لیز چنی پس از باخت اولیه به منکران انتخابات دسانتیس، هاولی و کروز حمله کرد

چنی درباره برنامه‌های آینده‌اش برای ریاست‌جمهوری اظهار نظری نکرد و گفت که فقط برای پیروزی در انتخابات شرکت خواهد کرد. با این حال، او امکان نامزدی به‌عنوان یک شخص مستقل یا برای یک حزب ثالث را رد نکرد، به‌ویژه که کمیته ملی جمهوری‌خواه برای شرکت در یک مناظره، باید نسبت به هر کسی که نامزد احتمالی می‌شود، وفادار باشد. چنی گفته است که در سال 2024 از دونالد ترامپ حمایت نخواهد کرد.

او به جاناتان از ABC گفت: “اگر به فردی مانند جاش هاولی یا شخصی مانند تد کروز نگاه کنید، هر دوی آنها بهتر می دانند، هر دو دقیقاً می دانند که نقش کنگره در رابطه با تعهدات قانون اساسی ما در قبال انتخابات ریاست جمهوری چیست.” کارل در این هفته. با این حال، هر دوی آنها اقداماتی را انجام دادند که اساساً نظم و ساختار قانون اساسی را پس از انتخابات گذشته تهدید کرد. بنابراین، می‌دانید، به نظر من، هر دوی آنها خود را برای مناصب آینده نامناسب کرده‌اند.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

نماینده لیز چنی (R-WY) پس از شکست قاطع خود در انتخابات مقدماتی وایومینگ این هفته، علناً برخی از همکاران کنگره خود و مخالفان احتمالی انتخاباتی خود را شرمنده کرد و استدلال کرد که نوع انکار انتخاباتی آنها نقص مهلک آنها خواهد بود.

نامزدی لیز چنی برای ریاست جمهوری پوچ است

ABC

ABC
هاولی و کروز دو نمونه از بخش وسیع‌تری از جمهوری‌خواهان بودند – که کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان را نیز شامل می‌شد – که خواستار شکست چنی در انتخابات مقدماتی او شدند. این دو همچنین رقبای بالقوه ای برای نامزدی جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری در سال 2024 هستند، عنوانی که چنی گفته است به طور فعال در حال بررسی آن است.

او به کارل گفت: «می‌توانم درک کنم که چرا آنها من را در صحنه مناظره با دونالد ترامپ نمی‌خواهند. و من تصور می کنم دونالد ترامپ چندان به این موضوع علاقه ندارد.

او در مورد رقیب احتمالی اصلی خود برای نامزدی پشت سر دونالد ترامپ سخنی کوتاهی نکرد: فرماندار فلوریدا ران دیسانتیس. او گفت: “دیسانتیس کسی است که در حال حاضر برای منکران انتخابات کمپین می کند.” و من فکر می کنم این چیزی است که فکر می کنم مردم باید در مورد آن مکث واقعی داشته باشند… یا شما اساساً ساختار قانون اساسی ما را باور دارید یا ندارید.