بسیاری از آمریکایی ها اصطلاح دوم بایدن یا ترامپ را بدترین اتفاقی که ممکن است در سال 2024 رخ دهد، می خوانند

صرف نظر از این، بایدن همچنان اصرار دارد که برای انتخاب مجدد نامزد می شود – و اگرچه به نظر می رسد رهبران مختلف دموکرات در حال آزمایش شرایط سال 2024 هستند، هیچ یک نشان نداده اند که مستقیماً رئیس جمهور فعلی را در انتخابات مقدماتی به چالش خواهند کشید. با این حال، 55 درصد از دموکرات‌ها و مستقل‌هایی که به دموکرات‌ها متمایل هستند، می‌گویند که ترجیح می‌دهند «کس دیگری» را به عنوان نامزد سال 2024 حزب ببینند. این دو برابر تعداد کسانی است که می گویند ترجیح می دهند بایدن را به عنوان نامزد انتخاب کنند (27 درصد).

رئیس جمهور بایدن روز دوشنبه از بالکن اتاق آبی کاخ سفید در واشنگتن دی سی سخنرانی می کند. (جیم واتسون/ خبرگزاری فرانسه/ بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

معاون رئیس جمهور کامالا هریس در 28 ژوئیه در محله Bedford-Stuyvesant در محله بروکلین در شهر نیویورک سخنرانی می کند. (مایکل ام سانتیاگو/گتی ایماژ)

_____________

در بیانی قابل توجه از بدبینی و دوقطبی عمیقی که در حال حاضر بر سیاست ایالات متحده دامن زده است – و همچنین بیزاری فزاینده نسبت به نامزدهای پیشتاز ریاست جمهوری هر دو حزب – اکنون تعداد زیادی از رای دهندگان ثبت نام شده می گویند که این “بدترین چیزی است که می تواند اتفاق بیفتد” اگر یکی از آنها بیفتد. بر اساس نظرسنجی جدید Yahoo News/YouGov، رئیس جمهور بایدن (39٪) یا رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ (41٪) در سال 2024 دوباره برنده کاخ سفید می شدند.

این به ویژه در مورد برداشت عمومی از بایدن صادق است.

آخرین نظرسنجی Yahoo News/YouGov بلافاصله پس از سناتورهای دموکرات چاک شومر و جو مانچین، DW، وارد میدان شد. Va.، قرارداد بزرگ آب و هوا، مالیات و داروهای تجویزی خود را اعلام کرد. قبل از اینکه کاخ سفید در اوایل این هفته اعلام کند که یک حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکا، ایمن الظواهری رهبر القاعده را کشته است، نتیجه گیری شد. نمی توان گفت که چقدر از این اخبار مثبت برای حزب رئیس جمهور – در صورت وجود – در نتایج آخرین نظرسنجی منعکس شده است یا اینکه آیا بر پاسخ های آینده تأثیر خواهد گذاشت یا خیر.

نظرسنجی Yahoo News توسط YouGov با استفاده از یک نمونه ملی از 1557 بزرگسال آمریکایی که از 28 ژوئیه تا 1 آگوست 2022 به صورت آنلاین مصاحبه شده بودند، انجام شد. این نمونه بر اساس جنسیت، سن، نژاد و تحصیلات بر اساس نظرسنجی جامعه آمریکایی که انجام شد وزن داده شد. توسط اداره سرشماری ایالات متحده، و همچنین وضعیت رای (یا بدون رای) ریاست جمهوری 2020 و وضعیت ثبت نام رای دهندگان. پاسخ دهندگان از پانل انتخابی YouGov انتخاب شدند تا نماینده همه بزرگسالان ایالات متحده باشند. حاشیه خطا تقریباً 2.7٪ است.



منبع

با این حال، حزب‌گرایی اکنون چنان ریشه‌دار شده است – و دیدگاه‌های اقتصادی آنقدر بدبینانه – که پیش‌بینی ناگهانی آن دشوار است. نوسانات عمده در افکار عمومی به عنوان مثال، اکثریت آمریکایی ها (53 درصد) می گویند که این کشور در حال حاضر در رکود است، و 16 درصد دیگر نیز می گویند که ما به آن سمت می رویم. در نتیجه، 81 درصد از آمریکایی‌ها اکنون اقتصاد ایالات متحده را «عادلانه» یا «فقیر» توصیف می‌کنند، در حالی که این رقم در اواسط آوریل تنها 70 درصد بود.

بایدن با 79 سالگی پیرترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده است. او در پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود 86 ساله خواهد شد.

تنها حدود نیمی از رای دهندگان می گویند که دومین دوره ریاست جمهوری ترامپ «بهترین اتفاقی است که می تواند رخ دهد» (22 درصد). تنها 8 درصد در مورد دومین دوره ریاست جمهوری بایدن همین را می گویند.

در ابتدا، ترامپ 76 ساله کمی جوان‌تر ممکن است برای یک نامزدی ریاست‌جمهوری دیگر موقعیت بهتری داشته باشد – اما این فقط به این دلیل است که جمهوری‌خواهان نسبت به دموکرات‌ها تمایل کمتری برای تحقیر پرچمدار حزب خود دارند. به عنوان مثال، در پاسخ به این سوال که «اگر جو بایدن و دونالد ترامپ دوباره در سال 2024 برای ریاست جمهوری دوباره با یکدیگر رقابت کنند، نتیجه برای آمریکا چه خواهد بود»، تقریباً نیمی از رای دهندگان بایدن (49 درصد) می گویند که یک مسابقه مجدد «بیشتر بد» یا «بسیار بد» خواهد بود. بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد”؛ فقط 10 درصد فکر می کنند که اکثراً خوب یا بهترین چیز ممکن است. در مقابل، تعداد زیادی از رأی دهندگان ترامپ (44 درصد) فکر می کنند که دیدار مجدد ترامپ و بایدن بیشتر خوب یا بهترین چیز ممکن است. ، در حالی که فقط 21٪ فکر می کنند که بیشتر بد یا بدترین چیز ممکن است.

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در اجلاس اقدام دانشجویی نقطه عطف ایالات متحده (TPUSA) که در مرکز همایش تامپا در تامپا، فلوریدا در 22 ژوئیه 2022 برگزار شد، سخنرانی می کند. (اکتاویو جونز/رویترز)

به همین ترتیب، رأی دهندگان ترامپ در سال 2020 تقریباً دو برابر رأی دهندگان بایدن (29 درصد) هستند که بگویند پسرشان باید دوباره در سال 2024 نامزد شود (54 درصد). دلیل: آنها به قدرت ترامپ به عنوان یک نامزد بسیار بیشتر اطمینان دارند، تنها 18 درصد گفتند که رئیس جمهور سابق در سال 2024 ضعیف تر از سال 2020 خواهد بود – و 53 درصد نیز گفتند که رئیس جمهور سابق این حزب خواهد بود. قوی ترین نامزد دفعه بعد. به عبارت دیگر، رأی دهندگان ترامپ (58 درصد) تقریباً سه برابر رأی دهندگان بایدن (22 درصد) می گویند که رقیب اصلی حزب آنها برای ریاست جمهوری در سال 2024 قوی تر از چهار سال قبل از آن خواهد بود.

رئیس‌جمهور سابق دونالد جی. ترامپ در میکروفن روی یک تریبون با علامت: اجلاس اولین دستور کار آمریکا، www.americafirstpolicy.com.

بیشتر آمریکایی‌ها همچنین فکر می‌کنند که بایدن یا در حال «تغییر بیش از حد در مورد آمریکا» (30 درصد) یا «تغییر کافی آن» (35 درصد) است. فقط 15 درصد می گویند که بایدن در حال تغییر ایالات متحده به میزان “مقدار مناسب” است.

به طور مشابه، 40 درصد “خواهان گزینه رای دادن به یک نامزد شخص ثالث برای ریاست جمهوری در سال 2024 هستند که در مرکز سیاسی بین دموکرات ها و جمهوری خواهان قرار دارد” – از جمله 55٪ از مستقل ها، 53٪ از میانه روهای سیاسی، 40٪ از بایدن. رای دهندگان و 40 درصد از رأی دهندگان ترامپ. 37 درصد از آمریکایی ها در پاسخ به سوالی درباره توصیف اولویت های مقامات منتخب می گویند اولویت های دموکرات ها «بیش از حد افراطی» است؛ 40 درصد نیز در مورد اولویت های جمهوری خواهان همین را می گویند.

طی سه هفته گذشته، رتبه محبوبیت شغلی رئیس جمهور سه امتیاز دیگر کاهش یافته است، از 38 درصد به 35 درصد، که پایین ترین سطح جدید است. حتی تعداد کمتری از آمریکایی‌ها کار او را در زمینه اقتصاد (30 درصد) و تورم (26 درصد) تأیید می‌کنند. به طور کلی، تنها ۲۶ درصد از آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که بایدن «با چالش‌های پیش روی ایالات متحده مقابله کند»، از جمله تنها ۱۷ درصد از مستقل‌ها و ۵۴ درصد از دموکرات‌ها کم‌خون.

مورد مثال: در حالی که اکثریت محدود (دوباره، 53٪) از رای دهندگان ترامپ همچنان می گویند که او قوی ترین نامزد حزب جمهوری خواه در سال 2024 خواهد بود، این بدان معناست که تقریباً به همان اندازه که بسیاری از آنها می گویند یکی که او انجام دهد نه قوی ترین نامزد باشند (21%) یا اینکه مطمئن نیستند (26%). به همین ترتیب، اکثر جمهوری‌خواهان و مستقل‌های متمایل به جمهوری‌خواه در واقع نمی‌گویند که می‌خواهند ترامپ نامزد انتخابات 2024 باشد، وقتی انتخابی به آنها داده می‌شود. به عنوان مثال، در مقابل «فردی دیگر»، تنها 48 درصد ترامپ را انتخاب می کنند، در حالی که اکثر آنها یا گزینه ناشناس را انتخاب می کنند (39 درصد) یا می گویند مطمئن نیستند (13 درصد). در مقابل ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا (35%)، حتی کمتر ترامپ را انتخاب کردند (44%). بیشتر می گویند که مطمئن نیستند (20٪).

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در جریان اجلاس اقدام دانشجویی (SAS) در نقطه عطف ایالات متحده آمریکا (TPUSA) که در مرکز همایش تامپا در تامپا، فلوریدا، ایالات متحده در 22 ژوئیه 2022 برگزار شد، سخنرانی می کند. رویترز/ اکتاویو جونز

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در اجلاس دستور کار اول آمریکا به میزبانی موسسه سیاست آمریکا اول در واشنگتن دی سی، در 26 ژوئیه 2022، سخنانی را ارائه می کند.

در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور حتی باید در سال 2024 مجدداً نامزد شود یا خیر، تنها 18 درصد از آمریکایی ها می گویند بله – از جمله تنها 29 درصد از کسانی که در سال 2020 به او رای دادند. تعداد بسیار بیشتری از رای دهندگان خود بایدن (46 درصد) می گویند که او نباید. چرا؟ تعداد زیادی از آنها (37 درصد) می گویند که او در سال 2024 نامزد ضعیف تری نسبت به سال 2020 خواهد بود.

بسیاری از آمریکایی ها اصطلاح دوم بایدن یا ترامپ را بدترین اتفاقی که ممکن است در سال 2024 رخ دهد، می خوانند

نظرسنجی از 1557 بزرگسال آمریکایی که از 28 ژوئیه تا 1 اوت انجام شد، تازه‌ترین مورد از یک سری قرائت‌های ناامیدکننده از خلق و خوی ملی است – اما ممکن است تلخ‌ترین تا کنون باشد.

هفته گذشته، این احساس نارضایتی دو حزبی، گروهی از سیاستمداران میانه‌رو را برانگیخت تا پروژه‌ای به نام «به جلو» را راه‌اندازی کنند، که آن‌ها آن را به عنوان «حزب سیاسی متحدکننده اکثریت آمریکایی‌هایی که می‌خواهند از تفرقه گذشته و افراط‌گرایی را رد کنند» توصیف کردند.

با این حال، نظرسنجی جدید حاوی چندین علامت هشدار برای ترامپ است. برای یک چیز، او همچنان با 45 تا 42 درصد از بایدن در رقابت رودررو در میان رای دهندگان ثبت نام شده – علیرغم آسیب پذیری های آشکار بایدن، عقب است. از سوی دیگر، نیمی از کشور (50 درصد) اکنون می‌گویند – در پی جلسات استماع کمیته منتخب مجلس نمایندگان در 6 ژانویه – که به دلیل تلاش‌هایش برای سرنگونی این قانون، حتی نباید اجازه داده شود دوباره به عنوان رئیس‌جمهور خدمت کند. انتخابات 2020 و اگرچه رای دهندگان ترامپ علناً رهبر حزب خود را مانند رای دهندگان بایدن تحقیر نمی کنند، اما به سختی در حمایت از او اتفاق نظر دارند.

رأی دهندگان در 2 آگوست 2022 در ویچیتا، کانزاس رأی خود را به صندوق انداختند. (ناتان پوسنر/ خبرگزاری آنادولو از طریق گتی ایماژ)

بیشتر از هر گزینه دیگری «بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد» را انتخاب کرد.

  پرزیدنت بایدن از بالکن اتاق آبی با بنای یادبود واشنگتن در پس زمینه صحبت می کند.

همچنین به پاسخ دهندگان این فرصت داده شد که بگویند انتخاب مجدد رئیس جمهور «بیشتر بد»، «بیشتر خوب»، «ترکیبی از خوب و بد» یا «مطمئن نیستم».

به نظر می رسد این اعداد نشان می دهد که از هر 10 آمریکایی، 4 نفر آماده هستند تا در سال 2024 به یک میانه رو شخص ثالث رأی دهند. اما این گمراه کننده است. در بیشتر موارد، آمریکایی‌هایی که می‌گویند دموکرات‌ها خیلی افراطی هستند، همان آمریکایی‌هایی نیستند که می‌گویند جمهوری‌خواهان خیلی افراطی هستند. بلکه طرفدارانی هستند که فکر می کنند مشکل طرف مقابل است. در واقع، میانه روهای واقعی – کسانی که هر دو جمهوری خواه را برکنار می کنند و دموکرات ها به عنوان خیلی افراطی – اندک هستند. بر اساس این نظرسنجی، تنها 8 درصد از آمریکایی ها با این شرایط مطابقت دارند.

بر اساس نظرسنجی جدید Yahoo News/YouGov، این پیام می‌تواند در میان برخی از آمریکایی‌ها طنین‌انداز شود – حتی اگر هیئت انتخاباتی آمریکا و سنت انتخابات برنده همه چیز را به دست بیاورند، تقریباً برای طرف‌های ثالث غیرممکن است که هر گونه جذبی داشته باشند. فقط 16 درصد از آمریکایی‌ها موافق هستند که «حزب دموکرات و جمهوری‌خواه به خوبی نمایندگی می‌کنند»، در حالی که 40 درصد عبارت جایگزین را انتخاب می‌کنند: «آمریکا به یک حزب سیاسی جدید نیاز دارد که در مرکز سیاسی بین دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان قرار گیرد».

ویچیتا، ایالات متحده - 2 آگوست: رأی دهندگان رأی خود را در کلیسای پروتستان میثاق در ویچیتا، کانزاس در روز سه شنبه 2 اوت 2022 به عنوان رأی دهندگان در مورد اصلاحیه قانون اساسی در مورد سقط جنین به صندوق انداختند.  (عکس از ناتان پوسنر/ خبرگزاری آنادولو از طریق گتی ایماژ)

دموکرات ها چه کسی دیگری را ترجیح می دهند؟ نه معاون رئیس جمهور کامالا هریس، که ناموفقانه به دنبال نامزدی 2020 بود. با فرض عدم کاندیداتوری بایدن در سال 2024، تنها 30 درصد از دموکرات‌ها و مستقل‌های متمایل به دموکرات می‌گویند که می‌خواهند هریس به عنوان نامزد انتخاب شود. باز هم، بیشتر (52٪) می گویند شخص دیگری – عددی که در میان کسانی که واقعاً برای رای دادن ثبت نام کرده اند به 55٪ افزایش می یابد.

معاون رئیس جمهور کامالا هریس در یک تریبون به نشانه معاون رئیس جمهور ایالات متحده.