخر بیشتر از وزن آنجل بود که احتمالاً مانع از بیرون بردن او توسط دوستانش شد. در واقع، برنارد گفت که “ساخت باریک” آنجل به این معنی است که او برای پاسخ دهندگان پزشکی کوچکتر از آن است که از دستگاه مکانیکی LUCAS (سیستم کمک قلبی دانشگاه لوند) استفاده کنند که فشارهای ثابت و بدون وقفه قفسه سینه را در طول CPR ارائه می دهد.

راسل گفت که پردیس هنوز به دلیل یک بازی فوتبال در آن شب، مردم را در اختیار داشت. او این جزئیات را ارائه کرد:

روزالس برادرش را «شگفت‌انگیز… بسیار خنده‌دار و جذاب خواند. او یک بچه دوست داشتنی بود. قلبم به درد می‌آید که می‌دانم کوچک‌ترین برادرم باید به این زودی و به‌طور غیرمنتظره برود.»

این عکس از آنجل دومینگز جونیور از صفحه gofundme است که توسط خانواده او برای کمک به هزینه های مراسم خاکسپاری راه اندازی شده است.



منبع

سلنا روزالس، خواهر بزرگ آنجل دومینگوئز جونیور 17 ساله، صبح یکشنبه در پیام های متنی خود گفت: متأسفانه زمان او فرا رسیده است. “ما آخرین خداحافظی خود را داریم.”

«تعداد نامعلومی از افراد در استخر بودند که متوجه شدند یکی از همسالانش بیرون نیامده است و برای یافتن مربی ورزشی THS که هنوز در محوطه دانشگاه بود و بازی فوتبال عصر را دنبال می کرد، دویدند. افراد به اشتراک گذاشتند که نتوانستند دانش آموز را به دلیل عمق استخر غواصی و وزن او به سطح زمین بیاورند.

خانواده آنجل یک صفحه gofundme با عنوان “فرشته دومینگوئز جونیور” راه اندازی کرده اند تا هزینه های تشییع جنازه را پوشش دهند. روزالس در این صفحه نوشت: «یک جوان 17 ساله که خیلی زود جان خود را از دست داد. من برای هر کمکی درخواست می کنم، هر چیزی در این مدت کمک خواهد کرد. لطفا به ما کمک کنید تا فرشته خود را آرام کنیم.»

این عکس از آنجل دومینگز جونیور از صفحه gofundme است که توسط خانواده او برای کمک به هزینه های مراسم خاکسپاری راه اندازی شده است.