حکم اعدام در مورد مرگ دختر آریزونا که در جعبه قفل شده بود تایید شد

سامانتا و جان آلن تنها افرادی بودند که در قتل ایمه متهم شدند.



منبع

مادر آمی سال‌ها قبل پس از آزار و اذیت بستگانش خانواده را ترک کرد و بدون بردن دخترش به کانزاس نقل مکان کرد. دیوید دیل، که در شناسنامه ایم به عنوان پدرش ذکر شده است، پس از اعتراف به اتهام تلاش برای کودک آزاری، در حال گذراندن محکومیت 14 ساله است.

دو سال پیش، دادگاه عالی محکومیت جان آلن و حکم اعدام او را تایید کرد.

محققان می گویند آمه مجبور به خوردن مدفوع سگ، له کردن قوطی های آلومینیومی با پای برهنه و مصرف سس تند شد. او به صورتش لگد زده شد، با دست و پا زدن چوبی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و پس از پرتاب شدن در یک استخر شنا به زور غرق شد.

سه تن دیگر از بستگان، از جمله یک عمه که به عنوان قیم قانونی آمه خدمت می کرد، به دلیل آزار دختر به زندان محکوم شدند.

قیم قانونی ایم در زمان مرگ، عمه اش سینتیا استولتزمن بود که به دلیل محکومیت کودک آزاری در حال گذراندن حکم 24 سال زندان است. جودیت دیل، مادربزرگ ایم، به دلیل محکومیت کودک آزاری به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

او را در موارد دیگر به زور داخل جعبه پلاستیکی کرده بودند. طول جعبه کمتر از 3 فوت (91 سانتی متر)، عرض کمتر از 1 فوت (30 سانتی متر) و عمق یک فوت (30 سانتی متر) بود. Ame حدود 4 فوت (1.2 متر) قد و نزدیک به 60 پوند (27 کیلوگرم) وزن داشت.

در تصمیمی که روز سه شنبه صادر شد، قضات ادعاهای سامانتا آلن را رد کردند که دادستان ها به طور نادرست پیشنهاد کرده اند که او کسی است که ام دیل را کشته است و شوهر آلن تنها مسئول مجازات کودک است.

قضات می‌نویسند: «توصیف کردن اقدامات سامانتا به‌عنوان حضور صرف یا کوتاهی ساده در ارائه کمک در یک موقعیت تهدیدکننده زندگی، واقعیت‌ها را نادرست توصیف می‌کند».

مقامات رفاه کودکان در آریزونا گفتند که هیچ گزارشی از آزار و اذیت قبل از مرگ او دریافت نکرده اند. پلیس گفت که گزارش‌های رفاه کودکان از یوتا، جایی که خانواده قبل از نقل مکان به فینیکس در آن زندگی می‌کردند، آمی را به عنوان یک کودک آزار دیده ذکر کرده است.

در حالی که دادگاه تمام محکومیت های آلن را در مورد مرگ ایم تأیید کرد، اما حکم دو ساله او برای یکی از چهار محکومیت او برای کودک آزاری پس از اینکه دادستان ها اذعان کردند که آنها از تعداد عوامل تشدیدکننده مورد نیاز برای مجازات شدیدتر کوتاهی کرده اند، کنار گذاشته شد. او به خاطر یکی از محکومیت های کودک آزاری مورد اعتراض قرار خواهد گرفت.

فینیکس (AP) – دادگاه عالی آریزونا محکومیت قتل و حکم اعدام برای یک زن در سال 2011 در خفگی پسر عموی 10 ساله‌اش را که به عنوان مجازات در یک جعبه پلاستیکی محبوس شده بود و به حال مرگ رها شده بود، تایید کرد.

مقامات می گویند که آمه نسبت به سایر کودکان در خانه با خشونت بیشتری برخورد می کرد و اعضای خانواده اش او را دروغگو و دزد توصیف می کردند.

به آمی دستور داده شد که داخل جعبه شود زیرا او یک پاپ یخ را دزدیده بود. آلن و همسرش جان آلن به خواب رفتند و صبح روز بعد متوجه شدند که کودک مرده است.

مقامات گفتند که مرگ این دختر 10 ساله اوج بی رحمانه سابقه آزاری بود که تعداد انگشت شماری از بستگانش در خانه مشترکشان در فینیکس بر او انباشتند.

دادگاه گفت که سامانتا آلن نه تنها کمکی به خویشاوند در حال مرگ خود نکرد، بلکه در مجازات نیز مشارکت داشت و عدم رهایی او از کانتینر عاملی بود که آمی را کشت.