جنیفر لوپز در لباس عروسی سفید که نمایانگر شبح پری دریایی و قطار کلیسای جامع برای دومین عروسی او با بن افلک بود، شاهانه به نظر می رسید.

این لباس دارای آستین‌های کلاه‌دار، قطار بلند و شبح بدن بود.

  • کریس اپلتون، آرایشگر، ویدئویی از لوپز در حالی که اولین لباس عروس بازیافتی خود را پوشیده بود، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که دارای یقه A-line و بدنه ساده بود.

    جنیفر لوپز با لباس سفید در مراسم "با من ازدواج کن"  برتر

    با وجود کد لباس کاملا سفید، هیچ کس به اندازه لوپز در سایه رنگ پریده ظاهر نشد. از این بازیگر و رقصنده با لباس سلطنتی عکس گرفته شد که به نظر می رسید بی پشت است. این لباس که به شکل شبح پری دریایی طراحی شده بود، دارای آستین‌های کوتاه، مقنعه کلیسای جامع و قطار بلندی بود که از جنس توری ساخته شده بود.

    جنیفر لوپز برای دومین عروسی خود با بن افلک در روز شنبه با لباس عروسی با یک قطار بلند شگفت زده شد.

    اگرچه آنها ماه گذشته رسماً در لاس وگاس ازدواج کردند، اما این زوج از خانواده و دوستانشان به املاک ساحلی افلک در جورجیا این آخر هفته برای دومین مراسم استقبال کردند. عکس‌های هوایی منتشر شده توسط TMZ مهمانان را نشان می‌دهد که وارد محوطه شده‌اند و در اطراف محوطه‌ای که به رنگ سفید تزئین شده بود قدم می‌زنند.

    لوپز و افلک در 17 ژوئیه در لاس وگاس ازدواج کردند و در همان روز در خبرنامه خود ازدواج را تأیید کردند. او در این خبرنامه با اشاره به اولین نامزدی خود با افلک در سال 2002 نوشت: “معلوم است که عشق صبور است. بیست سال صبور است.”

    نمایندگان لوپز و لورن بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    او افزود: “من این لباس را برای سالیان متمادی دارم و به تازگی آن را ذخیره کرده ام.” و حالا در روز عروسی ام آن را می پوشم.

    پس از ازدواج رسمی در ماه جولای، این زوج روز شنبه مراسمی را در املاک افلک در جورجیا برگزار کردند.

  • جنیفر لوپز در اکران فیلم “با من ازدواج کن” در لس آنجلس در 8 فوریه 2022.والری میکون/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

    • وقتی اپلتون از عروس پرسید که چه احساسی دارد، او گفت که احساس شگفت انگیزی دارد.

      مردم گزارش می دهند که این لباس توسط رالف لورن ساخته شده است. افلک یک کت تاکسیدو سفید با پاپیون مشکی و شلوار مشکی پوشیده بود.

      جنیفر لوپز برای عروسی خود با بن افلک لباس عروسی دراماتیک پوشید.

    • اصل مقاله را در Insider بخوانید





    منبع

    این ستاره پاپ همچنین به خوانندگان گفت که برای اولین مراسم خود در کلیسای کوچک سفید عروسی، دو لباس – یکی از “یک فیلم قدیمی” و یک لباس مد لباس پوشیده است.