لیز چنی در مورد ران دیسانتیس، شهادت مایک پنس به پانل 6 ژانویه و آینده خودش

او گفت: «ما اختلاف عقیده داریم – در بین ما 10 نفر، در مورد طیف وسیعی از مسائل – درباره موضوعات دیگر اختلاف نظر داریم. اما این واقعیت که همه ما تصمیمی را گرفتیم و با عواقب آن مواجه شدیم، فکر می کنم برای همیشه یک پیوند خواهد بود.”

او همچنین یک سازمان سیاسی برای مبارزه با کسانی که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 را انکار می کنند راه اندازی کرده است.

آیا او به عنوان یک جمهوری خواه نامزد خواهد شد؟ ممکن است خودکار نباشد.

چنی، نایب رئیس مجلس نمایندگان در 6 ژانویه، «فکر می‌کنم که واقعاً از همان آغاز، لحظه‌ای که به استیضاح رأی دادم، واضح بود که پیامدهای سیاسی بالقوه‌ای در پی خواهد داشت.» کمیته، به جاناتان کارل در “این هفته” در ABC News گفت.

آیا وقتی کمیته در ماه آینده جلسات عمومی را از سر بگیرد، شهادت خواهد داد؟

چنی، دختر معاون رئیس جمهور سابق، دیک چنی، که برای دهه ها ستونی در سیاست جمهوری خواهان بود، به کارل گفت که نه فقط برای ارسال پیامی در مورد اعتقاداتش، بلکه برای پیروزی نامزد خواهد شد.

چنی در پاسخ به این سوال که آیا با نامزدی احتمالی دیسانتیس برای ریاست جمهوری مخالفت خواهد کرد، فرماندار فلوریدا را در اردوگاه کسانی قرار داد که از نتیجه 2020 حمایت نمی کنند.

چنی خاطرنشان کرد که اگرچه او این نظرات را ندیده است، “به نظر می رسد که آنها بسیار شبیه به آنچه که وکیل او گفته است.”

پیشنهاد کاخ سفید؟: چنی پس از شکست در وایومینگ، نامزدی ریاست جمهوری 2024 را بررسی می کند

چنی در مورد واکنش RNC به نامزدی احتمالی خود برای ریاست جمهوری

چندین نامزد جمهوری خواه که تلاش کرده اند با پایگاه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا محاکمه کنند، نتایج انتخابات 2020 را یا به طور کامل انکار کرده اند.

تاثیر چنی: لیز چنی از حضور در کاخ سفید مسخره می‌کند، اما بیشترین تأثیر او بر جمهوری‌خواهان می‌تواند از راه‌های دیگری باشد

لیز چنی، نماینده ایالت وایو، در یک رویداد شبانه اولیه در سه شنبه در جکسون، وایومینگ با حامیان صحبت می کند.  چنی شکست خود را در انتخابات مقدماتی جمهوری خواه وایومینگ پذیرفت.

او گفت: “من روی کار بسیار متمرکز خواهم بود تا اطمینان حاصل کنم که هر کاری می توانیم انجام دهیم تا منکران انتخابات را انتخاب نکنیم.” “من فکر می کنم که آنها – ما منکران انتخاباتی داریم که برای مناصب واقعا مهم در سراسر کشور نامزد شده اند. و من علیه این افراد کار خواهم کرد، من برای حمایت از مخالفان آنها کار خواهم کرد. فکر می کنم این است. خیلی مهم است.”

واکنش چنی به شکست مجددش در انتخابات

چنی در پاسخ به این سوال که آیا کوین مک کارتی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان باید رئیس بعدی مجلس شود، در صورتی که جمهوری خواهان مجلس را در انتخابات میان دوره ای نوامبر پس بگیرند، چنی سخنانش را کوتاه نکرد: “خب، دیدگاه من در مورد کوین مک کارتی بسیار واضح است.”

او گفت: “ببینید، شما برای ریاست جمهوری نامزد می شوید زیرا معتقدید بهترین رئیس جمهور ایالات متحده خواهید بود، بهترین نامزد، زیرا معتقدید که بهترین رئیس جمهور ایالات متحده خواهید بود.” و بنابراین، هر تصمیمی که در مورد انجام کاری به این مهم و جدی می‌گیرم، با نیت برنده شدن خواهد بود و به این دلیل که فکر می‌کنم بهترین نامزد خواهم بود.»

چنی صبح پس از شکست در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان وایومینگ در برابر هریت هیگمن، نامزد مورد حمایت ترامپ، پیشنهاد کرد که در حال بررسی نامزدی برای کاخ سفید در سال 2024 است.

چنی با اشاره به اینکه رئیس مجلس در ردیف جانشینی ریاست جمهوری قرار دارد، گفت که مک کارتی برای این نقش مناسب نیست: “او کاملاً به قانون اساسی بی وفایی کرده و نشان داد که درک کاملی از اهمیت و اهمیت نقش سخنران ندارد. معتقد نیستید که او باید رئیس مجلس شود.»

چنی در مورد ران دیسانتیس

چنی اذعان کرد که کمیته ملی جمهوری خواهان به گرمی از احتمال نامزدی او برای کاخ سفید استقبال نمی کند.

