تای گیبز از بحث درباره مرگ ناگهانی پدرش خودداری می کند

کوی گیبز تنها چند ساعت پس از اینکه پسر 20 ساله‌اش عنوان سری Xfinity را در 5 نوامبر در Phoenix Raceway به دست آورد، در خواب درگذشت.

تای گیبز همچنین به یک رویداد تویوتا رفت و چند مرغ داغ نشویل را امتحان کرد. او همچنین در مورد بردن شماره 54 با خود به ماشین جدید خود در کاپ صحبت کرد، همان عددی که در دو فصل گذشته از آن استفاده کرد و در 11 مسابقه از 51 مسابقه در سری Xfinity و قهرمانی در فینال فصل در فینیکس پیروز شد.

خانواده گیبز از زمان تایید درگذشت کوی گیبز، کمی قبل از پایان فصل نسکار، هیچ اظهارنظر عمومی نکرده است. تای گیبز در فینال 6 نوامبر مسابقه نداد و فقط یک بار قبل از پنجشنبه در یک بازی شارلوت هورنتز به همراه برادر کوچکترش، پسر عمو و یک راننده دیگر در انظار عمومی ظاهر شد.

سپس کوی گیبز صبح بعد از پایان فصل سری Xfinity در هتلی در منطقه فینیکس درگذشت.

اگر گیبس به سادگی پس از جونز در رده دوم باقی می ماند، هر دو راننده JGR در مسابقه قهرمانی شرکت می کردند و تویوتا دو شرکت می داشت. جو گیبز قول داده بود که عواقبی برای نوه‌اش در پیش خواهد داشت، اما تیم ابتدا باید هفته قهرمانی را پشت سر می‌گذاشت.

تای گیبز در مورد انگشتر جدیدش گفت: “من کمی پارانوئید شدم زیرا روی یک انگشت سفت شد و من آن را کشیدم و محکم بود.” آن را بگذار و به آن دست نزن. بنابراین من واقعا از آن لذت بردم. باحاله قطعاً متفاوت است، من قبلاً هرگز حلقه نداشتم، بنابراین قطعاً واقعاً عالی است.»

جو گیبس، تالار مشاهیر NASCAR و NFL، هر دو پسر خود را یک ماه قبل از تولد 50 سالگی از دست داد. جی دی گیبز همچنین 49 ساله بود که در سال 2019 بر اثر یک بیماری عصبی دژنراتیو درگذشت و کوی گیبز در زمان مرگ نایب رئیس تیم نسکار بود.

نشویل، تن (AP) – تای گیبز روز پنجشنبه از صحبت در مورد مرگ پدرش که تنها چند ساعت پس از قهرمانی راننده جوان ناسکار در سری Xfinity در ماه گذشته رخ داد، خودداری کرد.

تای گیبز که در ماه اکتبر 20 ساله شد، گفت که هرگز به نادیده گرفتن مراسم جوایز نسکار فکر نکرده است. این شامل برداشتن حلقه قهرمانی‌اش که در حضور در رسانه‌ها می‌پوشید، همراه با کلاهی برای یادبود عنوان Xfinity او بود.

او گفت که او همچنین سخت کار می کند تا درباره نحوه عملکرد تیم مسابقه پدربزرگش اطلاعات بیشتری کسب کند.

___

تای گیبس گفت: “امیدوارم بتوانم از کل این وضعیت در سال آینده بهترین استفاده را ببرم.”

مسابقات اتومبیل رانی AP: https://apnews.com/hub/auto-racing و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

از گیبس در مورد پدربزرگش، تالار مشاهیر جو گیبز، پرسیده شد که به کارمندان در مسابقه مسابقه جو گیبز گفت که همه آنها باید به جلو حرکت کنند، حتی در حالی که برای مرگ ناگهانی کوی گیبز 49 ساله سوگوار هستند.

تای گیبز در 15 نوامبر به برترین سری جام نسکار ارتقاء یافت، اعلامیه ای که انتظار می رفت هیچ گونه جشنی را از بین ببرد، زیرا JGR در سوگ از دست دادن پدر گیبس سوگوار بود. زمانی که کایل بوش به ریچارد چیلدرس ریسینگ رفت، تای گیبز در سمت چپ قرار گرفت.

گیبس با کریس گیل، رئیس خدمه خود در فصل قهرمانی امسال حرکت خواهد کرد.

تای گیبز گفت: «این کار خانواده من است، و بنابراین ما از آن مراقبت کرده‌ایم. “و افراد بزرگ زیادی وجود دارند و ما تعداد زیادی نقطه‌بین، راننده‌های عالی و روسای خدمه عالی داریم. پس اکنون زمان آن است که برویم و آن‌ها را کنار هم بگذاریم و بهترین کاری را که می‌توانیم در سال 2023 انجام دهیم. ”

اولین عنوان او در سری ملی به یک فصل پر از دست انداز برای تای گیبز پایان داد، که با رانندگان دیگر کنار گذاشته شد، توسط نسکار جریمه شد و سپس براندون جونز، راننده JGR، یک جایگاه در فینال قهرمانی را به همراه آورد و او را در دور آخر در مارتینسویل از پیشروی خارج کرد. جاده سرعت.

تای گیبس قبل از مراسم جوایز سالانه نسکار گفت: “در حال حاضر، من اصلاً به هیچ موضوع دیگری دست نمی زنم، بنابراین فقط به تمام سوالات مسابقه پایبندم و از آنجا خواهم رفت.”