مارجوری تیلور گرین سخنرانی می‌کند، و دیگر نکاتی از رویداد اسپرینگفیلد مایک لیندل

تلاش‌های مکرر برای دستیابی به سازمان‌دهندگان این رویداد برای اطلاع از تعداد افراد دعوت شده یا دلیل انتخاب اسپرینگفیلد به عنوان میزبان کنفرانس، ناموفق بود.

یکی از نمایندگان دانشگاه پلازا هتل و مرکز همایش که در اطلاعات ثبت نام اولیه به عنوان مکان برگزاری درج شده بود، روز جمعه به خبر لیدر گفت که آنها مجاز به ارائه هیچ اطلاعاتی در مورد این رویداد نیستند.

روز یکشنبه، او دید خود را به خبرنگارانی که در آن حضور داشتند یا داستان‌هایی درباره روز اول رویداد منتشر کردند، از جمله News-Leader، اسپرینگفیلد دیلی سیتیزن و The Daily Beast آموزش داد. او عکس‌های یک خبرنگار و داستان‌هایی را روی صفحه نمایش داد و گفت: خبرنگار نیوزلیدر باید روی صحنه بیاید و ما می‌توانیم برایش دعا کنیم.

مایک لیندل، مدیرعامل MyPillow و یک نظریه‌پرداز توطئه انتخاباتی، صبح یکشنبه در جریان «اجلاس» آخر هفته‌اش در اسپرینگ‌فیلد، مهمان غافلگیرکننده‌ای را آورد: مارجوری تیلور گرین، نماینده آمریکا.

گرین گفت: “دلیل آمدن من به اینجا این است که اخیراً از اینکه به من می گویند “مارجوری، در مورد انتخابات صحبت نکن” واقعا خسته شده ام.

مارجوری تیلور گرین، نماینده ایالات متحده، جمهوریخواه جورجیا، در

مارجوری تیلور گرین، نماینده ایالات متحده، جمهوریخواه جورجیا، در اجلاس “لحظه حقیقت” مایک لیندل در اسپرینگفیلد در 21 اوت 2022 سخنرانی می کند.

مایک لیندل: «اجلاس» انتخاباتی آخر هفته مدیر عامل MyPillow در میسوری آغاز شد

دقیقاً مشخص نیست که چند نفر وارد شده اند. FrankSpeech تعداد بینندگان را نمایش نمی دهد. یک جریان در یوتیوب جایگزین Rumble در صبح یکشنبه حدود 1500 بیننده داشت.

Galen Bacharier سیاست و دولت میسوری را برای News-Leader پوشش می دهد. با او در [email protected]، (573) 219-7440 یا در توییتر تماس بگیرید @galenbacharier.

او به جمعیت گفت: «شما پول ریخته‌اید و زمانی که نداشتید، البته پولی که نداشتید». شما احتمالاً دوستان خود را از دست داده اید، شاید شغلی را از دست داده اید. شاید گاهی اوقات ایمان خود را از دست داده اید، اما دوباره آن را پیدا کرده اید و به مبارزه ادامه می دهید.

پیام لیندل بر نارضایتی از رسانه ها و انتشار این خبر متمرکز است

او همچنین بارها از شرکت کنندگان خواست تا این رویداد را که به صورت زنده در برنامه FrankSpeech پخش می شد، با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند.

جمهوری خواه جورجیا در روز دوم این مراسم که شرکت کنندگانی از سراسر ایالات متحده، اکثر آنها از خارج از میسوری حضور داشتند، روی صحنه رفت. او هر دو دموکرات را مورد انتقاد قرار داد و گفت که سیاست های آنها در حال “ویران کردن کشور ما” و جمهوری خواهان دیگر است.

مدیر عامل MyPillow در تمام مدت کنفرانس همیشه روی صحنه نبود و اغلب وظایف میزبانی را به مجریان مشترک وابسته به ایستگاه تلویزیونی خود واگذار می کرد.

یکی از کارکنان تخمین غیررسمی “1000 شرکت کننده در روز” را انجام داد. روز شنبه، تعداد تقریبی یک خبرنگار به حدود 400 نفر رسید. جمعیت عمدتاً سفیدپوست بودند و بزرگ‌تر بودند، اگرچه برخی کودکان خردسال و خردسالان را با خود همراه می‌کردند.

زمانی که لیندل روی صحنه بود، بیشتر وقت خود را صرف انتقاد از پوشش رسانه‌ای درباره او می‌کرد – انتقاد از روزنامه‌های ملی مانند نیویورک تایمز و همچنین رسانه‌های محلی، و ایستگاه‌های تلویزیونی از CNN و فاکس نیوز گرفته تا نیوزمکس و One America Now. او مجموعه ای از مقالات نوشته شده در مورد او را بررسی کرد – آسوشیتدپرس گزارش داد که MyPillow به دلیل توطئه های او از فروشگاه ها حذف شده است، و یک عکاس واشنگتن پست در حالی که در حال بازدید از کاخ سفید یادداشت هایی در مورد “حکومت نظامی” در دست دارد عکسی از او می گیرد.

شرکت خود لیندل نیز در تمام طول مدت حضور برجسته ای داشت. در یک نقطه او به شرکت کنندگان یک کد تبلیغاتی داد تا MyPillows را به صورت آنلاین و همچنین MyCoffee، مارک قهوه جدید خود را سفارش دهند. نمونه های MyCoffee در کنار صبحانه موجود بود.

چرا اسپرینگفیلد؟ چند نفر دعوت شده اند؟

لیندل چندین بار گفت: “تنها راه شکست این آخر هفته این است که کسی تماشا نکند.”

این مقاله در اصل در اسپرینگفیلد نیوز-لیدر منتشر شد: آنچه در نشست لحظه حقیقت مایک لیندل در اسپرینگفیلد اتفاق افتاد





منبع