او گفت: “من فکر می کنم که دیسانتیس کسی است که در حال حاضر برای منکر انتخابات مبارزه می کند.” و من فکر می کنم که، می دانید، این چیزی است که فکر می کنم مردم باید در مورد آن مکث واقعی داشته باشند.

چنی در مورد بعدی

او اذعان کرد که پنس “نگرانی در مورد امتیاز اجرایی” دارد. او گفت که در حالی که به این نگرانی‌ها احترام می‌گذارد، “من همچنین فکر می‌کنم که وقتی کشور دچار چنین مشکلی شده است، هر کسی که اطلاعات دارد موظف است قدمی به جلو بگذارد. بنابراین امیدوارم که او این کار را انجام دهد.”

چنی گفت: “خوب، امیدوارم که او بفهمد که چقدر برای مردم آمریکا مهم است که همه جنبه های حقیقت را در مورد آنچه در آن روز اتفاق افتاد، بدانند.”

لیز چنی، نماینده ایالت وایو، در یک رویداد شبانه اولیه در سه شنبه در جکسون، وایومینگ با حامیان صحبت می کند. چنی شکست خود را در انتخابات مقدماتی جمهوری خواه وایومینگ پذیرفت.

چنی در پیشنهاد کاخ سفید در سال 2024

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مذاکرات لیز چنی در سال 2024، شهادت احتمالی پنس، منکران انتخابات



منبع

لیز چنی، نماینده جمهوری خواه وایومینگ، در مصاحبه ای گسترده که یکشنبه پخش شد، گفت که از نحوه اجرای مبارزات انتخاباتی خود در کنگره یا رد ادعاهای نادرست که ممکن است باعث انتخاب مجدد او شود، پشیمان نیست.

چنی گفت که «از اینکه حزب من کجاست ناراحت است» و از اینکه «بسیاری از مردم در آزمون بزرگ اخلاقی» حمایت از دموکراسی شکست خورده اند ابراز ناامیدی کرد.

پنس روز چهارشنبه گفت که اگر از او خواسته شود، شهادت در مقابل هیئت را بررسی خواهد کرد.

او گفت که هیئت ویژه در حال مذاکره با مشاور حقوقی معاون رئیس جمهور سابق مایک پنس است که به گفته او “نقش مهمی در 6 ژانویه ایفا کرد.”

چنی ممکن است کنگره را ترک کند، اما او همچنان به عنوان نایب رئیس کمیته 6 ژانویه، که در تابستان امسال مجموعه ای از جلسات عمومی برگزار کرده است، خدمت می کند.

چنی گفت که توجه او در آینده دقیقاً بر شکست دادن هر کسی است که به نتیجه آخرین رقابت ریاست جمهوری اعتقاد ندارد.

او در مورد اینکه آیا به عنوان یک مستقل مبارزات انتخاباتی خواهد کرد یا خیر، حدس و گمان نمی زند.

لیز چنی کیست؟: مواضع سیاسی او چیست؟ آیا او برای ریاست جمهوری نامزد می شود؟ آنچه ما می دانیم.

چنی در مورد شهادت مایک پنس در کمیته 6 ژانویه

او در پاسخ به این سوال که آیا تحت عنوان حزب جمهوری خواه شرکت خواهد کرد، به ABC News گفت: «در حال حاضر هیچ تصمیم یا برنامه خاصی در این مورد نگرفته ام.

در اینجا آنچه چنی در مورد نامزدی احتمالی ریاست جمهوری در سال 2024، ترامپ، فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس و غیره می گفت، آورده شده است.

جلسات استماع سپتامبر: کمیته 6 ژانویه وعده جلسات بیشتر در پاییز را می دهد. آنچه ما می دانیم (و نمی دانیم) در مورد آنچه بعد اتفاق می افتد

چنی در مورد کوین مک کارتی

او گفت: «می‌توانم درک کنم که چرا آنها نمی‌خواهند من در صحنه مناظره با دونالد ترامپ باشم. من می‌توانم درک کنم که چرا آنها آن را نمی‌خواهند و تصور می‌کنم دونالد ترامپ نیز چندان علاقه‌ای به این موضوع ندارد.»

او گفت: “من فکر می کنم که آنها – ما منکران انتخاباتی داریم که برای مناصب واقعا مهم در سراسر کشور نامزد شده اند.” و من علیه این افراد کار خواهم کرد، برای حمایت از مخالفان آنها کار خواهم کرد؛ فکر می کنم این خیلی مهم است.”

این جمهوریخواه وایومینگ یکی از 10 نفری بود که در دومین محاکمه ترامپ در ژانویه 2021، پس از حمله به ساختمان کنگره در 6 ژانویه، به استیضاح ترامپ رای دادند. او می گوید که این رای او و 9 همکارش برای همیشه با هم مرتبط هستند.

چنی درباره بایدن گفت: «ما یک گفت‌وگوی بسیار خوب داشتیم، صحبتی درباره اهمیت برتری بخشیدن به کشور.

چنی درباره 10 جمهوری خواه که به استیضاح ترامپ رای دادند

از جمله کسانی که چنی پس از شکست سه شنبه خود در برابر هاگمن شنیده است: جو بایدن، رئیس جمهور.

او گفت که ابتدا چنی، معاون و یکی از دو جمهوری خواه کمیته مجلس نمایندگان که در مورد حمله به ساختمان کنگره آمریکا در 6 ژانویه تحقیق می کنند، این کار را تکمیل می کند.