جک آزبورن فیلمی از «اسکین‌واکر» تغییر شکل را در سند بشقاب پرنده جدید به نمایش گذاشت


جک آزبورن ادعا می کند که ممکن است فیلمی از یک اسکین واکر در حال تغییر شکل داشته باشد.  (عکس: کریس پیزلو/اینویژن/ از طریق آسوشیتدپرس)

جک آزبورن ادعا می کند که ممکن است فیلمی از یک اسکین واکر در حال تغییر شکل داشته باشد. (عکس: کریس پیزلو/اینویژن/ از طریق آسوشیتدپرس)

جک آزبورن ادعا می کند که ممکن است فیلمی از یک اسکین واکر در حال تغییر شکل داشته باشد. (عکس: کریس پیزلو/اینویژن/ از طریق آسوشیتدپرس)

آخرین کاوشگر ماوراء الطبیعه جک آزبورن او را به حوضه Uinta در یوتا می برد – خانه مزرعه بدنام Skinwalker که در آن معتقدان بشقاب پرنده فکر می کنند بسیاری از چیزهای عجیب و غریب در طول سال ها از بین رفته است.

با توجه به یک کلیپ تبلیغاتی ویژه جدید Discovery+ “Jack Osbourne’s Night of Terror: UFOs” که توسط The Wrap ارسال شده است، این شخصیت تلویزیونی ادعا می کند که ممکن است تصاویری از یک اسکین واکر در حال تغییر شکل داشته باشد.

آزبورن، پسر اسطوره هوی متال، آزی آزبورن و مجری برنامه تاک شو شارون آزبورن، به همراه بازیگران جیسون میوز و جیمی کندی، تصمیم گرفتند تا در مورد مشاهده یوفوها و سایر فعالیت های غیرعادی در منطقه تحقیق کنند. در این کلیپ تبلیغاتی، آزبورن وقتی چهره ای دوردست را می بیند که به نظر می رسد در فیلم دید در شب بسیار دانه دانه محو شده و حتی ناپدید می شود، هیجان زده می شود.

او در این کلیپ گفت: “رفیق، من فکر می کنم ما یک اسکین واکر لعنتی را دیدیم، برادر.”

“شب وحشت جک آزبورن: بشقاب پرنده ها” در 3 سپتامبر در Discovery+ پخش می شود.

The Wrap جزئیات بیشتری درباره نمایش دارد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع