جولیا فاکس می‌گوید که پس از اینکه متوجه شد کانیه وست با «مسائل حل‌نشده» سر و کار دارد، با اولین پرچم قرمز از او جدا شد.

در زمان رابطه اش با فاکس، یه در حال طلاق از همسر سابقش، کیم کارداشیان، بود – و هنوز هم هست.

او به ایونینگ استاندارد گفت: “فقط به نظر می رسد که او کارهای زیادی برای کار داشت، و من فقط وقت یا انرژی ندارم.” من پهنای باند یا ظرفیت عاطفی آن را ندارم. به خاطر آن به خودم افتخار می کنم.

فاکس و پسرشدیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ

جولیا فاکس گفت که رابطه خود را با یه، که قبلاً به نام کانیه وست شناخته می شد، با “اولین علامت پرچم قرمز” پایان داد.

فاکس و یه در ابتدای سال پس از ملاقات در یک مهمانی شب سال نوی 2021 با هم قرار کوتاهی داشتند. فاکس در الف گفت: آنها حدود یک ماه بعد، در فوریه، از هم جدا شدند پس از حذف پست اینستاگرام فاکس در مصاحبه جدید با ایونینگ استاندارد به طور خلاصه به چرایی جدایی این دو پرداخت.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

فاکس گفت که وست در زمانی که با هم قرار ملاقات داشتند “مشکلات حل نشده” داشت و او “پهنای باند” برای آنها نداشت.

  • فاکس گفت که اگر قبل از تولد پسر یک و نیم ساله‌اش والنتینو که با همسر سابقش پیتر آرتمیف شریک است، ممکن است مدت بیشتری در این رابطه باقی بماند. با این حال، او گفت که “مسائل حل نشده” Ye برای او زنگ خطری است.

    جولیا فاکس و پسرش والنتینو در هفته مد نیویورک
    وست و فاکس در ابتدای سال تقریباً یک ماه با هم قرار گذاشتند.

  • جولیا فاکس گفت که در اولین “پرچم قرمز” به رابطه خود با کانیه وست پایان داد.

  • فاکس به این نشریه گفت: «من فقط روز به روز می رفتم و می دیدم به کجا رسیده است. “درست مثل این بود که او هنوز هم می‌خواهد امروز با من معاشرت کند، بیا این کار را انجام دهیم. و سپس زندگی واقعی شروع شد و سبک زندگی پایدار نبود. من نمی‌توانستم هفته‌ای یک بار پرواز کنم. اولین نشانه پرچم قرمز.”

    در ژانویه، در حالی که هنوز با فاکس قرار داشت، آهنگ “Eazy” را با بازی The Game منتشر کرد که شامل آهنگی در مورد پیت دیویدسون بود که در آن زمان رابطه عاشقانه ای با کارداشیان داشت. در اواخر ژانویه و اوایل فوریه، در حوالی زمان جدایی یه و فاکس، او به طور علنی درباره طلاق و والدین مشترک آنها صحبت کرد و از حضور دختر خود و کارداشیان، نورث وست، در TikTok انتقاد کرد.