حساب کمیته GOP “Kanye” را حذف می کند. ایلان توئیت ترامپ پس از ستایش شما از هیتلر

نماینده جیم جردن (راست اوهایو)، عضو عالی رتبه کمیته قضایی مجلس نمایندگان، در یک کنفرانس خبری در کنگره ایالات متحده در 17 نوامبر صحبت می کند.

نماینده جیم جردن (راست اوهایو)، عضو عالی رتبه کمیته قضایی مجلس نمایندگان، در یک کنفرانس خبری در کنگره ایالات متحده در 17 نوامبر صحبت می کند.

نماینده جیم جردن (راست اوهایو)، عضو عالی رتبه کمیته قضایی مجلس نمایندگان، در یک کنفرانس خبری در کنگره ایالات متحده در 17 نوامبر صحبت می کند.

در نمایش جونز، Ye گفت “من چیزهای خوبی در مورد هیتلر می بینم” و ادعا کرد که نازی ها “کارهای خوبی هم انجام دادند.”

در نقطه ای دیگر او گفت: رسانه‌های یهودی به ما این احساس را داده‌اند که نازی‌ها و هیتلر هرگز چیزی با ارزش به جهان ارائه نکرده‌اند.»

ائتلاف یهودی جمهوری خواه در بیانیه ای روز پنجشنبه، یو، فوئنتس و جونز را «پیام آوران نفرت» خواند.

توییت 6 اکتبر – که به سادگی نوشته شده بود «کانیه. ایلان ترامپ.” – بود حذف شده بدون اظهار نظر از حساب جمهوریخواهان کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در حالی که Ye در برنامه جونز در کنار نیک فوئنتس ملی‌گرای سفیدپوست ظاهر شد و بارها از هیتلر و حزب نازی تمجید کرد.

یک حساب توییتر جمهوری خواه کنگره بی سر و صدا توییتی را که در آن فریاد می زد Ye، خواننده رپ که قبلاً کانیه وست نامیده می شد، حذف کرد، پس از اینکه این فوق ستاره یهودی ستیز، رهبر نسل کشی نازی ها، آدولف هیتلر را در برنامه InfoWars الکس جونز در پنجشنبه تعریف کرد.

نه کارمندان جمهوری خواه کمیته قضایی مجلس نمایندگان و نه سخنگوی نماینده جیم جردن (راست اوهایو) – عضو رده بندی فعلی کمیته، که انتظار می رود زمانی که جمهوری خواهان تا چند هفته دیگر اکثریت مجلس را به دست بگیرند، رئیس آن خواهد شد – به درخواست هاف پست پاسخ ندادند. نظر در مورد توییت حذف شده

کریستوفر ماتیاس در ارائه گزارش مشارکت داشت.

مربوط…





منبعحساب جمهوری خواهان کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا “کانیه. ایلان ترامپ» چند روز پس از پوشیدن پیراهن «زندگی سفیدها مهم است» در یک نمایش مد، توییت کرد. در آن زمان، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، به تازگی شرکت کرده است به پایان رسید تلاش او برای عقب نشینی از معامله ای که برای خرید توییتر انجام داده بود، تسلیم شد و 44 میلیارد دلار اولیه خود را برای شرکت پس از پیگیری دعوی توئیتر برای اجرای این قرارداد، پیشنهاد داد.

جونز مخالفت چندانی نکرد و در یک نقطه گفت که یه، که میلیاردها دلار در معاملات شرکتی در میان انبوهی از اظهارات یهودستیزانه از دست داده است، “در حال گذراندن یک آزمایش Jobian” است، که اشاره ای به کتاب مقدس کتاب مقدس است.

ی در جای دیگر مدعی شد که «فرهنگ بیداری توسط رسانه های صهیونیستی کنترل می شود» و اعلام کرد: «من هیتلر را دوست دارم. من عاشق صهیونیستها هستم من همه را دوست دارم.» جونز مداخله کرد: “این یک تی شرت خوب است، “من هیتلر را دوست دارم.” من شوخی میکنم.”

این گروه گفت: «محافظه‌کارانی که به اشتباه کانیه وست را زیاده‌روی کرده‌اند، باید روشن کنند که او یک منحرف است. “دیگر بس است.”

“ما باید دست از سرکشی نازی‌ها همیشه برداریم گفت. در حین پخش، او ماسک سیاهی بر چهره داشت که صورتش را کاملا پوشانده بود.